Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 24. 8h:50' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3484 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [43,21] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gorombilla került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorombilla bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
f 29 33 4 | kísérletezel a 29. tárggyal a 33. tárggyal a 4. tárggyal |
f 4 106 | kísérletezel a 4. tárggyal a 106. tárggyal |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén bal első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [44,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy rambó bogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A rambó bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,18] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy homokvarány került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszablyával kilukasztod a homokvarány jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 34 | elkészíted a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 19 15 | elkészíted a 19. tárgyat (15 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a százfogú bal első lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
GOROMBILLA (38. SZÖRNY) Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
BÁNYÁSZAT A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet. |
RAIA MEGIDÉZÉSE Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!" Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 127/127 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 49 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 (+1) | vágófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
43,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 44 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 14 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 6 | 9. zárnyitás: | 2 |
10. vadászat: | 1 | 11. bányászat: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 15 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9, 10. |
Összsúly: 43.86 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | kaja (#2) | 1 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 6 | fabontó (#106) | 13 | kerek kő (#19) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | varányszem (#30) | 9 | víz (#27) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|