Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 6. 12h:08' EZ A 1167. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 1168. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2067 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 224 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 227 157 188 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: hh 1253 1618 1269 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 6. KP: hh 841 1133 1546 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
bb 512 11 518 | beraksz a bankba az 512. tárgyat (11 darabot) |
bb 560 11 518 | beraksz a bankba az 560. tárgyat (11 darabot) |
vv 184 73 23 | elmormolod a 184. varázslatot a 73. varázslatot a 23. varázslatot |
vv 69 73 364 | elmormolod a 69. varázslatot a 73. varázslatot a 364. varázslatot |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
210 | 211 | 212 | |
48 | |
|
|
49 | |
|
|
50 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pusztulás sírjait. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba jobb oldalát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 38, gyógyulás: 12, összesen: -26 ÉP}
ea 16 30 | eladod a 16. tárgyat 30 |
ea 85 10 | eladod a 85. tárgyat 10 |
ea 425 1 | eladod a 425. tárgyat 1 |
ve 37 50 | megveszed a 37. tárgyat 50 |
ve 153 100 | megveszed a 153. tárgyat 100 |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal első lábát. (6 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (19 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a jégtroll testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a jégtroll jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-15 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] 1 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 386 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya farkát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (6 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 101 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (121 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hegyi óriás testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 336, gyógyulás: 48, összesen: -288 ÉP}
be 95 | bemész a 95. titkos labirintusba |
kb 475 1 518 | kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot) |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 38 45 205 | mozogsz 38 45 205 |
lm 11 5 2 | mozogsz 11 5 2 |
lm 30 905 29 | mozogsz 30 905 29 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 73 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu jobb szárnyát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Ekhnagorhu nyakát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az Ekhnagorhu testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az Ekhnagorhu fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 pirkitet. 6 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 335, gyógyulás: 16, összesen: -319 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 126 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor bal karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor bal karját. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 295, gyógyulás: 17, összesen: -278 ÉP}
kpcs 3 29 | kapcsoló 3 |
lm 900 33 905 | mozogsz 900 33 905 |
lm 34 900 | mozogsz 34 900 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 137 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az ősdentor fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 132 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 125 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 427, gyógyulás: 17, összesen: -410 ÉP}
kpcs 3 34 | kapcsoló 3 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 11 19 9 | mozogsz 11 19 9 |
lm 2 38 40 | mozogsz 2 38 40 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor megcsapod a ragadozó testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a ragadozó jobb lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragadozó testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a ragadozó bal karját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A ragadozó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A ragadozó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 106, gyógyulás: 25, összesen: -81 ÉP}
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
bb 475 11 518 | beraksz a bankba a 475. tárgyat (11 darabot) |
ef 30 517 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY) Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz. |
Erő: | 55 (60) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 31 (48) | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 35 (50) | Védekezés: | 87 (92) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/13 év |
Egészség: | 28 (36) | Életpont: | 552/483 | Jellem: | gonosz (401) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 36 (42) | Varázspont: | 712/7 | Pénz: | 26340 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 30/25 | Pszi pont: | 429/760 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/20 | ökölvívás: | 23/11 (+10%) | szúrófegyverek: | 25/65 (+5%) |
vágófegyverek: | 16/60 | ütőfegyverek: | 9/12 | lőfegyverek: | 8/86 |
dobófegyverek: | 28/72 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
211,49 mezőn táborozol, a 95. labirintusban, 3. szinten, 3. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 88 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/44 | 2. nyomkövetés: | 56/33 (+5%) | 3. lopás: | 30/13 |
4. mászás: | 7/42 | 5. csapdakészítés: | 24/41 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 30/71 (+30%) |
7. gyógyítás: | 34/21 (+7%) | 8. titkosírás: | 4/26 | 9. felderítés: | 17/68 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 5/75 | 11. teológia: | 43/45 (+8%) | 12. taumaturgia: | 66/56 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 3/13 | 14. versengés: | 8/71 (+10%) | 15. harcművészetek: | 20/88 (+84%) |
16. zene: | 28/79 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 24/46 | 18. pszi: | 40/88 (+6%) |
19. zárnyitás: | 16/81 (+18%) | 20. vadászat: | 15/57 | 21. vitalitás: | 3/87 |
22. bányászat: | 20/32 (+18%) | 23. testépítés: | 35/73 | 24. úszás: | 1/83 |
25. főzés: | 9/64 | 26. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Éjharcosok (#9131) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | varázsszem (#184) | jellemrejtés (#23) | kí koncentráció (#69) |
tolvajvér (#364) | Pörhemór köre (#205) (95,24,3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szubreális vámpír (#223) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 96 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9680. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 116. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 77 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 60 TU szükséges.) |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
524 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
24 | bordacsont (#16) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
6 | katonai kötszer (#1508) | 10 | óndarab (#85) | 1 | őselemek köpenye (#560) | |||
7 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | súlyzó (#347) | |||
3 | tinta (#101) | 6 | víz (#27) | 1 | csillezsályalevél (#1253) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | árnyékkulcs (#566) | 48 | drótszőr (#37) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
75 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 7 | ragasztó (#83) | |||
1 | szögletes kő (#17) |
210 | 211 | 212 | |
48 | |
|
|
49 | |
|
|
50 | |
|
|