Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 19. 9h:17' EZ A 293. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 294. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével megvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 58 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy fűszertartó. 3202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}
h 1168 2 | használod az 1168. tárgyat |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona fejét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a varkaudar katona testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1303, sebződés: 150, gyógyulás: 198, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar iszákos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos bal vállát. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar iszákos jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [200,115] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi őrsáncot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2969 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 2, gyógyulás: 45, összesen: +43 ÉP}
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi óriásyeti testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával megütöd a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 152, gyógyulás: 84, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy varkaudar hadúr. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal oldalát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével megcsapod a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 3202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 18, gyógyulás: 34, összesen: +16 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és egy vas dobónyíl. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar nyakát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Tovább barangolsz a fák között. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy borzalmas varkaudar. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. Kritikus ütés! (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. kardtáncos jobb oldalát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos bal lábát. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a vark. kardtáncos bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 331, gyógyulás: 218, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [200,119] Még mindig az erdőben vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csataremák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák véres nyúlványait. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák testét. Kritikus ütés! (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a csataremák testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A csataremák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 9197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 276, gyógyulás: 265, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terep továbbra is ritka erdő. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy vark. kardtáncos. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. kardtáncos jobb lábát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Din cséphadarójával súrolod a vark. kardtáncos fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 0, gyógyulás: 271, összesen: +271 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával megütöd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a csataremák bal oldalát. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csataremák testét. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a csataremák testét. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A csataremák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 9197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 308, gyógyulás: 250, összesen: -58 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb vállát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 258 3 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (3 darabot) |
kb 280 3 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (3 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
szk 287 | keresed a 287. szörnyet |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 71.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
Erő: | 50 (76) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 52 (60) | Támadás: | 53 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 46 (61) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/148 év |
Egészség: | 48 (65) | Életpont: | 1108/1164 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 49 (72) | Varázspont: | 1611/244 | Pénz: | 5886 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 28/19 | Pszi pont: | 415/129 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 29/43 (+8%) | ütőfegyverek: | 38/55 (+7%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 32/88 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (190%) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/21 | 2. nyomkövetés: | 66/86 (+45%) | 3. mászás: | 20/21 |
4. csapdakészítés: | 19/69 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 23/72 (+14%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 115/5 (+125%) | 11. taumaturgia: | 102/10 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 2/64 |
13. versengés: | 16/87 | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/46 |
16. szörnyismeret: | 34/59 | 17. pszi: | 24/5 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/39 | 20. vitalitás: | 2/64 | 21. bányászat: | 32/58 (+1%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 13/93 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 5) |
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | grifftojás (#179) | 1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
319 | arany (#50) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 12 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 5 | nyílvessző (#108) | 2 | remák szív (#264) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | tüske (#22) | |||
1 | varázskő (#305) |