Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 30. 9h:08' EZ A 288. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD 289. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
* 4. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: p 71 72 64 | használod a 71. pszi képességet |
fm 40 | feltételes mászás 40 |
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 7, gyógyulás: 29, összesen: +22 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}
fku 50 | felt. kutatás 50 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 79 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 54 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 4 783 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 204, gyógyulás: 199, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [159,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 95 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 59, gyógyulás: 98, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [158,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az orgoró ollóját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az orgoró testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos nyakát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a q. rohamosztagos bal vállát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 174 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 196, gyógyulás: 5, összesen: -191 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. {GYD:} Zinthurg pallossal felnyitod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 3 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 113, gyógyulás: 24, összesen: -89 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a drakolich fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 81, gyógyulás: 11, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [156,102] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 9 borkonyó bibe. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 102, gyógyulás: 10, összesen: -92 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az animált hókutya farkát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 222, gyógyulás: 47, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [155,102] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő jobb vállát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 83, gyógyulás: 14, összesen: -69 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lidércúr köpenyét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a lidércúr testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [153,102] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a zombi mester testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [152,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 2 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért |
Erő: | 30 (57) | Szint: | 32 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 52 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/302 év |
Egészség: | 21 (32) | Életpont: | 705/467 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 33 (46) | Varázspont: | 969/2 | Pénz: | 15755 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 60/4 | Pszi pont: | 174/128 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 26/19 (+2%) | szúrófegyverek: | 26/46 (+2%) |
vágófegyverek: | 25/76 (+2%) | ütőfegyverek: | *27/100 | lőfegyverek: | 28/56 (+7%) |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
151,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 150/35 (+102%) | 2. nyomkövetés: | 47/60 (+5%) | 3. mászás: | 16/63 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 32/73 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/83 | 6. gyógyítás: | 41/48 |
7. titkosírás: | 9/29 | 8. felderítés: | 22/8 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 50/7 (+3%) | 11. taumaturgia: | 49/19 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 13/4 (+9%) | 14. harcművészetek: | 30/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/52 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/58 | 20. vitalitás: | 8/80 (+9%) | 21. bányászat: | 32/46 (+5%) |
22. testépítés: | 18/18 | 23. úszás: | 16/35 | 24. főzés: | 19/15 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1357 (limit: 1590), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 120662. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 162 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 10 | bordacsont (#16) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kőszem (#304) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 8 | ubuk tüske (#131) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |
150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|