Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jún. 30. 15h:00' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5400 SZÁMLA : XXXX |
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 110 pontért |
le 87 | leveszed/lerakod a 87. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször eltalálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ököllel megcsapod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [103,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alex DiMarco lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [102,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [100,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Észreveszel egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadtroll testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
be 556 | bemész az 556. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
Erő: | 18 (27) | Szint: | 12 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 12 (17) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 286/269 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 13 (20) | Varázspont: | 177/72 | Pénz: | 12318 arany | Kép. pont: | 9 |
Pszi pont: | 6/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 9 |
100,47 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 8 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. szörnyidomítás: | 1 | 8. teológia: | 3 | 9. taumaturgia: | 1 |
10. harcművészetek: | 16 (+1) | 11. pszi: | 1 | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trollfa (#80) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 805), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | |
1 | gromak páncél (#270) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | kis vaspajzs (#159) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | |
1 | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 2 | vassisak (#160) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 11 | * | bumeráng (#249) | 17 | ezüstshuriken (#327) | ||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | rövid kard (#171) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) |
1 | * | örökkévaló napköve (#2089) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
6 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fáklya (#36) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | kötél (#92) | 8 | krónika (#1725) | 2 | leviatán hólyag (#2182) | |||
6 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 19] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 6] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 69] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 24] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
7 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
5 | dorony tüdő (#212) | 18 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 42 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
18 | madártoll (#112) | 3 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
17 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | 4 | sallank karom (#128) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | trikornis szarv (#198) | 2 | tükör (#43) | |||
8 | varkaudar csont (#1113) | 25 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 82.32 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
144 | arany (#50) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | amniosz (#203) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|