Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 31. 9h:14' EZ A 651. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 652. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
fker 4964 | K.T. fel. kérése a 4964. kalandozót |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 554 5230 10 | átadod az 554. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot) |
a 182 3796 1 | átadod a 182. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 182 3070 1 | átadod a 182. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
hu 56 148 21 | hulladék: 56 148 21 |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az ekharion bébi testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi jobb karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [11,-1] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dögkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a spagulár jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a spagulár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [11,0] A sík vidéket bozótos váltja fel.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 272987 TP, -11 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Vashegyű lándzsával megdöföd az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 200000 TP, -12 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -25 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [11,2] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [11,3] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza nyitott pofáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a massza jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [11,6] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy quwarg boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [11,7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Fele a lyukban,
Fele a kezemben,
Ide is fordítom,
Oda is fordítom.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Johnnyu Lee lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy quwarg boly van. Elrakod a távcsövet.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza egyik karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a massza testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
a 32 1548 1 | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 37 pontért |
* 5. BP: | keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet |
Erő: | 36 | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 109/109 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 311/239 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 35 (36) | Varázspont: | 834/322 | Pénz: | 143 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/8 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 16/33 (+21%) |
vágófegyverek: | 20/19 (+2%) | ütőfegyverek: | 27/84 (+1%) | lőfegyverek: | 27/77 |
dobófegyverek: | 18/78 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/39 | 2. nyomkövetés: | 80/39 (+32%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 12/92 | 5. csapdakészítés: | 30/81 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/32 |
7. gyógyítás: | 25/79 | 8. titkosírás: | 13/24 (+37%) | 9. felderítés: | 31/68 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 13/39 | 11. teológia: | 42/45 (+12%) | 12. taumaturgia: | 38/89 (+1%) |
13. versengés: | 2/19 | 14. zene: | 18/68 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 15/90 |
16. zárnyitás: | 1/9 | 17. vadászat: | 8/43 (+40%) | 18. bányászat: | 14/87 (+15%) |
19. úszás: | 14/40 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 2 | bakkura csizma (#96) | 3 | bumeráng (#249) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 5 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
2 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) |