Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 19. 9h:39' EZ A 310. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 311. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
kf 425 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
a 422 3879 1 | átadod a 422. tárgyat a 3879. kalandozónak (1 darabot) |
fkt 108 10 1 | felt. készítesz a 108. tárgyat (10 darabot) |
fkt 94 10 1 | felt. készítesz a 94. tárgyat (10 darabot) |
fkt 176 10 1 | felt. készítesz a 176. tárgyat (10 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
kb 422 1 | kiveszel a bankból a 422. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [161,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy roguena. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a roguena testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A roguena karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a roguena bal első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a roguena testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [162,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon ormányát. Kritikus ütés! (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a kultúrmasztodon jobb első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [164,66] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Találsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [165,66] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a magger testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a magger testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a magger éles mandibuláját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (34 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [167,66] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [168,66] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Zombilapítóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a dögkeselyű jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A dögkeselyű belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL) Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől. |
Erő: | 27 (31) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 30 (31) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (35) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 317/218 | Jellem: | jó (536) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 474/1 | Pénz: | 243 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/1 | Pszi pont: | 110/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 8/17 |
vágófegyverek: | *22/100 (+8%) | ütőfegyverek: | 26/11 (+5%) | lőfegyverek: | 22/64 (+2%) |
dobófegyverek: | 7/72 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/45 | 2. nyomkövetés: | 47/76 (+24%) | 3. mászás: | 12/16 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 13/53 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/69 | 6. gyógyítás: | 86/10 (+92%) |
7. titkosírás: | 4/29 | 8. felderítés: | 24/69 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 27/29 (+9%) | 11. taumaturgia: | 27/56 (+46%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 |
13. versengés: | 7/30 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 13/19 |
16. pszi: | 12/44 (+17%) | 17. zárnyitás: | 2/70 | 18. vadászat: | 19/8 |
19. bányászat: | 28/73 (+17%) | 20. úszás: | 10/60 | 21. főzés: | 3/36 (+23%) |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | drótszőr (#37) | 6 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüstdarab (#326) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 8 | nyílvessző (#108) | |||
3 | ragasztó (#83) | 1 | spiritusz (#170) |