285. forduló, 287. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 7. 9h:12'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,80] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy dárda. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rakshieh Dresh. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon újból összeakadsz Rakshieh Dreshvel. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 ezüst gyűrűt (103 arany).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1145. hetének nyerőszámai: 19, 12, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 621.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 616.]

bb 153 2 beraksz a bankba a 153. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

kb 187 15 kiveszel a bankból a 187. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

bb 232 5 beraksz a bankba a 232. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Felfedeztél egy sörsátrat. A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [10 aranyad porrá vált.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 3 aurach fogat 3 aranyért.
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: ő is jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó.
Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 68 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a gnóm bal karját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Brod buzogányával a gnóm többször kegyetlenül megüti a bal lábadat. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +25 ÉP.) Harci kalapáccsal a gnóm párszor megpöccinti a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +4 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 208, gyógyulás: 29, összesen: -179 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [30 pontot használtál fel, van még 586.]

ee 237 712 214 eladod a 237. tárgyat a 712. tárgyat a 214. tárgyat
Eladtál 9 tankány karmot. 90 aranyat kaptál.
Eladtál 1 etra hályogot. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 1 manifeszt.nyúlványt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 586.]

ee 667 563 665 eladod a 667. tárgyat az 563. tárgyat a 665. tárgyat
Eladtál 1 nektoraf faggyút. 3 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 586.]
Eladtál 2 elkarog szőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 586.]

ve 150 3 megveszed a 150. tárgyat 3
Vásároltál 3 szent jogart. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,73] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,74] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített sörényes ubuk került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 ubuk tüskét. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 6 mocsári penke. Elteszed őket. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [108,75] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy agyroppantás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled tántorog az agyát ért támadástól. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 50 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a massza csőrével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 1 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 110, gyógyulás: 7, összesen: -103 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [62 pontot használtál fel, van még 524.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+179 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 522.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[108,76] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre agyroppantás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-18 védelem) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza riási fülét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 1 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [108,77] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról agyroppantás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Nincs esélyed legyőzni az ellenfeldet, ezért villámgyorsan olajra lépsz.

(Továbbmész...) [108,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz nyakát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy agyroppantás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem fejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 2 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}


A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 473.]

m 4 mozogsz délre
[108,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank izmos hátát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 sallank nyilat. [28 pontot használtál fel, van még 445.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

lm 6 10 14 mozogsz 6 10 14
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gyilkos tetű az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [84 pontot használtál fel, van még 356.]

lm 18 1 mozogsz 18 1
Egy széles, magas terembe érsz. [18. PONT.] Hamarosan egy gyilkos tetűt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Visszamész a kijárathoz, és kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 308.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

107 108 109 110
72
73
74
75
76
77
78
79
80
(108,74) sörényes ubukok (#89), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, 34. jellempróba
(108,75) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), massza (#217)
(108,76) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 47. jellempróba, Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, massza (#217)
(108,77) Fairlight oltár, massza (#217)
(108,78) szürke rinocérosz (#346), Raia rúnaköve, oltár, tímárkunyhó (#684), smaragdgólem (#417)
(108,79) gyilkos sallankok (#85), a 49. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), oltár, gyilkos tetű (#116)
(109,73) Leah oltár, erszényes elkarog (#354)

[93,53] Épületek tűnnek fel.

Amint elhaladsz a mágustorony mellett, odabentről kiáltozást, és dühös szitkozódást hallasz:
- Átkozott koboldok! Nyavalyások! Majd adok én nektek! - kiáltozik egy éltesebb férfi, és hangját üvegcsörömpölés, és az energiatüskék varázslat újabb és újabb sercegése kíséri. Ajjaj! Komoly kalamajka lehet odabenn! Egy mágusinas épp ekkor lép ki a torony ajtaján, és egyből odaszalad hozzád.
- Kérlek, segíts! Máguskoboldok költöztek a toronyba, és képtelenség őket elűzni! Mindent tönkretesznek, rombolnak, pusztítanak. A mesterem már mindent megpróbált, de sajnos tehetetlenek vagyunk. Most hivatásos koboldvadászokért szalajtott engem. Ugye te az vagy? - hadarja. Mivel jutalom szaga terjeng a levegőben, természetesen hevesen bólogatsz. - Jól van, akkor megmenekültünk! - sóhajt a fiú, és megkönnyebbülten folytatja: - A mester szerint az egész tornyot át kell fésülni utánuk, ezért minél több vadász jön, annál biztosabb, hogy eredményt érnek el. Hívd el a barátaidat is, és jelentkezzetek gyorsan a magiszter úrnál! - mondja, és visszasiet a toronyba, ahonnan valami nagy, és üvegből készült tárgy szétrobbanása hallik ki az utcára éppen.
Érdekes feladatnak tűnik, már csak társakat kell találnod hozzá. (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 298.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[92,54] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadó mellett még mindig ott ücsörög a korábban látott hivatalnok. Vagy ez már egy másik? Olyan egyformák ebben a jellegtelen tunikában. Bőszen írogat, az őrök pedig látványosan unatkoznak mellette. Felidézed magadban, miféle ajánlatot is tett neked a fickó, és ismét elgondolkodsz rajta, aztán gúnyosan elfintorodsz, és tovább mész. Ugyan már! (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-20 védelem) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza jobb első lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A massza csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Van itt egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.).
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag " [10 pontot használtál fel, van még 288.]

