Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 17. 11h:05' EZ A 186. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 187. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3624 SZÁMLA : XXXX |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
m 7 8 3 | mozogsz északnyugatra, északra, délkeletre |
(Továbbmész...) [49,-31] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy félelem-járó. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel végigvágod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel alaposan megvágod a félelem-járó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [50,-30] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [51,-30] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [51,-29] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [50,-28] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő zombi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
szk 96 |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
PSZIONIKUS VÉDELEM (307. TUDATI KÉPESSÉG) Már régóta bánt, hogy pszi energiáidat nem csak te hasznosíthatod, hanem időnként mindenféle élősködő és egyéb lény merít belőle. A közös tudatod által kifejlesztett képességnek köszönhetően ezentúl másként lesz. Mostantól a pszi pontjaid száma csak akkor csökken, ha azt te használod valamilyen képesség révén. Megjegyzés: az alábbi képességek hatásától leszel védett: poszogó mösze, direkt kontaktus, szörnyek pszi pont szívó képessége. |
ELNYOMÓK GYŰLÖLETE (190. TUDATI KÉPESSÉG) Mindenkinek megvannak a maga ellenségei, akiket valamilyen oknál fogva nem zár a szívébe. Nekünk is vannak ilyenek. Azok, akik céljaink ellen tesznek. Akik megpróbálják Ghalla megmaradt részét saját céljaikra felhasználni. Ezek ellen a lények ellen még nagyobb energiával, még nagyobb elkeseredéssel, hévvel, erővel harcolsz. Ha ilyen személlyel vagy szörnnyel találkozol, +7 támadást és +4 sebzést kapsz. A "gyűlölt elnyomó" persze nem lehet valami agyatlan csiga, hal vagy hasonló, legalább a gonoszkodáshoz elegendő intelligenciával kell, hogy rendelkezzék (min. 4-es IQ). A KT vezetőnek az EK 190 <ellenfél> parancsot kell kiadnia 1 TU árán, ahol az <ellenfél> lehet egy konkrét kalandozó, szörny, KT vagy vallás. (A vallás paraméterekhez ld. a Feltételes támadás enciklopédiáját.) Egyedi esetekben előfordulhat, hogy egy kalandozó szám lények nagyobb csoportját jelenti (pl. Sistergő Pumpa esetén a varkaudarokat). Ha te is ellenfeledül akarod kijelölni azt, akit a KT vezető megadott, elégséges egy EK 190 parancs. Ez nem kerül TU-ba. Lehetőség van arra is, hogy a KT vezetőtől eltérően, egy csak általad gyűlölt ellenfelet adj meg, az EK 190 <ellenfél> paranccsal, de ez neked is 1 TU lesz. Ezt a képességet nem használhatod egy fordulóban kétszer, és az olimpián nem működik. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
Erő: | 21 | Szint: | 8 | Merészség: | 1/5 | Magasság: | 222 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 449 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 113/96 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 9 (10) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 17/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1/80 (+28%) | ütőfegyverek: | 10/29 |
50,72 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/78 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 3/14 | 3. gyógyítás: | 9/5 (+11%) |
4. vadászat: | 1/23 | 5. bányászat: | 2/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 877 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 45.97 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
48 | 49 | 50 | 51 | 52 | |
-32 | |
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|