281. forduló, 283. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 17. 9h:11'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Gilgamessel. Meglepetésedre látszik nála egy lant, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Pszinával. Auráját mágikus vihar övezi. Chara-din hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Málhásállata egy púpos burástya. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy mocsárivérc trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Kaszás Loki. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 624.]

hh 1253 396 1133 használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1133. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 618.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 617.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

h 1271 429 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 617.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 587.]

kf 1605 2 kézbeveszed/felveszed az 1605. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed az Aritma ostorát. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

pbe 720 beraksz a bankba 720 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1009 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

bb 85 516 114 beraksz a bankba a 85. tárgyat (516 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 17 óndarabot. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar szablyát. Beraksz a bank széfjébe 126 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 577.]

fa 34 5827 1 feladod a 34. tárgyat az 5827. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tohony a Melák részére szánod. Átadsz 1 ásót. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 574.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[84,74] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány jobb oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [86,74] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hamariberkenye vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Blackvoid dal . Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy süvítő rája trófea, egy karmos tankány trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[30 pontot használtál fel, van még 544.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[86,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,76] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardszárnyú pocok. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,77] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 514.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[84,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,79] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 484.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(83,79) márványtorony (#175), 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,80) Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(84,74) gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(84,78) 27. jellempróba, Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(85,74) uzbányok (#102), Tharr oltár, tavacska, manaelementál (#290)
(85,77) manaelementál (#290), Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 31. jellempróba
(86,74) szent tölgyfa (#393), Leah oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 27. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290), Blackvoid (2996. kalandozó)
(86,75) uzbányok (#102), 38. jellempróba, oltár, manaelementál (#290)
(86,76) manaelementál (#290), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 30. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 orgyilkos tőrt 32 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 474.]

at 1987 3 TU-t adsz át az 1987. kalandozónak 3
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+35 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 444.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+13 arany). Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 414.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+54 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 384.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 354.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+48 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 324.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 8 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 4 drótszőr. [3 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 157 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.]

[11 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 5, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 423 pontot. A következő körben tehát 623 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 282. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 32 (38) Életpont: 317/201 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 569/569 Pénz: 179 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/0 EFejl: 23
Eddig összesen 1285 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4290 TP-t kaptál. Jelenleg 534715 TP-d van. A következő szinthez még 65285 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 1009 arany került a bankszámládra. 1009 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/76 (+1%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 2/92 lőfegyverek: 23/81 (+1%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 55/30 (+36%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/97 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 28/99 (+17%) 11. taumaturgia: 33/47 (+8%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 128/55 (+180%) 14. szörnyismeret: 5/28 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 7/78 (+16%) 17. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
667 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ásó (#34)
1 csillezsályalevél (#1253) 4 kaja (#2) 126 kaktusztüske (#114)
17 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 varkaudar szablya (#516)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 drótszőr (#37) 6 kaktuszbogyó (#429) 6 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek