Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 6. 9h:27' EZ A 283. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 284. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat legkorábban a 284. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Varkaudar szablyával megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 sallank karom. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
vv 71 73 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
f 124 27 | kísérletezel a 124. tárggyal a 27. tárggyal |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
le 707 254 | leveszed/lerakod a 707. tárgyat a 254. tárgyat |
kf 251 816 1171 | kézbeveszed/felveszed a 251. tárgyat a 816. tárggyal az 1171. tárgyat |
kf 161 2 | kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe |
vv 127 76 72 | elmormolod a 127. varázslatot a 76. varázslatot a 72. varázslatot |
vv 164 78 | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
hh 1253 1228 | használod az 1253. tárgyat az 1228. tárgyat |
h 1 50 30 | használod az 1. tárgyat |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
le 816 | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
kf 707 1562 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1562. tárggyal |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 326 179 331 | beraksz a bankba a 326. tárgyat (179 darabot) |
hu 1068 161 245 | hulladék: 1068 161 245 |
hu 184 1071 68 | hulladék: 184 1071 68 |
hu 1072 704 664 | hulladék: 1072 704 664 |
hu 703 1070 677 | hulladék: 703 1070 677 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 19 5 | elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot) |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
be 573 3 | bemész az 573. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 1170 20 | megveszed az 1170. tárgyat 20 |
ea 353 5 | eladod a 353. tárgyat 5 |
ea 92 6 | eladod a 92. tárgyat 6 |
ve 36 3 | megveszed a 36. tárgyat 3 |
ve 1069 3 | megveszed az 1069. tárgyat 3 |
kt 259 5 | elkészíted a 259. tárgyat (5 darabot) |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [122,76] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [122,77] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szürke rinocérosz közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 1117 3 | elkészíted az 1117. tárgyat (3 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 254. tárggyal |
PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY) Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és varázslat szintenként +1 sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal. |
QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY) A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be. |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
Erő: | 39 (49) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 40 (55) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/22 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 418/263 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 42 (1) | Varázspont: | 766/34 | Pénz: | 28363 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 23/23 | Pszi pont: | 184/6 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/99 | ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 |
vágófegyverek: | 22/6 (+6%) | ütőfegyverek: | 27/31 | lőfegyverek: | 26/34 (+2%) |
dobófegyverek: | 4/73 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/68 | 2. nyomkövetés: | 43/94 (+13%) | 3. mászás: | 15/81 |
4. csapdakészítés: | 22/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/95 | 6. gyógyítás: | 37/36 |
7. titkosírás: | 6/96 | 8. felderítés: | 18/61 | 9. szörnyidomítás: | 12/28 |
10. teológia: | 40/2 (+19%) | 11. taumaturgia: | 40/62 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 7/11 |
13. versengés: | 14/18 | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 36/75 (+20%) |
16. pszi: | 24/26 (+21%) | 17. zárnyitás: | 13/10 | 18. vadászat: | 16/5 |
19. bányászat: | 30/4 (+2%) | 20. testépítés: | 36/36 | 21. úszás: | 8/9 |
22. főzés: | 8/59 (+11%) | 23. csapatmunka: | 5/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs III (#127) | láthatatlanság (#76) |
égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | hhaar burka II (#162) | >> | nők (#999) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
hhaar burka II (#162) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 11 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
223 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | bundás kabát (#1068) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | elf csont (#664) | |||
3 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | féregbél (#1071) | |||
1 | grifftojás (#179) | 6 | kaja (#2) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | márványkulcs (#245) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 5 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | troll csont (#704) | 1 | tükör (#43) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | |||
23 | víz (#27) | 1 | yetiszív (#1070) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranypikkely (#415) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | fáklya (#36) | 20 | fűszerkeverék (#1170) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | rozmárfog (#1069) | 2 | sallank karom (#128) | 5 | szopókő (#259) |