Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:08' EZ A 300. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 301. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg ízelt testét. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a méregféreg testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 199, gyógyulás: 168, összesen: -31 ÉP}
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 633 3 | megveszed a 633. tárgyat 3 |
ve 83 150 | megveszed a 83. tárgyat 150 |
fm 80 | feltételes mászás 80 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg bal oldalát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregféreg testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A méregféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 183, gyógyulás: 170, összesen: -13 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru jobb karját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a taalru bal vállát. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a taalru testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 20 arany és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 6, gyógyulás: 89, összesen: +83 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 368 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[368,117] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ében halálhajcsár bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 55, gyógyulás: 88, összesen: +33 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Törpe szekercével végigvagdosod a márvány drakón csontos pofáját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a márvány drakón testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 36, gyógyulás: 132, összesen: +96 ÉP}
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege bal oldalát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Sötétség Hercege bal karját. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel többször eltalálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 221, gyógyulás: 197, összesen: -24 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió bal vállát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 2, gyógyulás: 71, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) [367,115] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét ölész. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész testét. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a sötét ölész ködös testét. Kritikus ütés! (3 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a sötét ölész bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 261, gyógyulás: 243, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [366,114] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét ölész. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész bal oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész elmosódó alakját. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a sötét ölész testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a sötét ölész jobb oldalát. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 128, gyógyulás: 233, összesen: +105 ÉP}
m 8 2 7 | mozogsz északra, keletre, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Banyapók nyolcszemű fejét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Banyapók szőrös potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Banyapók testét. Kritikus ütés! (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a Banyapók testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP] 6969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 116, gyógyulás: 141, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [367,113] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5144 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 119, gyógyulás: 69, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [366,112] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ősöreg góliát közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát jobb lábát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősöreg góliát testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az ősöreg góliát óriási talpát. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 25 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. 16134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 329, gyógyulás: 276, összesen: -53 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 29, gyógyulás: 86, összesen: +57 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével végigvagdosod a márvány drakón pikkelyes testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón bal szárnyát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a márvány drakón bal első lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával súrolod a márvány drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 91, gyógyulás: 140, összesen: +49 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró testét. Kritikus ütés! (6 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Notermanthi báró jobb oldalát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teriád pöröllyel épp hogy eltalálod a Notermanthi báró jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 91 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (313,117)-> 125 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 354, gyógyulás: 209, összesen: -145 ÉP}
szk 307 | keresed a 307. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 24 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (69 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a méregféreg testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod a méregféreg testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a méregféreg bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP] 10153 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 237, gyógyulás: 160, összesen: -77 ÉP}
KABUTO (1373. TÁRGY) A szamurájok arcvédővel ellátott sisakja remek darabja a harcművészek öltözékének, melyet néhány csattal rögzítenek a fejükre. Ahhoz, hogy ezt te is megtehesd, legalább 40. tapasztalati szintűnek kell lenned. Ha a kritériumnak eleget teszel, és a szamurájsisakot viseled, +13 védelmet, +13 támadást, és +50 max. ÉP-t ad neked. |
AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián! |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
ŐSÖREG GÓLIÁT (313. SZÖRNY) Amikor a Sötét Föld hegycsúcsai között kalandozva, egyszercsak megmozdul alattad a hegy, akkor tudod, hogy nagy baj van. A hegy méretű ősöreg góliátok nagyobb lények minden ismert szárazföldi teremtménynél. Gigantikus, két lábon járó, görnyedt testtartású, torz pofájú lények. Általában csak ülnek és alszanak, de ha megmozdulnak, több mérföldes körzetükben megremeg a föld. Ennek a lénynek apróságot jelent egy kisebb óriás agyontaposása, és egy kalandozó számára annyira parányi, hogy valószínűleg észre sem veszi. De ha igen, egyetlen csapással szétkeni, függetlenül a parányi mágikus páncéloktól, amit az illető visel. Az ősöreg góliát erejét a hegyekből nyeri, ezért gyakorlatilag elpusztíthatatlan, amíg a földön áll - és ugyan milyen erő volna képes egy hegyet a levegőbe emelni? |
NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY) A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni). |
Erő: | 50 (76) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 54 (62) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 50 (65) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/159 év |
Egészség: | 50 (67) | Életpont: | 1134/1229 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 49 (72) | Varázspont: | 1801/4 | Pénz: | 1633 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 432/100 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 30/11 (+11%) | ütőfegyverek: | 39/14 (+9%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/18 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/75 | 2. nyomkövetés: | 69/19 (+24%) | 3. mászás: | 20/41 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 20/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 (-2200%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 23/96 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 119/42 (+68%) | 11. taumaturgia: | 105/33 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 36/67 (+20%) | 17. pszi: | 26/2 (+84%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 2/64 | 21. bányászat: | 32/94 (+19%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 37. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2981 | arany (#50) | 3 | dlathog kőzet (#829) | 24 | mópat tetem (#584) | |||
24 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 16 | spiritusz (#170) | |||
19 | víz (#27) | 2 | küklopsz szem (#643) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | Huddens elixírje (#830) | |||
11 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | kaja (#2) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 5 | nehezék (#258) | 4 | pirkit (#153) | |||
137 | ragasztó (#83) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tüske (#22) | 2 | vas dobónyíl (#189) |