Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 9h:10' EZ A 451. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD 452. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2819 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
fvh 15 | felt. varázslat haszn. 15 |
kf 1068 | kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat |
lm 23 13 22 | mozogsz 23 13 22 |
h 1137 3 | használod az 1137. tárgyat |
lm 23 23 24 | mozogsz 23 23 24 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy elemi fagyförgeteg varázslatot. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fagymágus jobb lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a fagymágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a fagymágus jégből vont auráját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a fagymágus jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. Semmi hatás! (fehér glóbusz védett meg.) A fagymágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. Elhajítod a vacak ryuku csapásvezető trófeát, és diadalmasan beszerzel egy fagymágus trófeát. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fagymágus bal lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fagymágus jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fagymágus testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fagymágus bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védett meg.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (fehér glóbusz védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. 2583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 24 3 1 | mozogsz 24 3 1 |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [129,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Itt csata lesz.
A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [128,74] A bozótos terep átvált hegyvidékre.
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a légirozmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [126,75] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [125,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [123,75] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a manifesztátor nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [122,74] A síkság után kisebb hegyek következnek. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő torát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a földsárkány testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás griff jobb lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a griffőniksz bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
szk 365 359 361 | keresed a 365. szörnyet a 359. szörnyet a 361. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kt 1118 | elkészíted az 1118. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
* 1. BP: | bemész a szentélybe |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY) A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak. |
VÉRVÁGYÓ SÓLYOM (772. SZÖRNY) A hóhatár felett veszélyesebbnél veszélyesebb élőlények laknak. Többnyire csupafog lények, akik a kevés élelem miatt megtámadnak bármit, ami mozog, még téged is. Ám ezeket a lényeket is levadássza valami, egy embernagyságú madár, a vérvágyó sólyom. Mendemondákból hallottál már erről a lényről, de eddig még nem találkoztál vele. Ahogy az árnyéka rád vetül szinte összegömbölyödsz és kis apró kőnek álcázod magad, hogy ne vegyen észre, bár az igyekezeted dicséretes, de hasztalan. A vérvágyó sólyom kiváló vadász, éles szeme minden apró mozdulatot észrevesz a magasból, és az áldozat megtalálásában segít kifejlett pszi képessége is. Ha úgy döntesz, szembeszállsz ezzel a madárral, készülj fel rá, hogy a vérvágyó sólyom ritkán véti el a célt, amikor zuhanórepülésben egy 150 kilós madarat próbálsz megállítani könnyen eltörhet a karod, ha pedig pajzsot viselsz akár le is szakadhat. A sólymot gyorsasága miatt elég nehéz eltalálni, a tollairól pedig szinte minden ütés, vágás és szúrás lecsusszan a hatalmas sebesség miatt. |
MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY) Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről. |
BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY) A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé! |
