28. forduló, 30. forduló, Vasav összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 5. 12h:12'
EZ A 30. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
31. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2875
SZÁMLA : XXXX

VASAV KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [37,29] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.)

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[36,28] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy görgőte. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a görgőte bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a görgőte nedves testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A görgőte fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [37,28] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. A feléd közeledő acéldarázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az acéldarázs torát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval eltalálod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az acéldarázs torát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 160.]

kf 6 1 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 6 2 mozogsz nyugatra, keletre
[36,28] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [37,28] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy acéldarázs. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Nem találtad el! Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az acéldarázs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 136.]

kf 7 1 kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed a kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 6 mozogsz nyugatra
[36,28] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 124.]

kf 8 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

kno 7 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 124.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[36,27] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő kőevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kőevő jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kőevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [36,26] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a púpos burástya farka a lábadra! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak kaffogó hebrencs trófeát, és kinyersz egy alkalmas púpos burástya trófeát. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 90.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 82.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

f 78 kísérletezel a 78. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 62.]

m 8 mozogsz északra
[36,25] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy mély kutat. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a süvítő rája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 50.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 36.]

m 8 mozogsz északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Vasav, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharrhíve vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 2 Menekülés: 50 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 20 Életpont: 123/65 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 15/15 Pénz: 3 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 96 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 612 TP-t kaptál. Jelenleg 5 489 TP-d van. A következő szinthez még 1 511 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 9 (+1) lőfegyverek: 7

36,119 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 626 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 13 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. teológia: 2 (+1) 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 3
10. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 59.61 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 fekete gyöngy (#99) 6 kerek kő (#19)
1 kis bőrpajzs (#45) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

35 36 37 38
24
25
26
27
28
29
30
(36,25) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), 30. jellempróba, süvítő rája (#113)
(36,26) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), patak, 23. jellempróba, púpos burástya (#92)
(36,27) kőevő (#62)
(36,28) görgőték (#41), csontlepke (#746)
(37,28) acéldarázs (#140)

Üzenet küldése a karakternek