TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:11'
EZ A 643. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD
644. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX
|
DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összefutsz Hajnalcsillaggal. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rájabőr úszógatyát, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy homokféreg! Málhásállata egy sóhajtó dorony. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy trikornis a hátasa. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Bundás Süsin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.)
A 3. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 3. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 2. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 500 tapasztalati pontot.
A 6. napon összeakadsz Nantosveltával. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy csontváz lord trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Nantosvelta, Syd, NépekMindenSzigete és Laurana. Van itt egy-két kalandozó, akivel korábban még nem találkoztál, most gyorsan bemutatkoztok egymásnak.
Megegyeztek, hogy Nantosvelta lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Laurana kicsit valóban fejlesztgethetné, csiszolhatná még a tiszta mágia terén szerzett tudását. Mivel a magiszter kerek-perec megtiltja, hogy "mindenféle képzetlen pancserek" tébláboljanak a tornyában, kényszerűségből megfogy a kis csapatotok.
Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Gyorsan eldöntitek, hogy erre a próbára NépekMindenSzigete a legalkalmasabb. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Az ellenfelekből neked két máguskobold jut. (ld. enc.) Az első támadással első máguskoboldot ellen indulsz. [első máguskobold:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... [második máguskobold:] A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára.
[első máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a máguskobold testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél.
Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a máguskobold bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Ellenfelet cserélsz, mostantól második máguskoboldot támadod. Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) [40 pontot használtál fel, van még 585.]
A 7. napon találkozol egy hollófekete, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Fekete a bőre. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Métely páncélját visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy köpködő bruhatag trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Eskarina . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 8. napon találkozol Hajnalcsillaggal. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rájabőr úszógatyát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir-díjat, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy homokféreg! Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 10. napon összefutsz Hajnalcsillaggal. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rájabőr úszógatyát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir-díjat, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Tárgyainak egy részét egy sóhajtó dorony viszi. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 10. napon találkozol egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
használod a 235. tárgyat |
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Dudálni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+21 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 555.]
* 2. KP: |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 515.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 510.]
* 4. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 510.]
* 5. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 505.]
v 88 |
elmormolod a 88. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 500.]
v 13 |
elmormolod a 13. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]
v 15 1253 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 465.]
h 1253 |
használod az 1253. tárgyat |
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +33 max. életerő, +33 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 460.]
bb 1 10 |
beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
hu 546 231 21 |
hulladék: 546 231 21 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gnóm nyílpuskát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
at 1850 10 |
TU-t adsz át az 1850. kalandozónak 10 |
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
at 5300 10 |
TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10 |
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 460.]
m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[94,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Vemhes Guppi egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.]
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... Az ötödik és egyben az utolsó próbához érkezel. Négy kártyából kell kiválasztanod a két megfelelőt. Elsőre jó lapot húzol. Bizakodva és a homlokod ráncolva választod ki mellé a másodikat, de sajnos rosszul döntöttél. 575 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Leah kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézpáncélt, egy ryuku karvédőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy lábascet trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az ő neve Bányarigó. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy aranyláncot, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy burástya királynő trófea, egy purifikátor trófea és egy kardszárnyú pocok trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Széltoló Shilia. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. Szerelmed tárgya közömbösen hallgatja mondanivalódat, majd egy egyszerű mosollyal búcsúzik.
(Továbbmész...) [95,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült karmazsin huhogó. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Látsz egy szent tölgyfát. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
(Továbbmész...) [96,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Scipio. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [54 pontot használtál fel, van még 406.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Keresni, kutatni kezdesz. Kutatásodat végül siker koronázza. Egy rejtett helyen találsz 3 kaját. Elrakod őket. [20 pontot használtál fel, van még 386.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[97,48] A síkság után kisebb hegyek következnek. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 119, gyógyulás: 25, összesen: -94 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy troll ritualista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 52, gyógyulás: 3, összesen: -49 ÉP}
Sorvadsz (-2 életerő).
(Továbbmész...) [98,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Továbbmész...) [99,46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Találsz egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy templomot. Leah hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy épület van. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sorvadsz (-2 életerő). [42 pontot használtál fel, van még 344.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 314.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[100,46] Továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bíbor szulfagor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor bal oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
Sorvadsz (-1 életerő).
