Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 2. 9h:19' EZ A 461. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 462. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 400 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2819 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
ek 116 80 58 | t. energia kisütése: 116 80 58 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [113,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [113,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin bal csápját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [112,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Továbbmész...) [111,108] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
(Továbbmész...) [111,110] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen alpesi tehén nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Buta lény ez az alpesi tehén - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [112,110] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ezüstsörény irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot!
ftv 36 271 | felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 271. szörnyet |
ftv 40 270 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 270. szörnyet |
ftv 61 271 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 271. szörnyet |
ftv 36 181 | felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 181. szörnyet |
ftv 61 171 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 171. szörnyet |
ftv 61 181 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 181. szörnyet |
be 134 | bemész a 134. titkos labirintusba |
ek 7 5 7 | t. energia kisütése: 7 5 7 |
lm 7 5 905 | mozogsz 7 5 905 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
d 186 | eldobod a 186. tárgyat |
lm 11 900 13 | mozogsz 11 900 13 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 14 16 18 | mozogsz 14 16 18 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
dd 240 246 | eldobod a 240. tárgyat a 246. tárgyat |
lm 22 22 905 | mozogsz 22 22 905 |
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb vállát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót jobb vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
lm 23 24 900 | mozogsz 23 24 900 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védett meg.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar hadúr bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Mosolyogva kidobod a nevetséges óriásféreg trófeát, és kiszedsz egy varkaudar hadúr trófeát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
lm 26 31 33 | mozogsz 26 31 33 |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt sullár jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az élőholt sullár patájától. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védett meg.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 12 905 11 | mozogsz 12 905 11 |
lm 900 1 | mozogsz 900 1 |
v 96 73 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
be 376 | bemész a szentélybe |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
im 0 3 | imádkozol |
le 1171 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
kf 254 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
in 1177 746 | leírod az 1177. kalandozónak a 746. szörnyet |
in 1177 764 | leírod az 1177. kalandozónak a 764. szörnyet |
in 1177 960 | leírod az 1177. kalandozónak a 960. szörnyet |
in 1177 972 | leírod az 1177. kalandozónak a 972. szörnyet |
in 2150 400 487 | leírod a 2150. kalandozónak a 400. szörnyet a 487. tárgyat |
in 2150 402 538 | leírod a 2150. kalandozónak a 402. szörnyet az 538. tárgyat |
* 1. BP: | bemész a szentélybe |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
BUMSHIR ÓRIÁSMACSKA (492. SZÖRNY) A mendemondák szerint a bumshir óriásmacskák valójában misztikus praktikákkal átváltoztatott kalandozók. Állítólag minden hajnalban egy órányi időre visszanyerik eredeti alakjukat, de ezt a metamorfózist még soha senkinek nem sikerült végignéznie. Azok a tudásvágytól hajtott felfedezők, akik a legádázabb elszántsággal ennek megfigyelésén munkálkodtak, soha nem tértek vissza a kyorgok hajdani otthonát jelentő területekről. |
KÉMSÁRKÁNY (545. SZÖRNY) A hüllőpofájú kyorgok uralkodásuk hosszú évtizedei alatt a természet számtalan valamire való lényét, és más síkokról idézett életformákat kényszerítettek arra, hogy felsőbbrendűnek tartott fajukat szolgálják. A kémsárkány is egy volt ezek közül. Az "apró" méretű (a többi sárkány gigantikus termetéhez képest legalábbis), de roppant veszélyes lény feladatai között az ellenfél soraiba beférkőzés megtörténtével információszerzés, valamint orgyilkosi feladatok ellátása is szerepelt. A kyorgok nagyhatalmú mágusai szinte teljes immunitással ruházták fel e lényt: többek között a vámpirizáció sem hat rájuk. |
