Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 22. 12h:09' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5950 SZÁMLA : XXXX |
v 2 | elmormolod a 2. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a garokk testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [48,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bo-skorpió nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió jobb középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Máris repül feléd néhány kerek kő. 2 életpontot sebződsz. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Nehéz Norbi nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a jobb válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Nehéz Norbi testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi rávág a derekadra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [50,16] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gorombilla testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [51,16] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Itt csata lesz.
Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
gyk 6 1 | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
gyk 7 1 | gyakorolsz a 7. tárggyal 1 pontért |
gyk 13 1 | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
gyk 20 1 | gyakorolsz a 20. tárggyal 1 pontért |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 19 | gyógyítás 19 pontért |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
Erő: | 15 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 94 cm |
IQ: | 14 (16) | Támadás: | 6 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 99/88 | Jellem: | gonosz (3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (14) | Varázspont: | 16/8 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
51,103 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 121 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 3 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 14 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 1 (+1) | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 3 (+1) |
13. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 4. fajúaknak a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
Max 1 aranyértékben lopsz. |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer), kavadu (#19), orgyilkos (#131) (csak egyszer), gyilkos sallank (#85), bakkura (#52) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fabontó szójer (#71), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy fekete gyöngyöt, és törd össze az oltáromon. |
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon! |
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! |
Összsúly: 44.32 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyenge méreg (#26) | 2 | lapockacsont (#33) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|