Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 7. 18h:37' EZ A 311. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD 312. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 ingyenf: 1 |
* 1. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 14 165 | elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot |
ef 9 528 | energia fejlesztése 9 |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
cir 64 | vándorcirkusz látogatása 64 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az ősdentor jobb oldalát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Végítélettel megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Vámpírtőrrel megbököd az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 113 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 352, gyógyulás: 111, összesen: -241 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 168, gyógyulás: 45, összesen: -123 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika bal oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Vámpírtőrrel megdöföd a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 47, gyógyulás: 35, összesen: -12 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz. 53 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos nyakát. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Fényhozóval néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 29 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 330, gyógyulás: 219, összesen: -111 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 574 1 | bemész az 574. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Tüzet köpsz. 107 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 116 életpontot sebeztél. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ek 406 | t. energia kisütése: 406 |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Tüzet köpsz. 78 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [98,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
usz 21 | úszol 21 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
usz 22 | úszol 22 pontért |
Megmarkolva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
usz 23 | úszol 23 pontért |
Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}
v 198 110 96 | elmormolod a 198. varázslatot |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
74 | |
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
[110,96] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [112,97] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
ek 406 | t. energia kisütése: 406 |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 113 életpontot sebeztél. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 98 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet köpsz. 108 életpontot sebeztél. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 673 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [114,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.]
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!
Tüzet köpsz. 99 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fényhozóval néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Fényhozóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 14, gyógyulás: 78, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [115,100] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.]
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat. Közlöd vele, hogy a szellemkastélyban szerzett fődíjaidat szeretnéd beváltani a fő-fődíjra.
- Semmi akadálya - mondja a törpe, majd megválsz a keserves verejtékkel megszerzett tárgyaktól (Zu'lit koronája, Vlagyimir gyűrűje, mihlanil medál). A törpe elmosolyodik, majd elszalad velük a sátrak közé, hogy pár perc múlva egy dobozzal kerüljön elő. Átveszed tőle, majd kíváncsian bontogatni kezded, hogy megtudd, mi rejtőzik benne. Csodálatos ajándék: a játékmesteri palást. Boldogságban úszva köszönöd meg. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Krogan, a pusztító jobb oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel megdöfködöd a Krogan, a pusztító testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel megbököd a Krogan, a pusztító jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 fekete gyöngy, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (97,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 Krogan buzogánya. 3 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 214, gyógyulás: 85, összesen: -129 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. Kritikus ütés! (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+11 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 22, gyógyulás: 31, összesen: +9 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 401 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 582, gyógyulás: 0, összesen: -582 ÉP}
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 92 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
REGENERÁCIÓ (528. TUDATI KÉPESSÉG) Gyakran előfordul, hogy nem tudod kihasználni a pihenés nyújtotta természetes regenerációt, hiszen mikor álomra hajtod a fejed, tökéletesen egészséges, és sérülésmentes vagy. A regeneráció ilyenkor is végbemegy persze, de mindennemű látványos hatás nélkül (szervezeted ilyenkor tartalékokat halmoz fel, még ha ezzel sokan nincsenek is tisztában). A Tudati Erőd falai közt töltött sokórányi elmélkedés meghozta gyümölcsét, közösen végre kitaláltátok, hogyan lehetne ezt az elfecsérelt erőforrást hasznosítani! Ezután, mikor álomra hajtod a fejed, és pihenni térsz, egy apró csatornát nyitva hagysz majd, amely csatorna közvetlenül az életenergiádhoz vezeti rászoruló tudattársaid. Míg alszol, észre sem veszed majd, hogy drága életerőd áramolni kezd e csatornán át, s mikor felébredsz cseppet sem leszel fáradtabb, mint voltál a pihenés előtt, hisz azokat az apró energiaforgácsokat, amiket önként adsz át a társaidnak, egy-kettő visszagyógyulod. Persze igazi hasznát akkor látod ennek a vérszövetségnek, ha magad kerülsz bajba, hisz sok-sok nyitott csatornán át, bármelyik társadtól kölcsönkérhetsz némi életerőt ezután. [Mostantól minden lépésed végrehajtása után és minden szörnnyel megvívott csatád végeztével a tapasztalati szintednek megfelelő mennyiségű életpontot fogsz regenerálni. A labirintusban való mozgás során is gyógyulsz, de ekkor csak a szinted egyharmadát. Az életpontod így nem mehet a maximális érték fölé. A gyógyulás automatikus, nem szükséges aktiválni, de nem lehet kikapcsolni sem.] |
JÁTÉKMESTERI PALÁST (824. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető varázstárgy vörös bársonyból készült, teljesen egyszínű, ezt az állapotot a palást külsején egyetlen felfestett szimbólum sem töri meg. Ha viszont az ujjánál kifordítod, felfedezheted az ide szőtt rúnákat, melyek a tárgy mágikus tulajdonságaiért felelősek. Ezek nem is akármilyenek, ha a palástot magadra öltöd (páncélként KF-eled), a következőket tapasztalhatod: +40 védettség, +200 max. ép, +150 VP regeneráció a kör elején, +10 minden tulajdonságra, és +5% esély, hogy véletlen kincset találj a legyőzött szörnyeknél. Ezenkívül nem szomjazol, amíg ezt a palástot viseled. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
Erő: | 54 (68) | Szint: | 34 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 55 (58) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 23 (29) | Védekezés: | 69 (75) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 43/53 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 849/801 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (40) | Varázspont: | 863/87 | Pénz: | 46837 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 69/3 | Pszi pont: | 216/374 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/87 (+16%) | ökölvívás: | 25/3 (+2%) | szúrófegyverek: | 31/11 (+4%) |
ütőfegyverek: | 30/69 (+1%) | lőfegyverek: | 31/60 (+3%) | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Végítélet (#636) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,98 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/3 | Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/88 | 2. nyomkövetés: | 36/98 (+28%) | 3. mászás: | 18/98 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 27/85 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/38 | 6. gyógyítás: | 43/15 |
7. titkosírás: | 3/2 | 8. felderítés: | 26/55 | 9. szörnyidomítás: | 13/7 |
10. teológia: | 37/78 (+510%) | 11. taumaturgia: | 48/72 (+504%) | 12. szerencsejáték: | 4/77 |
13. versengés: | 20/25 | 14. harcművészetek: | 15/47 | 15. zene: | 11/1 |
16. szörnyismeret: | 10/32 | 17. pszi: | 23/12 (+2%) | 18. zárnyitás: | 13/7 |
19. vadászat: | 6/92 (+16%) | 20. vitalitás: | 4/83 | 21. bányászat: | 35/68 (+9%) |
22. úszás: | 12/14 (+20%) | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 120 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe ősharcos (#680) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe kínzómester (#681) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe hadvezér (#683) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
tisztítótűz (#44) | >> | törpe kincstáros (#682) | háló (#186) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: éhes |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 134, 187, 192, 201, 204, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1650 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6070 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mihlanil medál (#823) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
6 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
245 | arany (#50) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyenge méreg (#26) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | játékmesteri palást (#824) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 6 | víz (#27) |
109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|