Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 31. 9h:17' EZ A 668. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 669. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
av 13 | alakváltás 13 |
ffk 200 150 150 | felt.fv.kozkázata: 200 150 150 |
ve 37 30 | megveszed a 37. tárgyat 30 |
ve 135 20 | megveszed a 135. tárgyat 20 |
ve 82 20 | megveszed a 82. tárgyat 20 |
ve 312 100 | megveszed a 312. tárgyat 100 |
ve 305 2 | megveszed a 305. tárgyat 2 |
ve 431 4 | megveszed a 431. tárgyat 4 |
ve 853 1 | megveszed a 853. tárgyat 1 |
ve 477 1 | megveszed a 477. tárgyat 1 |
le 814 | leveszed/lerakod a 814. tárgyat |
kf 1345 820 853 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat a 820. tárggyal a 853. tárgyat |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
im | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}
fkt 403 5 1 | felt. készítesz a 403. tárgyat (5 darabot) |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [152,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [153,70] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Elszántan a másikra rohansz. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a magger bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a magger bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a magger jobb lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a magger fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [155,72] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Tüzet köpsz. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a pszi őselementál fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 37, gyógyulás: 15, összesen: -22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Marokra fogva a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
be 1215 14 | bemész az 1215. épületbe |
[169,86] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar behemót közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal megvagdalod az óriásféreg testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [171,84] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
(Továbbmész...) [172,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 2 | mozogsz keletre |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[188,98] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 187 189 | keresed a 187. szörnyet a 189. szörnyet |
be 492 | bemész a 492. épületbe |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY) A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. |
KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY) A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő. |
ZAFÍR FÜLBEVALÓ (477. TÁRGY) A zafír fülbevaló egy mágikus tárgy, amely bizonyos fokú védelmet nyújt viselője számára. A zafír fülbevalót a KF 477 paranccsal öltheted fel, és védettséged megnő néggyel, ha hordod. |
AZ ERő ÖKLE Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erőből adódó extra sebzést duplázza meg. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
NOTERMANTHI (257. SZÖRNY) A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról. |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is. Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
Erő: | 28 (31) | Szint: | 23 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 27 (45) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 25 (35) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 322/264 | Jellem: | jó (506) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (41) | Varázspont: | 568/60 | Pénz: | 6021 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/19 | Pszi pont: | 128/10 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 23/23 (+2%) | szúrófegyverek: | *22/100 (+6%) |
vágófegyverek: | 23/54 (+2%) | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 23/34 (+5%) |
dobófegyverek: | 25/51 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (200%) << ököl (#28) (150%) << sárkánytőr (#626) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/53 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 70/79 (+5%) | 3. mászás: | 8/93 |
4. csapdakészítés: | 17/27 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/1 (+607%) | 6. gyógyítás: | 61/47 (+5%) |
7. titkosírás: | 3/92 | 8. felderítés: | 23/49 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 10/5 |
10. teológia: | 35/2 (+117%) | 11. taumaturgia: | 35/17 (+115%) | 12. versengés: | 8/47 |
13. harcművészetek: | 15/70 (+239%) | 14. zene: | 10/38 | 15. szörnyismeret: | 31/25 |
16. pszi: | 11/48 (+8%) | 17. zárnyitás: | 5/49 | 18. vadászat: | 12/29 |
19. bányászat: | 31/37 | 20. úszás: | 7/36 | 21. főzés: | 8/77 |
22. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | csapdaészlelés (#222) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar bajnok (#190) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2189 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | spiritusz (#170) | 7 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 36 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
27 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gránátcsapda (#431) | 3 | gyenge méreg (#26) | |||
18 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
5 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tüske (#22) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | zafír fülbevaló (#477) | 16 | zöld üveg (#82) |