27. forduló, 29. forduló, Galain Leingod összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 7. 9h:18'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX

GALAIN LEINGOD KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,88] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

t 69 támadod a 69. szörnyet
FT 69 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy evaporőr! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr hengertestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az evaporőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Bronzpengével megcsapod az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


gy 40 gyógyítás 40 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+23 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 133.]

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

d 7 1 eldobod a 7. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

d 48 3 eldobod a 48. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[52,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy félelem-járó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a félelem-járó farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [51,90] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,90] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 98.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[49,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő királygyík mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a királygyík jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a királygyík farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,90] Még mindig füves síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gátvakond lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[47,90] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,91] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével végigvagdosod a mélységi grittang testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 8.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-8 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARAKTERLAP

Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 28. fordulód.

Erő: 11 (13) Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 12 Életpont: 103/48 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 53 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 72 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 183 TP-t kaptál. Jelenleg 2050 TP-d van. A következő szinthez még 1950 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 7 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 9

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 4 (+1)
4. gyógyítás: 12 5. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 25.55 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 3 kaja (#2)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 királygyík bőr (#44) 5 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,91) olvasztókemence (#86), mélységi grittang (#103)
(47,90) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(48,90) gátvakond (#57), Leah rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 2. jellempróba, Leah oltár
(49,90) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 4. jellempróba, királygyík (#26)
(50,90) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár, 34. jellempróba
(51,90) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 29. jellempróba
(52,89) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 44. jellempróba, félelem-járó (#56)
(53,88) evaporőrök (#69)

Üzenet küldése a karakternek