Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 1. 10h:48' EZ A 288. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 289. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály nyakát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály jobb lábát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 121, gyógyulás: 25, összesen: -96 ÉP}
* 4. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 71 72 64 | használod a 71. pszi képességet |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. Kritikus ütés! (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 66, gyógyulás: 29, összesen: -37 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
154 | 155 | 156 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
ee 87 225 182 | eladod a 87. tárgyat a 225. tárgyat a 182. tárgyat |
ee 329 123 8 | eladod a 329. tárgyat a 123. tárgyat a 8. tárgyat |
ee 181 107 108 | eladod a 181. tárgyat a 107. tárgyat a 108. tárgyat |
ee 131 430 249 | eladod a 131. tárgyat a 430. tárgyat a 249. tárgyat |
ee 327 138 189 | eladod a 327. tárgyat a 138. tárgyat a 189. tárgyat |
ee 159 72 160 | eladod a 159. tárgyat a 72. tárgyat a 160. tárgyat |
ee 277 49 451 | eladod a 277. tárgyat a 49. tárgyat a 451. tárgyat |
ee 162 195 275 | eladod a 162. tárgyat a 195. tárgyat a 275. tárgyat |
ee 191 117 192 | eladod a 191. tárgyat a 117. tárgyat a 192. tárgyat |
ee 194 229 307 | eladod a 194. tárgyat a 229. tárgyat a 307. tárgyat |
ee 193 180 16 | eladod a 193. tárgyat a 180. tárgyat a 16. tárgyat |
ee 99 1077 304 | eladod a 99. tárgyat az 1077. tárgyat a 304. tárgyat |
ee 643 112 378 | eladod a 643. tárgyat a 112. tárgyat a 378. tárgyat |
ee 380 383 331 | eladod a 380. tárgyat a 383. tárgyat a 331. tárgyat |
ee 85 404 70 | eladod a 85. tárgyat a 404. tárgyat a 70. tárgyat |
ee 124 128 151 | eladod a 124. tárgyat a 128. tárgyat a 151. tárgyat |
ee 172 280 152 | eladod a 172. tárgyat a 280. tárgyat a 152. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 22, gyógyulás: 55, összesen: +33 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a quwarg szellem jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 246, gyógyulás: 14, összesen: -232 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem nyakát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 107 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 246, gyógyulás: 14, összesen: -232 ÉP}
(Továbbmész...) [156,100] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg jobb oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [157,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. Kritikus ütés! (5 támadással 390 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 1 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvagdosod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Nem öregedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 98, gyógyulás: 21, összesen: -77 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard bal oldalát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 154 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 301, gyógyulás: 10, összesen: -291 ÉP}
(Továbbmész...) [159,101] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich farkát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a drakolich testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 74, gyógyulás: 10, összesen: -64 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr bal vállát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 79, gyógyulás: 11, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [160,101] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb karját. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr köpenyét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a lidércúr testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [162,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 4 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 196, gyógyulás: 32, összesen: -164 ÉP}
(Továbbmész...) [163,101] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy noth szellem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem jobb lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 93 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a noth szellem fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr bal lábát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a lidércúr jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 1 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 103, gyógyulás: 21, összesen: -82 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az animált hókutya nyakát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az animált hókutya testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv. 4 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 246, gyógyulás: 51, összesen: -195 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Erő: | 30 (57) | Szint: | 32 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/308 év |
Egészség: | 22 (33) | Életpont: | 705/422 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 33 (46) | Varázspont: | 955/0 | Pénz: | 17397 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 174/126 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 26/33 (+8%) | szúrófegyverek: | 26/62 (+5%) |
vágófegyverek: | 25/86 (+8%) | ütőfegyverek: | 28/17 (+17%) | lőfegyverek: | 28/65 (+2%) |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 151/20 (+51%) | 2. nyomkövetés: | 47/65 (+5%) | 3. mászás: | 16/67 |
4. csapdakészítés: | 32/87 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/89 | 6. gyógyítás: | 44/7 (+222%) |
7. titkosírás: | 9/29 | 8. felderítés: | 22/13 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 50/14 (+4%) | 11. taumaturgia: | 49/24 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 13/22 (+9%) | 14. harcművészetek: | 30/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/52 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/58 | 20. vitalitás: | 9/15 (+29%) | 21. bányászat: | 32/76 (+10%) |
22. testépítés: | 18/18 | 23. úszás: | 16/35 | 24. főzés: | 19/35 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1379 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 123322. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 152 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1432 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | éjkő (#2369) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sáfránykő (#979) |
154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | |
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|