Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 25. 9h:10' EZ A 1165. JÁTÉKHETED, 282. FORDULÓD 1166. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2067 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 224 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 227 157 188 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: hh 1253 1618 1269 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 6. KP: hh 841 1133 1546 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat |
t 278 178 | támadod a 278. szörnyet a 178. szörnyet |
vi 10 | viselkedésed: 10 |
hu 441 442 443 | hulladék: 441 442 443 |
hu 450 458 460 | hulladék: 450 458 460 |
hu 461 462 463 | hulladék: 461 462 463 |
vv 69 73 23 | elmormolod a 69. varázslatot a 73. varázslatot a 23. varázslatot |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
kb 475 1 518 | kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot) |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ov | óvatosságod: |
lm 8 7 3 | mozogsz 8 7 3 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tűzelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak csontgólem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tűzelementál trófeát. 4 387 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 128, gyógyulás: 80, összesen: -48 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tűzelementál lángoló testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a tűzelementál testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 387 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 181, gyógyulás: 81, összesen: -100 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a viharóriás testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. Magad mögé lököd a pitiáner tűzelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy viharóriás trófeát. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 178, gyógyulás: 161, összesen: -17 ÉP}
kpcs 3 3 | kapcsoló 3 |
lm 5 10 23 | mozogsz 5 10 23 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a jégelementál bal vállát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd a jégelementál testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a jégelementál fagyos testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a jégelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 173, gyógyulás: 122, összesen: -51 ÉP}
lm 28 32 40 | mozogsz 28 32 40 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a tűzelementál testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál fejét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tűzelementál testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a tűzelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 387 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 310, gyógyulás: 108, összesen: -202 ÉP}
kpcs 3 40 | kapcsoló 3 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 42 17 20 | mozogsz 42 17 20 |
lm 14 16 16 | mozogsz 14 16 16 |
lm 3 5 905 | mozogsz 3 5 905 |
lm 6 900 7 | mozogsz 6 900 7 |
kpcs 3 7 | kapcsoló 3 |
lm 9 12 15 | mozogsz 9 12 15 |
lm 13 905 17 | mozogsz 13 905 17 |
ov | óvatosságod: |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
bb 475 11 518 | beraksz a bankba a 475. tárgyat (11 darabot) |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
ef 6 514 | energia fejlesztése 6 |
ef 24 515 | energia fejlesztése 24 |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY) Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
MOA ANTIGRAV (2204. TÁRGY) Egy apró, kb. 10 cm hosszú, szürke, fémes színű anyagból készült hengert tartasz a kezedben. Nem igazán tudod, hogy mire lehet jó, de az oldalán apró írásjelek sorakoznak. Titkosírás szakértelmedet felhasználva megfejted a vélhetően moa feliratot: antigrav. Fogalmad sincs róla, hogy mi lehet az az antigrav, de elnevezed a tárgyat moa antigravnak. Hamarosan azt a kellemes felfedezést teszed az antigravval kapcsolatban, hogy amikor nálad van, sokkal könnyebbek lépteid, jobban elbírod felszerelésed súlyát. Talán érdemes többet is begyűjtened belőle. (Minden nálad levő moa antigrav eggyel növeli a zsákodba férő tárgyak számát, és 2 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Maximum 30 moa antigrav hatása adódik össze.) |
TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG) Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.] |
Erő: | 54 (59) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 29 (46) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 34 (49) | Védekezés: | 75 (79) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/17 év |
Egészség: | 28 (36) | Életpont: | 526/427 | Jellem: | gonosz (401) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 35 (43) | Varázspont: | 653/44 | Pénz: | 21351 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 423/472 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/20 | ökölvívás: | 20/59 (+20%) | szúrófegyverek: | 25/34 (+2%) |
vágófegyverek: | 16/55 | ütőfegyverek: | 9/12 | lőfegyverek: | 8/86 |
dobófegyverek: | 28/9 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,12 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 88 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/8 | 2. nyomkövetés: | 56/18 | 3. lopás: | 27/8 |
4. mászás: | 7/31 | 5. csapdakészítés: | 23/72 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 25/85 (+42%) |
7. gyógyítás: | 33/45 (+3%) | 8. titkosírás: | 4/26 | 9. felderítés: | 13/36 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 5/65 | 11. teológia: | 32/58 (+16%) | 12. taumaturgia: | 45/51 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 3/13 | 14. versengés: | 8/41 | 15. harcművészetek: | 18/4 |
16. zene: | 26/29 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 24/12 | 18. pszi: | 39/66 (+5%) |
19. zárnyitás: | 11/16 | 20. vadászat: | 15/57 | 21. vitalitás: | 3/63 |
22. bányászat: | 19/36 | 23. testépítés: | 35/73 | 24. úszás: | 1/83 |
25. főzés: | 9/53 | 26. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278) (csak egyszer), ongóliant hadúr (#178) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Éjharcosok (#9131) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9741,10) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | kí koncentráció (#69) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szubreális vámpír (#223) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 86 (limit: 1260), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8680. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 177 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | katonai kötszer (#1508) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
357 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | óriásölő (#528) |
192 | 193 | 194 | |
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|