Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 3. 9h:07' EZ A 328. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 329. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály bal karját. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a lidérckirály jobb karját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály csuklyáját. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a lidérckirály bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 129, gyógyulás: 26, összesen: -103 ÉP}
* 4. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 71 72 64 | használod a 71. pszi képességet |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kronokukac nyálkás farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 116 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 18, gyógyulás: 52, összesen: +34 ÉP}
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán bal vállát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 62, gyógyulás: 61, összesen: -1 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac bal oldalát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a kronokukac bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 22, gyógyulás: 50, összesen: +28 ÉP}
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 411 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 407 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 40, gyógyulás: 26, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [176,107] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy kronokukac. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 20, gyógyulás: 54, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [177,107] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 81, gyógyulás: 120, összesen: +39 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 250, gyógyulás: 129, összesen: -121 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg szellem jobb karját. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3 858 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 250, gyógyulás: 149, összesen: -101 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák farkát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 116 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 50, gyógyulás: 3, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [179,107] Még mindig bozótos. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy malmot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Mac The Fallen előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronotapír. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 109, gyógyulás: 15, összesen: -94 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus bal karját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 227 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 489, gyógyulás: 20, összesen: -469 ÉP}
(Továbbmész...) [180,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich nyakát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 98, gyógyulás: 14, összesen: -84 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem bal karját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a csontgólem jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 5 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 277, gyógyulás: 56, összesen: -221 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester nyakát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [182,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem messze délnyugatra a vadonban egy szentélyt láttam, aztán egy átkozódó fazon megtámadott. Ne menjetek arra, hittársaim! - Tudálékos, gnóm régész " A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Tűzhajú irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. Kritikus ütés! (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megérinted a zombi mester bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [183,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal oldalát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a smaragdgólem fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 211 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 365, gyógyulás: 31, összesen: -334 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Öregedtél 2 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 151, gyógyulás: 31, összesen: -120 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lidércúr fejét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a lidércúr jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 3 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 106 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 3 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 95, gyógyulás: 14, összesen: -81 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem bal oldalát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg szellem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 264, gyógyulás: 15, összesen: -249 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
KRONOKUKAC (285. SZÖRNY) A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben. |
ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY) Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható. |
Erő: | 30 (57) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/313 év |
Egészség: | 23 (34) | Életpont: | 712/377 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 33 (46) | Varázspont: | 967/20 | Pénz: | 17574 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 174/120 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 26/45 (+6%) | szúrófegyverek: | 26/76 (+5%) |
vágófegyverek: | 25/88 (+2%) | ütőfegyverek: | 28/51 (+22%) | lőfegyverek: | 28/68 (+2%) |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,107 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 152/73 (+68%) | 2. nyomkövetés: | 47/65 | 3. mászás: | 16/73 |
4. csapdakészítés: | 33/1 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/89 | 6. gyógyítás: | 47/40 (+296%) |
7. titkosírás: | 9/29 | 8. felderítés: | 22/16 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 50/37 (+13%) | 11. taumaturgia: | 49/25 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 13/31 (+9%) | 14. harcművészetek: | 30/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/52 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/58 | 20. vitalitás: | 9/30 (+15%) | 21. bányászat: | 32/82 |
22. testépítés: | 18/18 | 23. úszás: | 16/35 | 24. főzés: | 19/55 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1398 (limit: 1605), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 125697. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 92 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
122 | arany (#50) | 6 | bordacsont (#16) | 20 | kaja (#2) | |||
1 | mentát korona (#1559) | 1 | mihlanil dobótőr (#599) | 2 | mópat token (#585) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sáfránykő (#979) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tyrex csont (#280) | |||
1 | vortexvessző (#2331) |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|