Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:24' EZ A 296. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD 297. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala bal szárnyát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia angyala fehér testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 35 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Raia angyala fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A Raia angyala megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10116 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 339, gyógyulás: 4, összesen: -335 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
ftv | felt. tám/véd. varázslat |
ftv 92 998 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a férfiakat |
ftv 92 999 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a nőket |
ftv 155 998 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a férfiakat |
ftv 155 999 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a nőket |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
kb 258 1 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot) |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
im 250 | imádkozol |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 361 82 | elmormolod a 198. varázslatot |
[361,82] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy dűnelord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord örvénylő testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével megvagdalod a dűnelord kígyózó csápját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. A dűnelord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 300, gyógyulás: 152, összesen: -148 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 26, gyógyulás: 86, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [363,81] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűnelord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 394, gyógyulás: 158, összesen: -236 ÉP}
(Továbbmész...) [364,82] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rothadó lián. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián jobb oldalát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a rothadó lián testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a rothadó lián tekergő szárát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a rothadó lián testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a rothadó lián testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 535, gyógyulás: 4, összesen: -531 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő torát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 38 arany, -2 ÉP] 4910 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 83, gyógyulás: 72, összesen: -11 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál jobb karját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a halálelementál fejét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a halálelementál fejét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [366,84] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Csak egy térfaló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Végleg elfelejtetted lángcsóva nevű varázslatodat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a térfaló testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a térfaló fejét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a térfaló testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Csápjaival a térfaló lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a térfaló fölédmagasodó fejét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a térfaló fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). A térfaló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 96 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 14498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 409, gyógyulás: 0, összesen: -409 ÉP}
(Továbbmész...) [367,85] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnelord. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a dűnelord egyik csápját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Törpe szekercével megvagdalod a dűnelord örvénylő testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord kígyózó csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 287, gyógyulás: 0, összesen: -287 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan légiós nyakát. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [369,87] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy uchako. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [369,88] Elfásulva mész tovább a sivatagban. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy Thargodan légiós volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 4 | mozogsz délre |
szk 333 308 | keresed a 333. szörnyet a 308. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
MEDITÁCIÓ (250. VARÁZSLAT) A meditáció egy speciális papi varázslat, amelyet automatikusan használsz, V parancs kiadását nem igényli, és VP-be sem kerül: ha ismered a varázslatot, használod is. Az a bónusz VP regeneráció, amelyet az isteni küldetésekért kaptál, mostantól duplán számít - tehát ha +50 vp regenerációt gyűjtöttél, akkor mostantól +100 VP-t fogsz körönként regenerálni. |
ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY) Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető... |
Erő: | 50 (76) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 52 (60) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 50 (65) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/153 év |
Egészség: | 50 (67) | Életpont: | 1114/272 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (72) | Varázspont: | 1701/4 | Pénz: | 3729 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 423/104 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 29/79 (+13%) | ütőfegyverek: | 38/96 (+6%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/7 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/54 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 67/68 (+22%) | 3. mászás: | 20/21 |
4. csapdakészítés: | 19/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 23/89 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 117/43 (+66%) | 11. taumaturgia: | 103/89 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 |
13. versengés: | 17/35 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 |
16. szörnyismeret: | 35/79 (+34%) | 17. pszi: | 25/6 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 | 20. vitalitás: | 2/64 | 21. bányászat: | 32/63 (+5%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 14/3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 7) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | ében dobónyíl (#849) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | tyrex csont (#280) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
218 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | pirkit (#153) | 14 | sáfránypor (#211) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tüske (#22) | 1 | vas dobónyíl (#189) |