Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 31. 15h:18' EZ A 295. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD 296. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronoelementál testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a kronoelementál testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a kronoelementál gigantikus testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Mancsával a kronoelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a kronoelementál jobb oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a kronoelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Mancsával a kronoelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Mancsával a kronoelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 5151 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 289, gyógyulás: 0, összesen: -289 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 144 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronoelementál jobb lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronoelementál testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kronoelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a kronoelementál fejét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a kronoelementál fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Mancsával a kronoelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 5151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 343, gyógyulás: 0, összesen: -343 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
hu 324 1112 1134 | hulladék: 324 1112 1134 |
hu 1114 1139 1107 | hulladék: 1114 1139 1107 |
hu 664 390 201 | hulladék: 664 390 201 |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó fejét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó nyakát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a kék rothasztó bal oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 8716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 70, gyógyulás: 4, összesen: -66 ÉP}
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével felnyitod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 20, gyógyulás: 8, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével felnyitod az őrült varázsló testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 24, gyógyulás: 8, összesen: -16 ÉP}
ve 1170 4 | megveszed az 1170. tárgyat 4 |
ve 201 4 | megveszed a 201. tárgyat 4 |
f 201 1170 | kísérletezel a 201. tárggyal az 1170. tárggyal |
m 6 6 2 | mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[208,76] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vezérfarkas. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vezérfarkas támadó fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 219, gyógyulás: 4, összesen: -215 ÉP}
(Továbbmész...) [209,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leon Silver I. lábát masszírozza. Találsz egy szent tölgyfát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Törpe szekercével néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 73 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
lm 32 32 32 | mozogsz 32 32 32 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 69 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar che-pap nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap izmos testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 40 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 336, gyógyulás: 4, összesen: -332 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 71 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar che-pap bal vállát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap izmos testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Törpe szekercével megvagdalod a varkaudar che-pap jobb oldalát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap fejét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 36 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 564, gyógyulás: 4, összesen: -560 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével megvagdalod a varkaudar che-pap testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar che-pap izmos testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap jobb lábát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 72, gyógyulás: 4, összesen: -68 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 66, gyógyulás: 4, összesen: -62 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 56 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus nyakát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Elhajolsz az élőholt mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [207,74] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [206,73] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Épületek tűnnek fel.
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
ek 7 22 3 | t. energia kisütése: 7 22 3 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [205,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [14 pontot használtál fel, van még 243.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért |
HALÁSZLÉ (9. RECEPT) Miközben új recepten töprengsz, a legutóbbi tóparti élményeid jutnak eszedbe. Hmm... milyen nagy kedved is lenne egy kis halhúshoz. Nosza, neki is fogsz, hogy kigondold a halászlé teljes receptjét. Mi is kell bele? Először is egy halcsont, ez fogja adni a jellegzetes ízt, egy gyíkfű leve pedig az iszonyú erejét. Egy tasak univerzális fűszerkeverékkel alaposan megszórod, hogy laktatóbb legyen, na meg hogy elnyerje a végleges ízét. Kell még 10 csepp víz és kb. 8 TVP-nyi idő a főzéshez. A halászlét forrón kell megenni. A hatás egyedülálló: mintha belül lángolni kezdene a szervezeted! Fura ugyan, de a főzettel közelebb kerülhetsz a víz alatti lényekhez: a köröd végéig úszásod 2-vel (persze, csak ha már legalább alapszintű volt), víz alatti védettséged pedig 5-tel nő. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. |
Erő: | 50 (76) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 52 (60) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 46 (61) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/148 év |
Egészség: | 48 (60) | Életpont: | 1078/1029 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 49 (72) | Varázspont: | 1617/347 | Pénz: | 6442 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 28/24 | Pszi pont: | 415/259 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 29/52 (+7%) | ütőfegyverek: | 38/82 (+3%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 33/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (190%) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/21 | 2. nyomkövetés: | 67/5 (+9%) | 3. mászás: | 20/21 |
4. csapdakészítés: | 19/81 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 23/75 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 116/36 (+28%) | 11. taumaturgia: | 103/24 (+36%) | 12. szerencsejáték: | 2/75 (+11%) |
13. versengés: | 17/11 (+24%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/46 |
16. szörnyismeret: | 35/45 (+52%) | 17. pszi: | 24/13 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/50 (+11%) | 20. vitalitás: | 2/64 | 21. bányászat: | 32/58 |
22. úszás: | 9/75 (+300%) | 23. főzés: | 13/93 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (128,3,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 5) |
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (teljesítve) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | che-vállszalag (#1114) | 1 | ében dobónyíl (#849) | |||
1 | elf csont (#664) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | ragasztó (#83) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | szögletes kő (#17) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar che-kard (#1112) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
419 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | ében toboz (#578) | |||
4 | fűszerkeverék (#1170) | 4 | gyíkfű (#201) | 5 | kaja (#2) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 9 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
64 | víz (#27) |