284. forduló, 286. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 12. 15h:06'
EZ A 687. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD
688. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MEGADEATHKA KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,77] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Kezed, arcod véres. Melletted a vérvörös rózsa meggyalázott, széttépett szirmai. Istenem, add hogy ne veszítsem el! - kiáltasz, mire tocsakos izzadtságban ébredsz álmodból.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 775. hetének nyerőszámai: 23, 30, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy uzbány nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 561.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

hh 1253 396 1133 használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1133. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 551.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 550.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 520.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[91,78] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [92,78] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,78] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy vadász tatu jelenlétét jelzi. Sajnos nincs a birtokodban elegendő ásó, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy vadász tatu. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Vad csatakiáltással, felemelve az Aritma ostorát ellenfeledre támadsz. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadász tatu fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 475.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[94,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [95,80] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a pattanóböde jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [96,80] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 430.]

tps 80 TVP spórolása: 80 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 80 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [80 pontot használtál fel, van még 350.]

kt 1271 7 elkészíted az 1271. tárgyat (7 darabot)
Sajnos nincs nálad ásó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy Sheran cserepét készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 350.]

tpf 80 TVP elővétele: 80 pontért
Felszabadítottunk neked 80 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[97,81] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku mellvért. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia híveié. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy álomvirágot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 51, gyógyulás: 8, összesen: -43 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (758. épület.)
Összeakadsz Paja. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ryuku gárdista trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[45 pontot használtál fel, van még 385.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "A tapasztalat azt mutatja, a moszatráját zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig rájabőr üti gyilkosának markát." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 381.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Semmi nem történik... egy árnymanó kalandozó rekedt kuncogása üti meg a füled a mögötted várakozó tömegből. Rajtad nevet. Hogy veszi a bátorságot, hogy... Az utca túlsó végén épp egy pár katonából álló őrjárat halad el. Fennhangon kiabálni kezdesz: - Tolvaj! Tolvaj! Deus ex machinát lopott tőlem! A katonák felkapják fejüket, és felétek indulnak. Az árnymanó gyorsan átlátva a helyzetet, futásnak indul. A katonák pedig utána. Elégedett tekinteteddel követed a mozgásukat, míg el nem tűnnek egy sikátorban. Jól megleckéztetted. (+1 gonoszság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 377.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+11 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 373.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A létsíkok közötti utazás nagyon veszélyes dolog. Az ismert világban egyetlenegy módszer van, amivel ez kockázat nélkül megtehető. A legöregebb tleikanok még tudják a módját, hogyan készítsenek ellenálló páncélruhát, melyet viselve a nyomáskülönbségek, és az időjárási viszontagságok nem roppantják rögtön darabokra az utazót." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 369.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Innen nyugatra 57, északra 78 mérföldre van egy mély kút. Legalább ezer éve ott van már." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 365.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Azért szeretik a kalandozók a rothasztó talizmánt, mert viselése szerencsét növel." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 361.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "A tapasztalat azt mutatja, a manaelementált zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig varázskő üti gyilkosának markát." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 357.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 bronzpáncél többletet jelez. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 353.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A legutóbbi szörny által okozott sebzések maradéktalanul begyógyulnak, sőt... az összes többi sebed is. (+78 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 349.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Azért szeretik a kalandozók az őselemi gyűrűt, mert viselése intelligenciát növel." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 345.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 védettség forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 341.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a két kard szimbólum, merthogy erőt növel, ha magukra aggatják." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 337.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Semmi nem történik... egy árnymanó kalandozó rekedt kuncogása üti meg a füled a mögötted várakozó tömegből. Rajtad nevet. Hogy veszi a bátorságot, hogy... Az utca túlsó végén épp egy pár katonából álló őrjárat halad el. Fennhangon kiabálni kezdesz: - Tolvaj! Tolvaj! Deus ex machinát lopott tőlem! A katonák felkapják fejüket, és felétek indulnak. Az árnymanó gyorsan átlátva a helyzetet, futásnak indul. A katonák pedig utána. Elégedett tekinteteddel követed a mozgásukat, míg el nem tűnnek egy sikátorban. Jól megleckéztetted. (+1 gonoszság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 333.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen nyugatra 66, délre 75 mérföldre egy kardfogú fülemüle tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 329.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A tapasztalat azt mutatja, a tormikus egeret zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig bordacsont üti gyilkosának markát." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 325.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Jó ha tudod, mi a tyrex bunkó! Egy ütőfegyver, talán a leghasználhatóbbak közül: alig 118 hüvelyk hosszú és súlya is csak 20 kiló." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 321.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte az elmehártyát. Ez egy a védekező pszi képességek közül." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 317.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 5 varázspontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 313.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 6 halcsont. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 309.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a csapatmunka. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 305.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Berontasz egy ajtón. Odabent szemüveges gnómok fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 1145 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 301.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a lovagi tabard, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 297.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 293.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 16 kaja. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 289.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a méregcsókot is elsajátíthatod. Ez egy a papi mérgező varázslatok közül." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 285.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 1154 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 281.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 orgyilkos tőrt. Biztos, hogy neked szánta a kút. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 277.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Lamvelmukkbolk boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 1 mérleg után." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 273.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Innen nyugatra 159, délre 48 mérföldre egy egész horda kőevőt láttak." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 269.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 500 50 t. energia kisütése: 500 50
A tudati entitás manifesztálására költesz 3 TU-t A tudati térben már 13333 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 8 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 pular kristályt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 7, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 426 pontot. A következő körben tehát 626 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 285. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 317/317 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 569/461 Pénz: 11562 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/0 EFejl: 23
Eddig összesen 1318 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8153 TP-t kaptál. Jelenleg 550912 TP-d van. A következő szinthez még 49088 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 1009 arany került a bankszámládra. 1039 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/78 (+2%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 3/66 (+9%) lőfegyverek: 23/86 (+4%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 56/14 (+24%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/97 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 29/32 (+11%) 11. taumaturgia: 33/66 (+3%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 131/85 14. szörnyismeret: 5/46 (+18%) 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 8/10 (+16%) 17. csapatmunka: 2/18 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 13333. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 550.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 1 álompor (#396) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpáncél (#90) 5 csillezsályalevél (#1253) 2 fülemüle agyar (#267)
6 halcsont (#390) 13 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 pular kristály (#239) 1 ryuku mellvért (#689)
1 sullár hólyag (#168) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,78) vérszomjas csüldő (#114), Dornodon oltár
(92,78) Dornodon oltár, 42. jellempróba
(93,78) vadász tatu (#10), márványtorony (#175), Tharr oltár, 27. jellempróba
(94,79) sullár (#101), egy ismeretlen isten rúnaköve, Elenios oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720)
(95,80) Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(96,80) kardfogú fülemüle (#146)
(97,81) ryuku légiós (#361), Fairlight rúnaköve, Raia oltár, Tharr oltár
(98,82) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131), Paja (1763. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek