27. forduló, 29. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 20. 0h:00'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BLACK PITT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,27] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

fkt 19 10 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[42,28] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos sallank. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [41,29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elhajítod a vacak gyilkos sallank trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 139.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 129.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 119.]

m 4 mozogsz délre
[41,30] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner tintacsiga trófeát, és kinyersz egy alkalmas gyilkos tetű trófeát. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [50 pontot használtál fel, van még 69.]

kt 87 elkészíted a 87. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

kf 87 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[41,31] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy királygyík. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a királygyík testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a királygyík testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [40,32] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sünmedve került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sünmedve testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy remetelak (522. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 49.]

be 522 bemész az 522. épületbe
Közelebb mész, hahózva. Félénken pislogó szempár jelenik meg az ajtónyílás sötétjében.
- Hagyj békén, vándor! Magányos remete vagyok, aki igazán csak önmagával tud összeférni.
Némi rábeszélés után (valami gyakorlatod van már ebben) a remete azért csak előmerészkedik. Megpróbálsz valami információt megtudni tőle. Elmondja a kis fickó, hogy úgy tudja, a sünmedve tüskék mind fegyverhez, mind páncélhoz kiváló alapanyagot jelentenek. Elbúcsúzol tőle, aztán folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[39,33] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal megérinted a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal meghorzsolod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+17 életerő.) Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 172 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 28. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 17 Életpont: 128/86 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 (11) Varázspont: 0/0 Pénz: 81 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 112 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 700 TP-t kaptál. Jelenleg 4 941 TP-d van. A következő szinthez még 2 059 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, púpos burástya. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 4

39,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. vadászat: 1 6. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 2 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 2 csontkés (#11)
1 * csontszurony (#12) 5 * kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
20 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 1 királygyík bőr (#44)
3 lapkorong (#80) 16 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rákpáncél (#97) 3 rézdarab (#70) 16 sallank karom (#128)
10 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
1 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 46.39 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 5 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)
6 sallank karom (#128) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43
26
27
28
29
30
31
32
33
34
(39,33) trappoló dinymák (#118), 12. jellempróba
(40,32) sünmedve (#33), remetelak (#522), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 8. jellempróba
(41,29) púpos burástya (#92)
(41,30) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86)
(41,31) királygyík (#26), 14. jellempróba, Fairlight oltár
(42,28) gyilkos sallank (#85), 18. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek