28. forduló, 30. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 9. 9h:36'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. Kellemesen kipihented magad a jó meleg padláson. Amikor lenéztél a söntésbe, igyekeztél odafigyelni a hírekre. Sikerrel, megtudtad, hogy: Toborzásgátló Vlagyimir szerint az ongóliantok kincseszsákjában gyakran lehet pszi követ találni.
A csapos pultjánál egymás mellé ültetek egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Megismerkedtek, az ő neve Bal Dahin. Beszélgetés közben kiderül, hogy mindketten szerettek dartozni. Nosza, játsszunk egyet! Elkéritek a dartokat, és a padlóra rajzolt fehér vonal mögött felállva, dobálni kezdtek. Nagyon gyengén megy a dolog, a nyilak néha még a táblába se találnak bele. Nem csoda, hogy percek leforgása alatt kikapsz.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Ramirez Espanza adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 csontamulettet. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Ramirez Espanza adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 nyomkereső talizmánt. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Ramirez Espanza neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 5 bumerángot. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Ramirez Espanza küldte a következőt: 8 kaját.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Hosszas keresgélés után sem találsz semmit. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz Amos Kaelpyrral. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy ragyás burástya trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy garokk a hátasa. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 188.]

ea 225 1 eladod a 225. tárgyat 1
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

ea 104 2 eladod a 104. tárgyat 2
Eladtál 2 fémrudat. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

ea 85 3 eladod a 85. tárgyat 3
Eladtál 3 óndarabot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

ea 70 3 eladod a 70. tárgyat 3
Eladtál 3 rézdarabot. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

ve 36 2 megveszed a 36. tárgyat 2
Vásároltál 2 fáklyát. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dequator Marses. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,61] Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Utad során felfedezel egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod az emberevő bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az emberevő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,61] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy fémbontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. Mosolyogva kidobod a nevetséges bibircsók-óriás trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes fémbontó szójer trófeát. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 164.]

rm 1526 156 50 rombolsz az 1526. tárggyal a 156. tárgyat 50 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,62] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,63] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Látsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,64] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Látsz egy xantusz-kaktuszt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 126.]

m 4 4 7 mozogsz délre, délre, északnyugatra
[78,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy tormikus egér. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő goldugar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a goldugar testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 79 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a goldugar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [77,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

[24 pontot használtál fel, van még 102.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 3 32 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 13, 11.
A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hűséges követője vagy. Ez a 29. fordulód.

Erő: 14 Szint: 11 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 144/116 Jellem: gonosz (23) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 94/25 Pénz: 49 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 145 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1534 TP-t kaptál. Jelenleg 21282 TP-d van. A következő szinthez még 3718 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, fémbontó szójer, dombi yeti. A 26. fordulódban 972 arany került a bankszámládra. 1001 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 12 dobófegyverek: 10

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. gyógyítás: 3 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 1
10. szerencsejáték: 1 11. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fémrúd (#104) 3 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
2 víz (#27) 4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
2 fáklya (#36) 3 gyenge méreg (#26) 1 rézsisak (#72)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130), Amos Kaelpyr (3338. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Dequator Marses (2881. kalandozó)
(74,61) nyuhaj karbin (#110), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), emberevő (#119)
(75,61) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150)
(76,62) vaskohó (#155), 27. jellempróba, Fairlight oltár
(77,63) mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, mérges nyukmár (#95)
(78,64) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(78,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), tormikus egér (#218)
(78,66) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), goldugarok (#65)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.02.08 15:04 Változások a számládon! 159 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek