285. forduló, 287. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 1. 10h:48'
EZ A 288. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
289. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 34 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [155,100] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+231 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 920 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 634.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 3. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 619.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan lidérckirály az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály nyakát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály jobb lábát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 121, gyógyulás: 25, összesen: -96 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [16 pontot használtál fel, van még 603.]

* 4. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 598.]

* 5. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 593.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 553.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. Kritikus ütés! (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 66, gyógyulás: 29, összesen: -37 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 527.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+57 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 487.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

154 155 156
99
100
101
(155,100) lidérckirály (#316), varkaudar felderítő (#7133)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pusztulás sírjait. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 477.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 87 225 182 eladod a 87. tárgyat a 225. tárgyat a 182. tárgyat
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 329 123 8 eladod a 329. tárgyat a 123. tárgyat a 8. tárgyat
Eladtál 1 csontpálcát. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 181 107 108 eladod a 181. tárgyat a 107. tárgyat a 108. tárgyat
Eladtál 1 vasalt bunkót. 55 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nyílvesszőt. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 131 430 249 eladod a 131. tárgyat a 430. tárgyat a 249. tárgyat
Eladtál 8 ubuk tüskét. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bogyógránátot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bumerángot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 327 138 189 eladod a 327. tárgyat a 138. tárgyat a 189. tárgyat
Eladtál 2 ezüstshurikent. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 vas dobónyilat. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 159 72 160 eladod a 159. tárgyat a 72. tárgyat a 160. tárgyat
Eladtál 2 kis vaspajzsot. 46 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vassisakot. 22 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 277 49 451 eladod a 277. tárgyat a 49. tárgyat a 451. tárgyat
Eladtál 3 rejtőköpenyt. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kígyóbőr kesztyűt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 zangrozi csizmát. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 162 195 275 eladod a 162. tárgyat a 195. tárgyat a 275. tárgyat
Eladtál 2 borostyán függőt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 10 obszidián függőt. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ametiszt medált. 56 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 191 117 192 eladod a 191. tárgyat a 117. tárgyat a 192. tárgyat
Eladtál 2 aranyláncot. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ezüst nyakláncot. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 2 gyöngysort. 96 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 194 229 307 eladod a 194. tárgyat a 229. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 1 arany karperecet. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 1 obszidián karkötőt. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 193 180 16 eladod a 193. tárgyat a 180. tárgyat a 16. tárgyat
Eladtál 3 aranygyűrűt. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüst gyűrűt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 58 bordacsontot. 116 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 99 1077 304 eladod a 99. tárgyat az 1077. tárgyat a 304. tárgyat
Eladtál 4 fekete gyöngyöt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 4 hókutya nyakörvet. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kőszemet. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 643 112 378 eladod a 643. tárgyat a 112. tárgyat a 378. tárgyat
Eladtál 2 küklopsz szemet. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 23 madártollat. 23 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa gyöngyöt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 380 383 331 eladod a 380. tárgyat a 383. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 1 moa obszidiánt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 4 moa üveggömböt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mutáns csontot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 85 404 70 eladod a 85. tárgyat a 404. tárgyat a 70. tárgyat
Eladtál 36 óndarabot. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rájabőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rézdarabot. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 124 128 151 eladod a 124. tárgyat a 128. tárgyat a 151. tárgyat
Eladtál 1 rókafarkat. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 8 sallank karmot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 13 szvó-ektoplazmát. 130 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

ee 172 280 152 eladod a 172. tárgyat a 280. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 2 téfea-agyat. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 3 tyrex csontot. 90 aranyat kaptál.
Eladtál 15 vasércet. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[155,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 22, gyógyulás: 55, összesen: +33 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg szellem jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 246, gyógyulás: 14, összesen: -232 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy quwarg szellem.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem nyakát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 107 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 246, gyógyulás: 14, összesen: -232 ÉP}

Találsz nála 1 kreiton esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1369 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 122102.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből.

(Továbbmész...) [156,100] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg jobb oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mammut zombi. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [157,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy bolyongó lidérc.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. Kritikus ütés! (5 támadással 390 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy bolyongó lidérc.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 1 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvagdosod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Nem öregedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 98, gyógyulás: 21, összesen: -77 ÉP}

Találsz nála 2 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1371 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 122342.
Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 409.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[158,101] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Találsz egy gyilkos csalánt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard bal oldalát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt ősmágus áll veled szemben.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 154 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 301, gyógyulás: 10, összesen: -291 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!

(Továbbmész...) [159,101] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy drakolich.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich farkát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a drakolich testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 74, gyógyulás: 10, összesen: -64 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt hadúr.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr bal vállát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 79, gyógyulás: 11, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sáfránykövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1373 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 122582.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+59 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [160,101] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy mammut zombi ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [74 pontot használtál fel, van még 335.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[161,101] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb karját. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

A következő ellenfél egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr köpenyét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a lidércúr testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1375 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 122822.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 4 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 196, gyógyulás: 32, összesen: -164 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+62 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+59 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mammut zombi volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [163,101] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy noth szellem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem jobb lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 93 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a noth szellem fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr bal lábát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a lidércúr jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 3 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1377 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 123072.
Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [116 pontot használtál fel, van még 219.]

m 2 mozogsz keletre
[164,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 1 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 103, gyógyulás: 21, összesen: -82 ÉP}

Második ellenfeled egy animált hókutya.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az animált hókutya nyakát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az animált hókutya testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv. 4 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 246, gyógyulás: 51, összesen: -195 ÉP}

Találsz nála 3 ryuku védőkenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1379 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 123322.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+89 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+63 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [86 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 128.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 20, 25.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebből a következő körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következő körben tehát 555 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

Erő: 30 (57) Szint: 32 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 52 (55) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 52 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 36/308 év
Egészség: 22 (33) Életpont: 705/422 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 33 (46) Varázspont: 955/0 Pénz: 17397 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 174/126 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3490 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63 038 TP-t kaptál. Jelenleg 4 431 226 TP-d van. A következő szinthez még 68 774 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, magnetikus praglonc, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 26/33 (+8%) szúrófegyverek: 26/62 (+5%)
vágófegyverek: 25/86 (+8%) ütőfegyverek: 28/17 (+17%) lőfegyverek: 28/65 (+2%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 151/20 (+51%) 2. nyomkövetés: 47/65 (+5%) 3. mászás: 16/67
4. csapdakészítés: 32/87 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/89 6. gyógyítás: 44/7 (+222%)
7. titkosírás: 9/29 8. felderítés: 22/13 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 50/14 (+4%) 11. taumaturgia: 49/24 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 13/22 (+9%) 14. harcművészetek: 30/21 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/52 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/58 20. vitalitás: 9/15 (+29%) 21. bányászat: 32/76 (+10%)
22. testépítés: 18/18 23. úszás: 16/35 24. főzés: 19/35 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1379 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 123322.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 152 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 3 aranygyűrű (#193)
2 aranylánc (#191) 2 bogyógránát (#430) 52 bordacsont (#16)
2 borostyán függő (#162) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bumeráng (#249)
1 csontpálca (#329) 4 ezüst gyűrű (#180) 5 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüstshuriken (#327) 3 fekete gyöngy (#99) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 gyöngysor (#192) 3 hókutya nyakörv (#1077) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 kis vaspajzs (#159) 2 kőszem (#304)
2 küklopsz szem (#643) 20 madártoll (#112) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383) 2 mutáns csont (#331)
1 nyílvessző (#108) 10 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229)
36 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 rájabőr (#404)
3 rejtőköpeny (#277) 1 réz papi karkötő (#307) 1 rézdarab (#70)
1 rézsisak (#72) 1 rókafarok (#124) 1 rövid íj (#107)
8 sallank karom (#128) 1 szöges bunkó (#8) 13 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 3 tyrex csont (#280) 1 ubuk dobónyíl (#138)
8 ubuk tüske (#131) 2 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181)
13 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vassisak (#160)
11 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1432 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 éjkő (#2369)
3 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2)
1 kreiton esszencia (#892) 3 ryuku védőkenőcs (#1154) 1 sáfránykő (#979)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165
99
100
101
102
(155,100) lidérckirály (#316), varkaudar felderítő (#7133), 45. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg szellem (#676)
(156,100) vadász quwarg (#241), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(157,100) pordémon (#253), bolyongó lidérc (#388), 35. jellempróba
(158,101) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely, woorgard (#231), élőholt ősmágus (#179)
(159,101) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), szopógödör (#177), Fairlight oltár, érclelőhely, woorgard (#231), drakolich (#760), élőholt hadúr (#371)
(160,101) bávatag golombár (#165), Fairlight rúnaköve
(161,101) zombi mester (#251), lidércúr (#252), 32. jellempróba
(162,101) korinthai amőba (#420), érclelőhely
(163,101) noth szellem (#250), lidércúr (#252), Leah rúnaköve
(164,101) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 42. jellempróba, bolyongó lidérc (#388), animált hókutya (#651)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.12.01 10:47 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek