Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 18. 9h:08' EZ A 580. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD 581. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 2222 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
* 5. KP: v 72 0 0 | elmormolod a 72. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 7. KP: v 1 10 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 6 2 | képesség-növelés 6 |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
ef 15 513 | energia fejlesztése 15 |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [120,72] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés harci gromak került az utadba. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megérinted az orgoró sziklatestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bányarém testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bányarém bal lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A bányarém többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 26, gyógyulás: 52, összesen: +26 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-33 varázspont.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-27 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 29, gyógyulás: 110, összesen: +81 ÉP}
(Továbbmész...) [121,73] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Látsz egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy sérült földsárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 39, gyógyulás: 61, összesen: +22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír nyakát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír jobb karját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 64, gyógyulás: 108, összesen: +44 ÉP}
m 3 6 5 | mozogsz délkeletre, nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 459 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,74] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő troll ritualista nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+8.} Itt csata lesz.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a troll ritualista jobb oldalát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a troll ritualista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A troll ritualista karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
869 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 41, gyógyulás: 40, összesen: -1 ÉP}
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a griffőniksz fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megkarcolod az aranygriff bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az aranygriff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranygriff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 023 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 31, gyógyulás: 63, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [120,75] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [118,77] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült szeppent rákfatty. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 10 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [79 pontot használtál fel, van még 6.]
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
ef 5 513 | energia fejlesztése 5 |
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY) Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém. |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 37 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/164 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 351/474 | Jellem: | gonosz (542) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (42) | Varázspont: | 490/244 | Pénz: | 3463 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 49/32 | Pszi pont: | 146/131 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 23/61 | vágófegyverek: | 28/24 (+7%) |
ütőfegyverek: | 16/74 | lőfegyverek: | 23/51 (+3%) | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
118,77 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/95 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 72/81 (+27%) | 3. lopás: | 5/95 |
4. mászás: | 14/53 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 24/62 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 23/29 (+200%) |
7. gyógyítás: | 27/91 | 8. titkosírás: | 17/25 | 9. felderítés: | 17/25 |
10. szörnyidomítás: | 9/20 | 11. teológia: | 33/86 (+20%) | 12. taumaturgia: | 21/59 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 1/80 | 14. versengés: | 10/71 (+16%) | 15. zene: | 18/25 (+1%) |
16. szörnyismeret: | 41/79 | 17. pszi: | 17/53 (+5%) | 18. zárnyitás: | 3/80 |
19. vadászat: | 24/56 (+11%) | 20. bányászat: | 28/16 (+88%) | 21. főzés: | 13/55 (+10%) |
22. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
pszi elementál (#221), High Density (#1949) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (3,30) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs II (#63) |
mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 113 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12080. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 132.93 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | fenőkő (#1618) | 4 | madártoll (#112) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 4 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | aranytoll (#572) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | drótszőr (#37) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | pular kristály (#239) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
7 | ugh méreg (#166) |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|