Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 28. 9h:34' EZ A 299. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 300. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
h 830 | használod a 830. tárgyat |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
kb 643 5 | kiveszel a bankból a 643. tárgyat (5 darabot) |
ek 116 55 830 | t. energia kisütése: 116 55 830 |
kb 260 15 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (15 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
ea 637 1 | eladod a 637. tárgyat 1 |
ve 83 100 | megveszed a 83. tárgyat 100 |
ve 170 50 | megveszed a 170. tárgyat 50 |
ve 128 5 | megveszed a 128. tárgyat 5 |
ve 331 1 | megveszed a 331. tárgyat 1 |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a dűnelord testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a dűnelord kígyózó csápját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dűnelord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 206, gyógyulás: 4, összesen: -202 ÉP}
(Továbbmész...) [362,81] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Észreveszel egy kátránygödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kiütéses negátor került az utadba. Itt csata lesz.
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kiütéses negátor nyakát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kiütéses negátor jobb lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A kiütéses negátor belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 163, gyógyulás: 4, összesen: -159 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kiütéses negátor jobb lábát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Csőrével a kiütéses negátor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 162, gyógyulás: 4, összesen: -158 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru egyik lábát. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a taalru tigristestét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru herceg fejét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Törpe szekercével párszor kilyukasztod a taalru herceg jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a taalru herceg jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 131, gyógyulás: 4, összesen: -127 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a dűnelord testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord kígyózó csápját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord farkát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a dűnelord testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. A dűnelord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 503, gyógyulás: 4, összesen: -499 ÉP}
(Továbbmész...) [363,82] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tűzelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a tűzelementál testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [364,83] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy térfaló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Végleg elfelejtetted láth. észlelése nevű varázslatodat. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a térfaló testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a térfaló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a térfaló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-16 TVP). A térfaló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 14498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 223, gyógyulás: 8, összesen: -215 ÉP}
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál jobb lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halálelementál jobb karját. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálelementál fejét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! Törpe szekercével épp hogy eltalálod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a halálelementál testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 118, gyógyulás: 4, összesen: -114 ÉP}
(Továbbmész...) [365,84] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Thargodan légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan légiós jobb lábát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 225, gyógyulás: 4, összesen: -221 ÉP}
(Továbbmész...) [366,85] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy uchako. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az uchako testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az uchako ízelt testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az uchako ízelt testét. Kritikus ütés! (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod az uchako testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az uchako belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 8 csepp sáfrányport. 8623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [367,86] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy térfaló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Végleg elfelejtetted tolvajvér nevű varázslatodat. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a térfaló testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a térfaló fejét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a térfaló testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Teriád pöröllyel többször eltalálod a térfaló nyakát. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a térfaló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 19 arany, egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 14498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 397, gyógyulás: 8, összesen: -389 ÉP}
szk 308 | keresed a 308. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 100, gyógyulás: 4, összesen: -96 ÉP}
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
Erő: | 50 (76) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 53 (61) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 50 (65) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/155 év |
Egészség: | 50 (67) | Életpont: | 1130/1130 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 49 (72) | Varázspont: | 1751/975 | Pénz: | 4491 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 423/252 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 29/89 (+9%) | ütőfegyverek: | *38/100 (+3%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/12 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/75 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 68/52 (+42%) | 3. mászás: | 20/21 |
4. csapdakészítés: | 20/5 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 23/96 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 117/77 (+26%) | 11. taumaturgia: | 104/40 (+38%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 36/13 | 17. pszi: | 25/14 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 2/64 | 21. bányászat: | 32/73 (+5%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 37. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 7) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | dlathog kőzet (#829) | 1 | Fényhozó (#637) | 1 | Huddens elixírje (#830) | |||
1 | nehezék (#258) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 33 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
750 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | 87 | ragasztó (#83) | |||
16 | sáfránypor (#211) | 4 | sallank karom (#128) | 30 | spiritusz (#170) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | zöld üveg (#82) |