TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. okt. 30. 9h:15'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: nov. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX
|
ONAR KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,2] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Amikor ledőltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan előbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtől kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)
kt 10 |
elkészíted a 10. tárgyat |
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy dárdát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 168.]
kf 49 |
kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat |
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]
f 21 |
kísérletezel a 21. tárggyal |
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz fúvócsövet. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 158.]
e 40 |
élelemszerzés 40 pontért |
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 118.]
[39,1] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy mérges pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 110.]
rm 64 31 |
rombolsz a 64. tárggyal a 31. tárgyat |
Kivágod a növényt - ez sem fog többé virágozni, nem lesz többé termése! Ezen a mezőn megszűnt a smirglibokor. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. (+2 gonoszság.) [25 pontot használtál fel, van még 85.]
m 2 3 2 |
mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
[40,1] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csontkéssel megkarcolod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [41,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy kaszabolósáska. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy gátvakond volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [42,2] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült alpesi tehén. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy kőszáli disznó. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 61.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 53.]
fl |
lopsz parancsok törlése |
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[43,2] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy útonálló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve.
(Továbbmész...) [44,2] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! "
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy pókvadász trófea és egy útonálló trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Heller. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [16 pontot használtál fel, van még 37.]
be 540 |
bemész az 540. épületbe |
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] Városunk egyik hagyománya egy állítólagos kincsesbarlang térképe. Még senki sem tért vissza onnét sikerrel, de ez persze nem jelenti azt, hogy neked nem fog sikerülni. Fogadd ezt jutalmul eddigi szolgálataidért. Egy írnok jön elő, és lemásolja számodra a térképet.
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, délre 42 mérföldre található.
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 32.]
ea 99 3 |
eladod a 99. tárgyat 3 |
Eladtál 3 fekete gyöngyöt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
ea 51 |
eladod az 51. tárgyat |
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
ea 45 |
eladod a 45. tárgyat |
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
ea 64 2 |
eladod a 64. tárgyat 2 |
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
ve 15 |
megveszed a 15. tárgyat |
Vásároltál 1 vadász tatu bőrt. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
[45,1] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy kavadu repül el búvóhelyed felett. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
[8 pontot használtál fel, van még 24.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY)
Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás). |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki! |
KARAKTERLAP
Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. Ez a 29. fordulód.
Erő: |
18 |
Szint: |
8 |
Merészség: |
4/4 |
Magasság: |
182 cm |
IQ: |
15 |
Támadás: |
7 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
76 kg |
Ügyesség: |
12 |
Védekezés: |
8 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
33/33 év |
Egészség: |
12 |
Életpont: |
111/30 |
Jellem: |
gonosz (9) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
15 |
Varázspont: |
21/18 |
Pénz: |
61 arany |
Kép. pont: |
7 |
Eddig összesen 86 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81 TP-t kaptál. Jelenleg 4237 TP-d van. A következő szinthez még 2763 TP szükséges. Trófeáid:
rájanyék,
tintacsiga.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
8 |
ütőfegyverek: |
2 |
lőfegyverek: |
4 |
dobófegyverek: |
4 (+1) |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5 |
2. nyomkövetés: |
6 |
3. csapdaészlelés: |
1 |
4. gyógyítás: |
14 |
5. teológia: |
1 |
6. zárnyitás: |
1 |
7. vadászat: |
4 |
8. bányászat: |
2 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
Összsúly: 33.74 kg |
Megterheltség: 60% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(39,1) mérges pók (#20), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár
(40,1) Elenios oltár, evaporőr (#69)
(41,2) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Elenios oltár, kaszabolósáskák (#83), gátvakond (#57)
(42,2) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Elenios oltár, alpesi tehén (#91), kőszáli disznó (#34)
(43,2) útonálló (#130), Elenios rúnaköve
(44,2) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Heller (4913. kalandozó)
(45,1) oltár, kavadu (#19)