286. forduló, 288. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:24'
EZ A 296. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
297. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Shanon Dhar Wermonnal. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy mópat fatty trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon összeakadsz Chloviával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy árnygyűrűt, egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy tleikan rémeb trófea, egy árnytündér messiás trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ahogy a tegnap meg élénk, ma már hervadt vérvörös rózsát nézegeted, furcsa, nyugtalanító gondolat üt szöget a fejedbe: "Ez az én sorsom is..." Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. Varázserőd regenerálódik. (+762 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+90 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy Raia angyala nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala bal szárnyát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia angyala fehér testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 35 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Raia angyala fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 339, gyógyulás: 4, összesen: -335 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 523.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 512.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-33 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 512.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 501.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

ftv 92 998 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

ftv 92 999 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a nőket
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

ftv 155 998 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

ftv 155 999 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

kb 258 1 kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Beizzik a turbómágia.
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: oltár, szopógödör, művészi porolit. [-160 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 486.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 466.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Fürgén varázsolsz!
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: oltár, szopógödör, művészi porolit. [-160 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 456.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

im 250 imádkozol
Sikeresen elsajátítottad a meditáció varázslatot, 10 regeneráció pont árán, még 70 pontod maradt. (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 401.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+417 varázspont, -834 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 401.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1123 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

v 198 361 82 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,64) Raia angyala (#333)

[361,82] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy dűnelord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord örvénylő testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével megvagdalod a dűnelord kígyózó csápját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. A dűnelord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 300, gyógyulás: 152, összesen: -148 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ron the Greywolf. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 386.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[362,81] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő ében halálhajcsár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 26, gyógyulás: 86, összesen: +60 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kátránygödröt. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, tüsi hajú, kék szemű árnymanó férfi táborát. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hókeresztet, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy fagybehemót trófea, egy Folrang trófea és egy Garmhuun familiáris trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi sisakot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy smaragd karkötőt és egy Sshreakza amulettjét visel. Fegyverzetét egy Nateilena úrnő trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Drasworth Shengorr. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,81] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűnelord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 394, gyógyulás: 158, összesen: -236 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ron the Greywolf előtt. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kráken gyűrűt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy ében sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Összeismerkedtek. Az ő neve Eleven Pokolkirály. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [364,82] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rothadó lián. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián jobb oldalát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a rothadó lián testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a rothadó lián tekergő szárát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a rothadó lián testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a rothadó lián testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 535, gyógyulás: 4, összesen: -531 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+847 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Észreveszel egy nothar cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Találsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg anyakirálynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 38 arany, -2 ÉP] 4910 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 83, gyógyulás: 72, összesen: -11 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött. [68 pontot használtál fel, van még 318.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[365,83] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál jobb karját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a halálelementál fejét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a halálelementál fejét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt.

(Továbbmész...) [366,84] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Csak egy térfaló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Végleg elfelejtetted lángcsóva nevű varázslatodat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a térfaló testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a térfaló fejét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a térfaló testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Csápjaival a térfaló lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a térfaló fölédmagasodó fejét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a térfaló fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). A térfaló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 96 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 14498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 409, gyógyulás: 0, összesen: -409 ÉP}


(Továbbmész...) [367,85] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnelord. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a dűnelord egyik csápját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Törpe szekercével megvagdalod a dűnelord örvénylő testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord kígyózó csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 287, gyógyulás: 0, összesen: -287 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[368,86] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Thargodan légiós. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}


(Továbbmész...) [369,87] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy uchako. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [369,88] Elfásulva mész tovább a sivatagban. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy Thargodan légiós volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy uchako. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 252.]

m 4 mozogsz délre
[369,89] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy taalru jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

[67 pontot használtál fel, van még 185.]

szk 333 308 keresed a 333. szörnyet a 308. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Raia angyalát. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 18, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 179 pontod maradt, ebből a következő körre 179 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 607 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MEDITÁCIÓ (250. VARÁZSLAT)
A meditáció egy speciális papi varázslat, amelyet automatikusan használsz, V parancs kiadását nem igényli, és VP-be sem kerül: ha ismered a varázslatot, használod is. Az a bónusz VP regeneráció, amelyet az isteni küldetésekért kaptál, mostantól duplán számít - tehát ha +50 vp regenerációt gyűjtöttél, akkor mostantól +100 VP-t fogsz körönként regenerálni.

ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY)
Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető...

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 50 (76) Szint: 37 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 52 (60) Támadás: 53 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 50 (65) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 64/153 év
Egészség: 50 (67) Életpont: 1114/272 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 49 (72) Varázspont: 1701/4 Pénz: 3729 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 28/27 Pszi pont: 423/104 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 2862 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67559 TP-t kaptál. Jelenleg 6933967 TP-d van. A következő szinthez még 66033 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tiestichlaq, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 29/79 (+13%) ütőfegyverek: 38/96 (+6%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 33/7 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/54 (+33%) 2. nyomkövetés: 67/68 (+22%) 3. mászás: 20/21
4. csapdakészítés: 19/93 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 23/89 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 117/43 (+66%) 11. taumaturgia: 103/89 (+16%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 35/79 (+34%) 17. pszi: 25/6 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 2/64 21. bányászat: 32/63 (+5%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> nők (#999) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 7)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 ében dobónyíl (#849) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 4 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170) 2 tyrex csont (#280) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
218 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 2 ezüstdarab (#326) 1 kaja (#2)
4 pirkit (#153) 14 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tüske (#22) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,82) dűnelordok (#341), művészi porolit (#720)
(362,81) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, egy árnymanó férfi, Drasworth Shengorr (5072. kalandozó)
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Eleven Pokolkirály (2618. kalandozó)
(364,82) rothadó lián (#427), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Fairlight oltár, quwarg anyakirálynő (#269)
(365,83) halálelementálok (#279), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(366,84) térfaló (#783)
(367,85) dűnelord (#341)
(368,86) Thargodan légiós (#311)
(369,87) uchako (#308)
(369,88) Thargodan légiósok (#311), uchako (#308)
(369,89) Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek