285. forduló, 287. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 14. 9h:16'
EZ A 644. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
645. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,46] koordinátán.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked 6 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 689. hetének nyerőszámai: 3, 6, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 482.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 477.]

v 75 102 elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 447.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 447.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 437.]

hu 654 hulladék: 654
Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsfarkat. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

kf 235 3 kézbeveszed/felveszed a 235. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

a 205 1548 1 átadod a 205. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

at 4683 10 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

fu 9 udvarolsz a 9. fajúaknak
fu 9 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

fkt 547 20 1 felt. készítesz az 547. tárgyat (20 darabot)
fkt 547 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

fkt 94 20 1 felt. készítesz a 94. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

fkt 548 10 1 felt. készítesz az 548. tárgyat (10 darabot)
fkt 548 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 402.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 372.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 342.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[104,45] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [105,44] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Raptor szablyával felnyitod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 37, gyógyulás: 10, összesen: -27 ÉP}

Látsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Vashegyű lándzsával megdöföd a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 magszim belet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,43] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[72 pontot használtál fel, van még 270.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az oltár eltörlése varázslatot! A következő pillanatban iszonyatos robbanás repít hátra: valamilyen tudati képesség védte az oltárt! (-239 életpont.) Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 260.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[107,42] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy elhagyott bányát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy orgoró!

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgoró bal vállát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a renegát törpe testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe tömzsi testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Ki innen! Ez ellen a bestia ellen falatnyi esélyed sem lenne. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [108,41] Még mindig hegyvidéken vagy.

Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [109,41] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy templomot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [85 pontot használtál fel, van még 165.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[110,41] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy troll ritualista közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,41] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll ritualista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 49, gyógyulás: 5, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy mély szakadékot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alex DiMarco. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,42] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [65 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 95.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 85 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 85.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 2, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 85 pontod maradt, ebből a következő körre 85 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következő körben tehát 512 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

Erő: 36 Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 123 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 335/313 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (36) Varázspont: 884/475 Pénz: 255 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/0 EFejl: 30
Eddig összesen 1993 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5055 TP-t kaptál. Jelenleg 1044152 TP-d van. A következő szinthez még 155848 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 282. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5304 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/35 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 15/85 (+27%)
vágófegyverek: 20/4 (+2%) ütőfegyverek: 27/74 (+1%) lőfegyverek: 27/74 (+1%)
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (20 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/39 2. nyomkövetés: 79/19 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 12/90 (+10%) 5. csapdakészítés: 30/56 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/24
7. gyógyítás: 25/79 8. titkosírás: 12/62 9. felderítés: 31/9
10. szörnyidomítás: 13/39 11. teológia: 41/64 (+28%) 12. taumaturgia: 38/76 (+1%)
13. versengés: 1/79 14. zene: 17/8 (+30%) 15. szörnyismeret: 15/72
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 7/93 18. bányászat: 13/82 (+90%)
19. úszás: 14/40 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 kazmár gyökér (#205)
4 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 2 magszim bél (#103) 1 mutáns csont (#331)
3 óndarab (#85) 1 ramit kő (#226) 7 rézdarab (#70)
2 téfea-agy (#172) 12 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,45) oltár, Tharr oltár, érclelőhely
(105,44) tüskés harci gromak (#156), mély szakadék (#154), oltár, olvasztókemence (#86), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111)
(106,43) mély szakadék (#154), Dornodon oltár, vaskohó (#155), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(107,42) oltár, elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(108,41) törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely
(109,41) érclelőhely
(110,41) Tharr oltár, érclelőhely, alpesi tehenek (#91), troll ritualista (#365)
(111,41) troll ritualista (#365), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Sheran oltár, téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek