Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 14. 9h:19' EZ A 310. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD 311. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 138. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1167. tárgyat |
fm 200 | feltételes mászás 200 |
fu 3879 | udvarolsz a 3879. kalandozónak |
jlk 3241 | jelszó kimondása 3241 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 531.]
kf 721 2 | kézbeveszed/felveszed a 721. tárgyat a bal kezedbe |
kno 3 3 | képesség-növelés 3 |
ek 7 3 1 | t. energia kisütése: 7 3 1 |
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod a vadász quwarg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ryuku buzogánnyal megütöd a vadász quwarg torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [161,68] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel megvagdalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a kultúrmasztodon jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [160,68] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az ekharion bal karját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Zombilapítóval többször eltalálod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 28 életpontot vesztettél. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [158,67] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy rambó bogár előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [157,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 5 7 8 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [155,66] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [155,65] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Zombilapítóval többször eltalálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az ekharion bébi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
a 242 3879 1 | átadod a 242. tárgyat a 3879. kalandozónak (1 darabot) |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 16 életpontot vesztettél. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és egy fokhagyma (ld. enc.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
szk 163 | keresed a 163. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
fog 184 219 | elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
EKHARION (232. SZÖRNY) Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy. |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is. Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak. |
Erő: | 26 (30) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 29 (30) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 33 (35) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 315/238 | Jellem: | jó (522) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 468/86 | Pénz: | 606 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/2 | Pszi pont: | 110/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 8/12 (+5%) |
vágófegyverek: | 22/88 (+10%) | ütőfegyverek: | 25/99 (+15%) | lőfegyverek: | 22/62 (+2%) |
dobófegyverek: | 7/72 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/34 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 47/44 (+9%) | 3. mászás: | 12/86 (+420%) |
4. csapdakészítés: | 13/41 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/69 | 6. gyógyítás: | 84/95 (+69%) |
7. titkosírás: | 4/29 (+23%) | 8. felderítés: | 24/67 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 27/12 (+13%) | 11. taumaturgia: | 26/87 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 |
13. versengés: | 7/30 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 12/99 (+20%) |
16. pszi: | 12/14 (+20%) | 17. zárnyitás: | 2/70 | 18. vadászat: | 19/2 |
19. bányászat: | 28/39 (+34%) | 20. úszás: | 10/60 | 21. főzés: | 2/88 (+25%) |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | deus ex machina (#1) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | tüskecsapda (#242) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 2 | gromak bőr (#268) | 9 | kaja (#2) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 1 | kristálygömb (#265) | 5 | madártoll (#112) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 5 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | óndarab (#85) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | vasérc (#152) |