28. forduló, 30. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 18. 21h:16'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [29,26] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

v 6 5 5 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 154.]

m 8 mozogsz északra
[29,25] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy gyilkos tetű közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 145.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 137.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[28,24] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy acéldarázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az acéldarázs torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,23] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [26,23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy surranó kígyó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a surranó kígyó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 110.]

m 6 mozogsz nyugatra
[25,23] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy gyilkos tetű közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy törpe házikó (532. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [12 pontot használtál fel, van még 98.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 90.]

be 532 bemész az 532. épületbe
Odatotyogsz az apró lakhoz, és megzörgeted a kopogtatót. Egy hatalmas, vörös orr és két apró, szürke szem jelenik meg a kémlelőnyílásban. - Mit akarsz? - szól ki a törpe. Amikor felismer, barátságosabbá válik, és beenged. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok, tudtam, hogy bízhatok benned! - rázza meg a kezedet a mokány fickó kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] - Beteljesedett tehát a bosszú! És most, amit már megígértem Neked: a kincses barlang térképe. Megérdemled! - azonnal meg is vizsgálod az elsárgult pergament.

9 4 3
8 5
7
10 2
11 6
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 16. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, északra 15 mérföldre található.

Beszélgettek még egy darabig, aztán újból kezet ráztok, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

m 8 mozogsz északra
[25,22] Amerre csak a szem ellát, dombok. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tazunkaróka közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tazunkaróka farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a tazunkaróka jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tazunkaróka a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 67.]

m 1 mozogsz északkeletre
[26,21] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[27,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Felfedeztél egy mély kutat. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északnyugatra látsz egy oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [28,18] Dombos terepre érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Felfedeztél egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 21.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 20.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 9 Merészség: 4/5 Magasság: 181 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 127/113 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 20/4 Pénz: 4 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 169 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 560 TP-t kaptál. Jelenleg 9 517 TP-d van. A következő szinthez még 2 483 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, alattomos manó, púpos burástya. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 4 ütőfegyverek: 6 (+1)
lőfegyverek: 8 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -);
28,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 42

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 14 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 5 9. zárnyitás: 2
10. vadászat: 1 11. bányászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
rájanyék (#58), vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), északi aurach (#350)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14, 15, 16.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12) 10 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 6 mérgezett tüske (#23)
1 * parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
1 kötél (#92) 1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 15]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 16 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
4 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 3 bakkura bőr (#95)
31 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 3 grákóbőr (#41) 2 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 2 királygyík bőr (#44) 35 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 6 óndarab (#85)
4 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 15 rézdarab (#70)
5 rókafarok (#124) 9 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69)
2 tigroszlán fog (#63) 2 varányszem (#30)

Összsúly: 56.85 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(25,22) érclelőhely, tazunkaróka (#81)
(25,23) törpe házikó (#532), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), gyilkos tetű (#116)
(26,21) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska
(26,23) surranó kígyó (#30)
(27,20) patak, 24. jellempróba
(27,23) tintacsiga (#74)
(28,18) mélységi grittang (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, érclelőhely
(28,19) mély kút (#93), patak, Tharr oltár, 7. jellempróba
(28,24) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), acéldarázs (#140)
(29,25) 5. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek