286. forduló, 288. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 20. 9h:17'
EZ A 645. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
646. játékheted kezdete: dec. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,42] koordinátán.
A táborozás 4. napján összefutsz Sundae-val. Dornodon kisebb papja. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy Jerome köpenyét visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy bunthar trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Holmiját egy törpemammut cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 482.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 442.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 437.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 432.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

flh 20 94 felt. lőfegyver haszn. 20 a 94. tárggyal
Ok, FLH 20 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
Ok, FLH 998 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

flh 999 187 felt. lőfegyver haszn. 999 a 187. tárggyal
Ok, FLH 999 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

a 78 4144 1 átadod a 78. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 427.]

a 78 4102 1 átadod a 78. tárgyat a 4102. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Laurana részére. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +33 max. életerő, +33 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 412.]

at 3296 10 TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

at 4683 10 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[113,43] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [114,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [115,45] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 372.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Kutatásodat végül siker koronázza. Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 5 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 352.]

m 2 mozogsz keletre
[116,45] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Találsz egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Dornodon kisebb papja. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy bunthar trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sundae. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Összeakadsz Nantosveltával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy csontváz lord trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 344.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laentrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy kőhegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 334.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy epokitféreg feltrancsírozása a feladat.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklahegyi Turgfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy joviális m.szockó. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quiltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-47 életerő.)
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 304.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[117,45] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [118,45] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Látsz egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [119,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. [24 pontot használtál fel, van még 280.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 260.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[120,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight templom van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,45] Továbbra is síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [122,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 231.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 211.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 96.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-33 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 30, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 96 pontod maradt, ebből a következő körre 96 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 524 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 36 Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 123 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 335/268 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (36) Varázspont: 884/508 Pénz: 205 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/0 EFejl: 30
Eddig összesen 1999 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6187 TP-t kaptál. Jelenleg 1050339 TP-d van. A következő szinthez még 149661 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 282. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5330 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/35 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 15/94 (+9%)
vágófegyverek: 20/6 (+2%) ütőfegyverek: 27/77 (+3%) lőfegyverek: 27/75 (+1%)
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/39 2. nyomkövetés: 79/39 (+20%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 12/90 5. csapdakészítés: 30/61 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/32 (+8%)
7. gyógyítás: 25/79 8. titkosírás: 12/62 9. felderítés: 31/39 (+30%)
10. szörnyidomítás: 13/39 11. teológia: 41/73 (+9%) 12. taumaturgia: 38/79 (+3%)
13. versengés: 1/79 14. zene: 17/38 (+30%) 15. szörnyismeret: 15/72
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 7/93 18. bányászat: 14/12 (+30%)
19. úszás: 14/40 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
2 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 2 mászókarom (#78)
1 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 2 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,43) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(114,44) erszényes elkarog (#354), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 35. jellempróba
(115,45) vadtrollok (#70), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(116,45) quwarg királynő (#153), kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), 49. jellempróba, Sundae (1425. kalandozó), Nantosvelta (3070. kalandozó), epokitféreg (#147)
(117,45) ezoterikus mardel (#184), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(118,45) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), csodabazár (#1404)
(119,45) manaelementál (#290), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(120,45) 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, nukleáris cickány (#155)
(121,45) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár
(122,45) 47. jellempróba, Sheran oltár, bávatag golombár (#165), ongóliant (#159)

Üzenet küldése a karakternek