BÁRSONY GYILKOS (546. SZÖRNY) A bársony gyilkos az éj leple alatt tevékenykedő furcsa lény. A merev arcélekkel megáldott pofájából hosszú, fényesre csiszolt agyarak merednek előre, mindez a kyorgokkal való hasonlatosságra utal. Előkelő ruhája, mely a trollokéra emlékeztető testének minden pontját eltakarja a kíváncsi tekintetek elől egyesek szerint egy bíbor védőaura, melyen az ártó varázslatok többnyire ártalmatlanul enyésznek el. És hogy mitől véd még: ha vágófegyverrel próbálkozol sebet ejteni ellenfeleden, megtudod. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY) Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni). |
TLEIKAN HAJADON (533. SZÖRNY) A tleikan hajadonok nem a szépségük miatt váltak a kreitonok nagyhatalmú mágusainak a szolgálóivá, pedig testük a tökéletes összhang mintaképe. Állandó fiatalságuk az, amely életenergiával látja el az ősi varázslók testét, tulajdonképpen ezért van szükség rájuk. A tleikan hajadonok csak a kreiton lichek bűverejének engedelmeskednek, a többi faj képviselőit - többek között a humanoidokat is - tétovázás nélkül megtámadják. Görbe, éles karmaikat vájják ellenfelük testébe, miután hosszú, vékony csápjaikkal sikerült azt leszorítani. Ha egy tleikan hajadon legyőzésére vállalkozol, az első lépésként ellent kell állnod elbűvölő szépségének. |
SZIKRÁZÓ MANAHAL (705. SZÖRNY) Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt. De csak nem hagyod neki, hogy kedvét lelhesse körbeharapdálásodban... |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért. |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
NITMÁK PENGE (837. TÁRGY) Némelyik nitmák lord pengekarját megáldotta a legendás Utrohog, az ezer éve élő nitmák sámán. Ha legyőzöd a nitmák lordot, vizsgáld meg pengekarmát - ha elektromos szikrák futnak rajta végig, hihetetlenül szerencsés vagy! A pengét óvatosan lemetszve, mesés vágófegyverhez juthatsz. Csak akkor használhatod, ha elegendően magas a vágófegyver szakértelmed (legalább 25. szintű), de ekkor akár a bal kezedbe is foghatod. A fegyver technikai adatai: 4D7+3 sebzés és +4 támadás. Időnként Villámsújtás varázslatot lőhetsz vele ellenfeledre. |
ISZONYAT CSÁPJA (838. TÁRGY) Az Esthar császárság mocsarainak átlátszó testű, rémséges külsejű ködmedúzája, Iszonyat egyik végtagját tartod a kezedben. A nem túl gusztusos, fél méter hosszú, vékony csáp rendkívül sokat ér a történelemkutató alanori tudósok szemében, hiszen rendkívüli információkkal szolgálhat a ködmedúzák létrejöttéről, és testfelépítéséről. A hátizsákodban tartani valószínűleg nincs sok értelme. |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
Erő: | 32 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (34) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 31 (37) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 367/367 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 592/244 | Pénz: | 68 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 168/154 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/33 | ökölvívás: | 23/65 (+2%) | szúrófegyverek: | 25/69 (+8%) |
vágófegyverek: | 19/51 (+50%) | ütőfegyverek: | 1/60 | lőfegyverek: | 17/4 |
dobófegyverek: | 24/37 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/15 | 2. nyomkövetés: | 64/30 (+30%) | 3. mászás: | 14/73 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 21/38 (+26%) | 5. csapdaészlelés: | 14/85 (+732%) | 6. gyógyítás: | 20/69 |
7. titkosírás: | 5/43 | 8. felderítés: | 26/5 | 9. szörnyidomítás: | 9/89 |
10. teológia: | 36/20 (+11%) | 11. taumaturgia: | 28/16 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 3/65 |
13. versengés: | 9/17 | 14. harcművészetek: | 11/37 | 15. zene: | 49/41 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 26/36 (+30%) | 17. pszi: | 23/99 (+10%) | 18. zárnyitás: | 16/86 (+74%) |
19. vadászat: | 7/31 | 20. bányászat: | 20/19 (+17%) | 21. úszás: | 5/81 |
22. főzés: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 4449. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Idő Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | lángcsóva (#31) | >> | semlegesek (#989) | |
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
energiafolyam (#136) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | agykorbács (#97) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | |
örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | elit csatavért (#295) | 3 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | óndarab (#85) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
26 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | varkaudar szablya (#516) | 23 | víz (#27) |