ep 146 140 építed a 146. tárgyat 140 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

sze 117 elengeded a 117. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a mutáns pókot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. BP: kb 2 6 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. BP: ef 5 517 0 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 248.]

* 5. BP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [15 pontot használtál fel, van még 233.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következő körben tehát 627 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios felszentelt papja vagy. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

Erő: 47 (58) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 (17) Életpont: 309/186 Jellem: jó (629) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 351/48 Pénz: 2611 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 53/32 Pszi pont: 90/2
Eddig összesen 1621 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 292 TP-t kaptál. Jelenleg 848 084 TP-d van. A következő szinthez még 151 916 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, ongóliant. A 262. fordulódban 16870 arany került a bankszámládra. 18894 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 27/53 (+4%)
lőfegyverek: 24/29 (+2%) dobófegyverek: *21/100 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
92,54 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 108,79
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 85 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/43 2. nyomkövetés: 35/12 (+20%) 3. mászás: 7/61
4. csapdakészítés: 20/34 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/49 6. gyógyítás: 4/25
7. titkosírás: 5/18 8. felderítés: 32/33 9. szörnyidomítás: 6/97
10. teológia: 27/5 (+42%) 11. taumaturgia: 31/34 (+16%) 12. versengés: 14/60 (+9%)
13. zene: 4/48 (+19%) 14. szörnyismeret: 13/91 15. pszi: 13/98 (+11%)
16. zárnyitás: 1/14 17. vadászat: 21/15 18. bányászat: 33/17 (+8%)
19. főzés: 6/57 20. csapatmunka: 1/64

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 23 (limit: 702), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 553.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
szerencsefohász (175)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
2 Métely páncélja (#1562) 15 pular kristály (#239) 2 Mallon botja (#1526)
25 sallank karom (#128) 1 pengepajzs (#425) 1746 kaja (#2)
1 méregtagadó (#1531) 1 nagy vaspajzs (#161) 3 che-vállszalag (#1114)
1 mágusköpeny (#453) 1 mentát karkötő (#1551) 2 biami kvazárlándzsa (#568)
1 saválló fülbevaló (#1552) 1 Morgan sipkája (#466) 1 dözmöng szív (#122)
2 kristálygömb (#265)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
790 nyílvessző (#108) 800 remák szív (#264) 585 purifikátor háj (#269)
1911 teriád féreg (#1276) 1690 tüske (#22) 2 lidérckorona (#531)
340 tükör (#43) 3 moa varázsdoboz (#1133) 3653 halcsont (#390)
2 fagyott kalapács (#1299) 4 draklen csizma (#1301) 2700 borkonyó bibe (#312)
199 fülemüle agyar (#267) 29904 isteni könnycsepp (#260) 5 tubarkő (#700)
1079 spiritusz (#170) 47 teriád kobak (#1461) 1 Ovgun nyaklánca (#615)
111 mutáns csont (#331) 96 rum (#1419) 1 fűzött kagylósor (#1493)
1 varkaudar csésze (#841) 2 Horsa hagyatéka (#1337) 840 vízionár szem (#102)
1918 ezüstdarab (#326) 2 ryuku tűvető (#1521) 1 nerub hasító (#1879)
5 nyomkereső talizmán (#671) 4 balkezes gyűrű (#1549) 2000 varányszem (#30)
1 muzsikus füles (#1657) 62 jégszilánk (#1128) 150 sárkánypikkely (#292)
1 Aurgir lándzsája (#1314) 84 fokhagyma (#403) 2273 nerub szemfog (#1871)
6186 madártoll (#112) 330 kapuőr életnedv (#1996) 1 angyali sisak (#971)
6516 tinta (#101)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
167 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 5 ilkin érc (#232) 2 kerek kő (#19)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nektoraf faggyú (#667) 8 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 6 ragasztó (#83) 9 tankány karom (#237)
4 téfea-agy (#172) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gólem talizmán (#811) 6 kaja (#2) 9 mérgezett vasnyíl (#187)
3 moa kristály (#2203) 6 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
6 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170) 2 szent jogar (#150)
6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94
52
53
54
55
(92,54) fogadó # (#611), oltár, 6. többszemélyes kaland, manaelementál (#290), útonálló (#130), massza (#217), mutáns pók (#117)
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek