282. forduló, 284. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 29. 9h:08'
EZ A 287. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD
288. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,102] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+175 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+61 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 920 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 631.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 626.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 611.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan szellemdarázs az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 402 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 csillaglövedék. Megsoroztad a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a szellemdarázs testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szellemdarázs a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) {KCC:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szellemdarázs a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 658, gyógyulás: 132, összesen: -526 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [16 pontot használtál fel, van még 595.]

* 5. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

ef 10 510 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 520.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+84 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+55 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [80 pontot használtál fel, van még 440.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 440.]
[A parancs tárolásra került.]

f 101 kísérletezel a 101. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 430.]

f 211 kísérletezel a 211. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 420.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod egy Tguarkhan legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan jobb vállát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a Tguarkhan bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő, egy vasérc, egy rejtőköpeny és egy arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 90, gyógyulás: 49, összesen: -41 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép mászókampót 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat nehéz. Egy többszintes, első pillanatra tökéletesen lezártnak tűnő piramisszerű építményből kell kihoznod egy eldugott ereklyét. Rajt! Hosszasan kutatsz, és végül megtalálod a bejáratot. Bemászol a szűk piramis belsejébe. Sok titkos panelt találsz, de egyik mögött sincs semmi. Végül másfél óra kutatás után, kimerülten és reményvesztetten előmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 380.]
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+60 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 340.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ásót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 330.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat egyszerű: egy részeg kalandozó legyőzése.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 96 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 12, gyógyulás: 32, összesen: +20 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamlomtúrhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 310.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 91, gyógyulás: 10, összesen: -81 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 77, gyógyulás: 8, összesen: -69 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Notermanthi támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi bal oldalát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 109 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny és egy gyöngysor. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy galachmit, egy aranylánc, egy réz papi karkötő és egy obszidián függő. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+60 életerő.) Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [90 pontot használtál fel, van még 220.]

m 6 mozogsz nyugatra
[166,102] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy roguena. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena bal oldalát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a roguena testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 214.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható agyartőrt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy pular kristály! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 194.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált agyartőrt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy csontpálca! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 174.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált agyartőrt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy shinai gömb! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 154.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált agyartőrt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 134.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható agyartőrt markolod. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 114.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[165,102] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 114 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy templomot. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [164,102] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő tyrannoszaurusz rex mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 123, gyógyulás: 26, összesen: -97 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy animált hókutya áll veled szemben.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az animált hókutya testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az animált hókutya testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az animált hókutya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 4 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 205, gyógyulás: 43, összesen: -162 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+87 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt ősmágus.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 44 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rontasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-2 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 188, gyógyulás: 11, összesen: -177 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+83 életerő.) Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [163,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 102, gyógyulás: 21, összesen: -81 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy quwarg szellem.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [98 pontot használtál fel, van még 16.]

m 6 mozogsz nyugatra
[162,102] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő roguena mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena malacfejét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a roguena testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 10.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[161,102] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a magger testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 216 keresed a 216. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy élőholt sullárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 23, 1.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 424 pontot. A következő körben tehát 422 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 283. fordulód.

Erő: 30 (57) Szint: 32 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 52 (55) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 52 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 36/299 év
Egészség: 21 (32) Életpont: 705/211 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 33 (46) Varázspont: 971/0 Pénz: 15729 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 174/101 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3419 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 377 TP-t kaptál. Jelenleg 4 254 110 TP-d van. A következő szinthez még 245 890 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, magnetikus praglonc, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2160 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 (+24%) ökölvívás: 26/17 (+4%) szúrófegyverek: 26/44 (+2%)
vágófegyverek: 25/74 ütőfegyverek: *27/100 lőfegyverek: 28/49 (+5%)
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
161,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 149/33 (+17%) 2. nyomkövetés: 47/55 3. mászás: 16/57
4. csapdakészítés: 32/66 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/83 6. gyógyítás: 41/48 (+222%)
7. titkosírás: 9/29 (+7%) 8. felderítés: 22/6 (+12%) 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 50/4 (+9%) 11. taumaturgia: 49/18 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/95 14. harcművészetek: 30/21 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/52 17. pszi: *19/100 (+2%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/58 20. vitalitás: 8/71 21. bányászat: 32/41
22. testépítés: 18/18 23. úszás: 16/35 (+30%) 24. főzés: 19/5 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1350 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 119822.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 244 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 4 csillaglövedék (#931) 2 isteni könnycsepp (#260)
20 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 csontpálca (#329)
1 éjkő (#2369) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310) 1 gyöngysor (#192)
41 kaja (#2) 4 obszidián függő (#195) 3 polip szívóka (#391)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr (#404)
2 rejtőköpeny (#277) 1 réz papi karkötő (#307) 1 shinai gömb (#348)
1 szöges bunkó (#8) 5 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex csont (#280)
6 vasérc (#152) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

160 161 162 163 164 165 166 167 168
101
102
103
(161,102) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Raia oltár, magger (#747)
(162,102) kristálypalota (#401), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), roguena (#779)
(163,102) kultúrmasztodon (#227), quwarg szellem (#676), 35. jellempróba
(164,102) tyrannoszaurusz rex (#160), animált hókutya (#651), élőholt ősmágus (#179), 24. jellempróba
(165,102) purifikátorok (#157), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Tharr oltár
(166,102) roguena (#779), szopógödör (#177), tavacska, trosnyogó szakóca (#192), moszatrája (#198), elektromos angolna (#196), opati polip (#195)
(167,102) szellemdarázs (#481), Tguarkhan (#212), részeg kalandozó (#187), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257)

Üzenet küldése a karakternek