KYORG SZOLGASÁRKÁNY (493. SZÖRNY) A kyorgok a föld alatt élő, hatalmas varázstudással bíró lények voltak. Miután benépesítették Ghalla legkeletibb csücskét, minden ott élő lényt az uralmuk alá hajtottak, élőt is, holtat is. A hierarchia legmagasabb szintjén álló trakuunok szentélyeit többnyire kyorg szolgasárkányok védték, melyeket furcsa rituáléik során a túlvilág szellemei közül idéztek erre a létsíkra. Halálukig védelmezték volna gazdáikat, de a triklem drakolderekkel ők sem vehették fel sikeresen a harcot. Az "életben" maradtak szétszéledtek a holt vidéken, és azóta is itt kísértenek. Az alkati sajátosságaikat könnyen előnyükre tudják fordítani a harcban: tömzsi lábaik hegyes karmokban végződnek, elcsökevényesedett, tüskés szárnyaik pedig remek védelmet nyújtanak az ütőfegyverek csapásai elől. Csekély mágikus képességekkel még a kyorgok ruházták fel, nekik köszönhető azt is, hogy közönséges fegyverrel nem sebezhetőek. |
DRAG'KÓR FÉREGŰZŐ (520. SZÖRNY) A drag'kórok különös, tetőtől talpig páncélba öltözött, barlanglakó szerzetek. Az egyik elmélet szerint nem Ghalláról származnak, hanem egy idegen civilizáció (talán egy másik kontinens?) küldöttei, mások szerint pedig ők is emberek, akiknek zárt közösségei az evolúció során teljesen elszigetelt, önálló életet éltek. Arra, hogy elmondják mi az igazság, nincs lehetőség: beszédüket senki sem érti, mindenkivel bizonytalanok, agresszivitásuk legendás. Amikor a drag'kór nép a törpéket megszégyenítő elszántsággal új járatokat fedez fel, hogy föld alatti birodalmuk határait kiszélesíthessék, akkor van szükség a törzs különös varázslóira, a drag'kór féregűzőkre. Amíg ők nem tisztítják meg az élősködő és betegségeket hordozó életformáktól a területet, más drag'kór nem léphet a meghódított folyosóra. Mindennapos feladatuk folyományaként különös érzékük van a gyilkoláshoz, pillanatnyi tétovázás nélkül bárkinek nekitámadnak, és a legtöbbször meg is találják a módját, hogy térdre kényszerítsék áldozatukat. |
DRAG'KÓR SÁMÁNÚR (521. SZÖRNY) A drag'kórok föld alatt élő civilizációjának is megvannak a babonás ceremóniái, melyeket mindig a törzs sámánurai vezetnek le. Ezek általában rendkívül egyhangúak - legyen szó a törzs fiataljainak éretté nyilvánításáról, vagy egy új tárna felavatásáról -, a központban szinte mindig Mangathranhoz, a drag'kórok szentté avatott (egyes pletykák szerint isteni rangra emelkedett) hőséhez fohászkodó imádkozás áll. A drag'kórok sámánurai jelentős mágikus hatalom birtokában vannak, melyet képesek ügyesen a saját javukra fordítani. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
KYORG TŐR (902. TÁRGY) Egy igazán csodálatos ősi ereklye! A kyorgok, ha az önvédelemről volt szó, inkább hatalmas varázstudásukra támaszkodtak, de ez a díszes csecsebecse mégis ott lógott az oldalukon, akár a hadba, akár csupán egy törzsi tanácskozásra tartottak. A széles pengéjű, rövid szúrófegyver akár bal kézben is forgatható, sebzése 4D8+2. Persze csak akkor, ha elég képzett vagy ahhoz, hogy kihasználd a tulajdonságait, vagyis szúrófegyver szakértelmed már elérte a 30. szintet. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
XANATHAL KARKÖTŐJE (956. TÁRGY) Kromhor Xanathal valamikor régen az árnytündérek vezetője volt, talán még ekkor tett szert erre a fénylő csontokból kirakott karkötőre, amely a benne rejlő mágikus esszenciáknak köszönhetően csodás képességgel ruházza fel viselőjét: +30 VP-t regenerál kör elején, valamint a varázslatok sebzését 10%-kal növeli (de max. 50-nel), de csakis akkor, ha gazdájának teológia és taumaturgia szakértelme is 200 alatt van. Viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned. |
DRAG'KÓR VARÁZSKÖNYV (869. TÁRGY) Izgatottan bontogatod a keményfedeles, arany szegecses könyvborítót, hogy mielőbb felfedhesd a drag'kórok idegen kultúrájának egy szeletjét. Alig tudod palástolni csalódottságodat, amikor rájössz, a varázskönyv lapjai üresek. Vagy csak egy halandó szemével olvashatatlanok, és valamilyen segédeszköz kell a betűk megjelenítéséhez? Biztos vagy benne, hogy a kezedben tartott csecsebecse sokkal több titkot és tudást rejt magában, mint ami az első pillantásra látszik: amíg nálad van (nem kell hozzá KF-elni), eggyel több nyakláncot viselhetsz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAG'KÓR LÁBVÉDŐ (870. TÁRGY) Ez a komor és fekete acéllemez a combodra, illetve a sípcsontodra erősíthető, így a lábadat ért sebzés szúnyogcsípés nagyságrendűre zsugorodik. (Nadrágként KF-elhető.) A drag'kórok legendás hírű páncéljainak e csekély tudású darabja a védettségedet 8-cal, a max. VP-det pedig 30-cal növeli. Másik kalandozónak nem adhatod át, a boltban nem adhatod el. |
DRAG'KÓR FÜLKARIKA (871. TÁRGY) Amint megpillantod a drag'kór fülkarikát magad előtt, a következő dolog ötlik fel benned: túlzott hiúságra utal egy ilyet viselni. Amikor viszont ráébredsz, hogy ez a közönséges aranyékszer milyen speciális tulajdonságokkal bír, talán a küllemmel nem törődve te is a füledbe akasztod: a fülkarika viselője +2 sebzést és +20 max.ép-t kap, valamint eggyel több fülbevalót hordhat viselésekor (vagyis anélkül használhatod a képességeit, hogy helyet foglalna a fülbevalók között). Ezekhez képest a negatív mellékhatása csekélység csupán: szerencséd 2-vel csökken. A drag'kór fülkarikát nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAG'KÓR VÉRT (872. TÁRGY) A drag'kórok páncélöltözékének kulcsfontosságú darabja. Anyaga különös, fekete és titanitkeménységű, érintése borzongató érzéseket kelt lelkedben. Viselése 25-tel növeli a védettségedet, 250-nel pedig a max. ÉP-det. Ehhez képest csupán csekélység, hogy a szerencsédet 3-mal csökkenti. A drag'kór vértet nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY) A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max. ÉP-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá. |
MÁGUSSZELENCE (1076. TÁRGY) A fagymágusok varázserejét ugyan az elemi fagy táplálja, közel legyőzhetetlenné téve őket, mégis némelyikük hiú becstelenségből egyéb tárgyakkal próbálják erősíteni örökölt hatalmukat. A mágikus szelence egy piciny zsákocska, mely most ugyan üres, de a fagymágusok tudják mivel kell megtölteni... Talán egyszer te is. |
Erő: | 31 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (32) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 31 (37) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/44 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 367/289 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 38 (46) | Varázspont: | 586/90 | Pénz: | 4443 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 168/174 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/33 | ökölvívás: | 23/58 | szúrófegyverek: | 25/46 (+6%) |
vágófegyverek: | 18/28 (+14%) | ütőfegyverek: | 1/60 | lőfegyverek: | 17/4 |
dobófegyverek: | 24/3 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/15 | 2. nyomkövetés: | 62/61 (+42%) | 3. mászás: | 14/36 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 20/88 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/53 (+12%) | 6. gyógyítás: | 20/69 |
7. titkosírás: | 5/43 | 8. felderítés: | 26/5 | 9. szörnyidomítás: | 9/81 |
10. teológia: | 33/78 (-190%) | 11. taumaturgia: | 27/72 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 3/43 |
13. versengés: | 8/81 | 14. harcművészetek: | 11/37 | 15. zene: | 48/97 |
16. szörnyismeret: | 25/40 | 17. pszi: | 23/64 (+10%) | 18. zárnyitás: | 16/12 |
19. vadászat: | 7/31 | 20. bányászat: | 19/6 (+51%) | 21. úszás: | 5/81 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 4449. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod trappoló dinymákot (#118) szuper hálócsapdával (#274), áeratikus hasnyákot (#243) fedett veremmel (#219), vadász varkaudart (#108) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Idő Porszemei (#9130), Fény Testvérisége (#9134), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | lángcsóva (#31) | >> | semlegesek (#989) | |
puha ütés (#60) | >> | massza (#217) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
energiafolyam (#136) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | óriásféreg (#171) | |
tisztítótűz (#44) | >> | vark. nekromanta (#173) | tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
agykorbács (#97) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | párducbőr (#1066) | |||
1 | párducszem (#1073) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | amniosz (#203) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
500 | arany (#50) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 10 | jégszilánk (#1128) | 2 | jégszív (#282) | |||
1 | kőkés (#6) | 2 | madártoll (#112) | 1 | mágusszelence (#1076) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
3 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | vasérc (#152) | 38 | víz (#27) |