Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 14. 12h:04' EZ A 670. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 671. játékheted kezdete: febr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 3. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 184. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
ba 270 761 | nem támadod a 270. szörnyet a 761. szörnyet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
hu 266 267 516 | hulladék: 266 267 516 |
ek 273 8 2 | t. energia kisütése: 273 8 2 |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
ve 124 10 | megveszed a 124. tárgyat 10 |
ve 244 8 | megveszed a 244. tárgyat 8 |
ve 419 1 | megveszed a 419. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 71 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}
im | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Észreveszel egy manilla-fát. Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 140 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 128 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 148 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 123 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel megdöfködöd a nőstény varkaudar bal vállát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán jobb oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán bal karját. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 42 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkánytőrrel többször eltalálod a káoszteknőc puha lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a káoszteknőc bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a káoszteknőc bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a káoszteknőc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Találsz egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot!
(Továbbmész...) [202,115] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Látsz egy márványtornyot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy vark. kardtáncos ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal megvagdalod a nőstény varkaudar jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-3 varázspont.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar jobb vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 230 778 768 | keresed a 230. szörnyet a 778. szörnyet a 768. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni. |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
Erő: | 28 (31) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 29 (47) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 25 (40) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 328/304 | Jellem: | jó (524) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (44) | Varázspont: | 589/65 | Pénz: | 5414 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 139/64 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 23/32 (+4%) | szúrófegyverek: | 23/32 (+6%) |
vágófegyverek: | 23/67 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 23/70 (+9%) |
dobófegyverek: | 25/60 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (200%) << ököl (#28) (150%) << sárkánytőr (#626) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/8 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 72/40 (+35%) | 3. mászás: | 9/13 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 17/57 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/1 | 6. gyógyítás: | 61/47 |
7. titkosírás: | 3/92 | 8. felderítés: | 23/80 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 11/71 |
10. teológia: | 36/52 (+50%) | 11. taumaturgia: | 36/59 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 8/47 | 14. harcművészetek: | 15/70 | 15. zene: | 10/38 |
16. szörnyismeret: | 31/70 (+5%) | 17. pszi: | 12/30 (+15%) | 18. zárnyitás: | 5/49 |
19. vadászat: | 12/37 | 20. bányászat: | 31/53 (+4%) | 21. úszás: | 7/36 |
22. főzés: | 9/10 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hangzatos melódia (#345) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar bajnok (#190) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 5 | drótszőr (#37) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | bakkura csizma (#96) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
8 | kvazár (#244) | 18 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | rézgolyó (#343) | 9 | rókafarok (#124) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |