Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 20. 9h:17' EZ A 645. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD 646. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 20 94 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 94. tárggyal |
flh 997 323 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
flh 999 187 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 187. tárggyal |
a 78 4144 1 | átadod a 78. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
a 78 4102 1 | átadod a 78. tárgyat a 4102. kalandozónak (1 darabot) |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
at 3296 10 | TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10 |
at 4683 10 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [114,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [115,45] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [118,45] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Továbbmész...) [119,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [121,45] Továbbra is síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [122,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 36 | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 109/109 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 335/268 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (36) | Varázspont: | 884/508 | Pénz: | 205 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 15/94 (+9%) |
vágófegyverek: | 20/6 (+2%) | ütőfegyverek: | 27/77 (+3%) | lőfegyverek: | 27/75 (+1%) |
dobófegyverek: | 18/78 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/39 | 2. nyomkövetés: | 79/39 (+20%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 12/90 | 5. csapdakészítés: | 30/61 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/32 (+8%) |
7. gyógyítás: | 25/79 | 8. titkosírás: | 12/62 | 9. felderítés: | 31/39 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 13/39 | 11. teológia: | 41/73 (+9%) | 12. taumaturgia: | 38/79 (+3%) |
13. versengés: | 1/79 | 14. zene: | 17/38 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 15/72 |
16. zárnyitás: | 1/9 | 17. vadászat: | 7/93 | 18. bányászat: | 14/12 (+30%) |
19. úszás: | 14/40 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 2 | mászókarom (#78) | |||
1 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | rézdarab (#70) | 4 | ugh méreg (#166) |