(Továbbmész...) [101,46] Továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chini. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Mielőtt nagyon beindulnál, a leány nemes egyszerűséggel nemet mond.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
(Továbbmész...) [102,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [32 pontot használtál fel, van még 282.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 282.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 262.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[103,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Sorvadsz (-2 életerő).
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 246.]
* 1. BP: |
VP elővétele: 100 |
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
* 2. BP: |
elmormolod az 58. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]
* 3. BP: |
használod a 336. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 231.]
* 4. BP: |
építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 131.]
* 5. BP: |
keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet |
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-33 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 23, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 131 pontod maradt, ebből a következő körre 131 pontot vihetsz át. Kapsz még 426 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
KARAKTERLAP
Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 285. fordulód.
Erő: |
36 |
Szint: |
23 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
123 cm |
IQ: |
33 |
Támadás: |
22 |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
41 kg |
Ügyesség: |
34 |
Védekezés: |
39 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
109/109 év |
Egészség: |
30 (32) |
Életpont: |
335/291 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
34 (35) |
Varázspont: |
884/576 |
Pénz: |
244 arany |
Kép. pont: |
8 |
Tudatpont: |
28/0 |
|
|
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1984 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4848 TP-t kaptál. Jelenleg 1039097 TP-d van. A következő szinthez még 160903 TP szükséges. Trófeáid:
éjkornis,
hordóagyú mameluk,
trikornis herceg. A 282. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9/35 |
ökölvívás: |
1/48 |
szúrófegyverek: |
15/58 (+18%) |
vágófegyverek: |
20/2 |
ütőfegyverek: |
27/73 (+3%) |
lőfegyverek: |
27/73 |
dobófegyverek: |
18/78 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
20/39 |
2. nyomkövetés: |
79/7 (+12%) |
3. lopás: |
1/23 |
4. mászás: |
12/80 |
5. csapdakészítés: |
30/51 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
4/24 |
7. gyógyítás: |
25/79 |
8. titkosírás: |
12/62 |
9. felderítés: |
31/9 (+30%) |
10. szörnyidomítás: |
13/39 |
11. teológia: |
41/36 (+38%) |
12. taumaturgia: |
38/75 (+1%) |
13. versengés: |
1/79 (+16%) |
14. zene: |
16/78 (+30%) |
15. szörnyismeret: |
15/72 |
16. zárnyitás: |
1/9 |
17. vadászat: |
7/93 |
18. bányászat: |
12/92 (+45%) |
19. úszás: |
14/40 |
20. csapatmunka: |
1/29 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) |
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), természet haragja (#141) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) |
>> |
tormikus egér (#218) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
pszi elementál (#221) |
természet haragja (#141) |
>> |
Zan Rendje (#9110) |
|
természet haragja (#141) |
>> |
Mesterek Bandája (#9112) |
villámcsapás (#50) |
>> |
qwarg rohamosztagos (#242) |
|
jégcsóva (#41) |
>> |
quwarg parafenomén (#248) |
villámcsapás (#50) |
>> |
quwarg nagymester (#214) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
trikornis herceg (#261) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
életpajzs (#142) |
>> |
Leah hívők (#991) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
kőkorszaki szaki (#109) |
fehér glóbusz (#47) |
>> |
jégtroll (#164) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
borzalmas varkaudar (#166) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
varkaudar bajnok (#190) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
vark. nekromanta (#173) |
elektromos pajzs (#51) |
>> |
trikornis (#104) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
pattanóböde (#145) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
piromenyét (#99) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(94,51) rájanyékek (#58), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, vortexmágus (#418), manaelementál (#290), Bányarigó (4799. kalandozó), Széltoló Shilia (5071. kalandozó)
(95,50) karmazsin huhogó (#185), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393)
(96,49) quwarg királynő (#153), gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,48) ongóliantok (#159), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), troll ritualista (#365)
(98,47) világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(99,46) földsárkány (#359), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(100,46) oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(101,46) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), alpesi tehenek (#91), Chini (4300. kalandozó)
(102,46) vaskohó (#155), Leah oltár
(103,46) világítótorony (#156), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)