Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 7. 9h:24' EZ A 296. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 297. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
kf 1283 1 | kézbeveszed/felveszed az 1283. tárgyat a jobb kezedbe |
ftv 92 704 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 704. szörnyet |
ftv 155 704 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 704. szörnyet |
ff 1105 840 1283 | felt. fegyverváltás: 1105 840 1283 |
ffk 90 90 | felt.fv.kozkázata: 90 90 |
kb 500 10 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (10 darabot) |
bb 280 695 695 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (695 darabot) |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ősdentor testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor fejét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [207,75] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő vezérfarkas mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas támadó fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 226, gyógyulás: 4, összesen: -222 ÉP}
(Továbbmész...) [208,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1483, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty fejét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty nyakát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a mópat fatty farkát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a mópat fatty jobb hátsó lábát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat fatty nyakát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a mópat fatty bal vállát. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a mópat fatty puha torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a 3 mópat fatty többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 3 mópat fatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2058, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
lm 32 32 32 | mozogsz 32 32 32 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar che-pap izmos testét. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 196 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 43 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel gyengén megütögeted a varkaudar che-pap testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar che-pap izmos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (8 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar che-pap száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 581, gyógyulás: 8, összesen: -573 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a vortexmágus örvénylő köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével kicsit megvágod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 9271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 155, gyógyulás: 4, összesen: -151 ÉP}
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő méregelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a méregelementál testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a méregelementál testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A méregelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a méregelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] 4675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Banyapók szőrös potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Banyapók nyolcszemű fejét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Banyapók nyolcszemű fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Banyapók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 6969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy lélekelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lélekelementál testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 115, gyógyulás: 4, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével megcsapod a Notermanthi fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Notermanthi bal vállát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 33 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós bal vállát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a Thargodan légiós nyakát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 225, gyógyulás: 4, összesen: -221 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész bal oldalát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a sötét ölész ködös testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész elmosódó alakját. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a sötét ölész jobb lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a sötét ölész bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 tudás gyöngye. 13294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 265, gyógyulás: 4, összesen: -261 ÉP}
m 6 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Viza EtDran lábát masszírozza.
szk 333 | keresed a 333. szörnyet |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
f 551 | kísérletezel az 551. tárggyal |
h 1168 2 | használod az 1168. tárgyat |
tno 3 4 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
t 135 177 783 | támadod a 135. szörnyet a 177. szörnyet a 783. szörnyet |
ba 750 239 761 | nem támadod a 750. szörnyet a 239. szörnyet a 761. szörnyet |
kb 280 2 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (2 darabot) |
kb 258 2 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (2 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY) Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni. |
NAGY ÓNIXKULCS (1111. TÁRGY) A nagy ónixkulcs nyelére ugyanolyan denevérmintát véstek, mint a Dornodon-papok szent szimbólumának közepére. A törhetetlen anyagból készült mágikus kulcs nyit valahol egy ajtót, ami minden bizonnyal fontos helyre vezet. Máskülönben nem vállalták volna készítői ennek a nehezen készíthető varázstárgynak a létrehozásával járó számtalan nehézséget. Persze csupán az élet a megmondhatója, hol van ez az ajtó, és mikor jön el a pillanat, hogy előtte állhatsz. Addig is, a jövőre gondolva, a nagy ónixkulcsot nem leszel hajlandó átadni senkinek. |
A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba. |
PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
Erő: | 50 (76) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 52 (60) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 50 (65) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/153 év |
Egészség: | 50 (67) | Életpont: | 1113/1127 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (72) | Varázspont: | 1701/12 | Pénz: | 3511 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 28/23 | Pszi pont: | 423/34 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 29/66 (+14%) | ütőfegyverek: | 38/90 (+8%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/5 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/21 | 2. nyomkövetés: | 67/46 (+41%) | 3. mászás: | 20/21 |
4. csapdakészítés: | 19/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 23/82 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 116/77 (+41%) | 11. taumaturgia: | 103/73 (+49%) | 12. szerencsejáték: | 2/86 (+11%) |
13. versengés: | 17/35 (+24%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/57 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 35/45 | 17. pszi: | 25/2 (+89%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/61 (+11%) | 20. vitalitás: | 2/64 | 21. bányászat: | 32/58 |
22. úszás: | 6/75 (-300%) | 23. főzés: | 14/3 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 5) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2931 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ében dobónyíl (#849) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | |||
2 | ryuku szablya (#695) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
12 | spiritusz (#170) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | dentor bőr (#551) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mópat tetem (#584) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 4 | szögletes kő (#17) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tüske (#22) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex amulettje (#607) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |