Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 25. 9h:18' EZ A 482. JÁTÉKHETED, 291. FORDULÓD 483. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2819 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
vv 71 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
a 6 1177 1 | átadod a 6. tárgyat az 1177. kalandozónak (1 darabot) |
a 168 1177 2 | átadod a 168. tárgyat az 1177. kalandozónak (2 darabot) |
a 210 1177 1 | átadod a 210. tárgyat az 1177. kalandozónak (1 darabot) |
aa 189 221 304 | átadod a 189. tárgyat a 221. tárgyat a 304. tárgyat |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sötét főgnóm bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk bal első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Továbbmész...) [115,105] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.)
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a garokk fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a garokk varacskos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 21 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 191, gyógyulás: 0, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [117,103] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.
(Továbbmész...) [118,103] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[118,88] A sík vidéket bozótos váltja fel. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [117,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy lekötözött Főnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba). Nem oldottad meg a jellempróbát. (+0 gonoszság.) Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [118,85] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
kt 29 5 | elkészíted a 29. tárgyat (5 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[102,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
szk 187 115 117 | keresed a 187. szörnyet a 115. szörnyet a 117. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
im 0 2 | imádkozol |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: | bemész a szentélybe |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
Erő: | 33 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (34) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 31 (37) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 377/377 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 602/151 | Pénz: | 76 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 173/69 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/85 | ökölvívás: | 23/65 | szúrófegyverek: | 25/80 (+3%) |
vágófegyverek: | 19/70 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/60 | lőfegyverek: | 17/4 |
dobófegyverek: | 24/46 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/15 | 2. nyomkövetés: | 65/38 (+52%) | 3. mászás: | 14/82 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 21/66 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/21 | 6. gyógyítás: | 20/69 |
7. titkosírás: | 5/43 | 8. felderítés: | 26/45 | 9. szörnyidomítás: | 9/89 |
10. teológia: | 37/22 (+8%) | 11. taumaturgia: | 28/41 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 3/76 (+11%) |
13. versengés: | 9/35 (+18%) | 14. harcművészetek: | 11/37 | 15. zene: | 49/62 |
16. szörnyismeret: | 26/74 (+20%) | 17. pszi: | 24/12 (+6%) | 18. zárnyitás: | 17/74 |
19. vadászat: | 7/31 | 20. bányászat: | 20/87 | 21. úszás: | 6/88 |
22. főzés: | 2/27 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
udvarolsz a 4449. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Idő Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | szörnycsábítás (#83) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | lángcsóva (#31) | >> | semlegesek (#989) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
energiafolyam (#136) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | agykorbács (#97) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
örvénykerítés (#42) | >> | massza (#217) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
74 | arany (#50) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 3 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | sullár hólyag (#168) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vasérc (#152) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | gyenge méreg (#26) | 10 | pirkit (#153) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 3 | spiritusz (#170) | 7 | ubuk tüske (#131) |