27. forduló, 29. forduló, Elevendula összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 1. 12h:08'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: nov. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3517
SZÁMLA : XXXX

ELEVENDULA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kt 107 elkészíted a 107. tárgyat
Legyártottál 1 rövid íjat. [40 pontot használtál fel, van még 143.]

flh 3 22 felt. lőfegyver haszn. 3 a 22. tárggyal
Ok, FLH 3 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

flh 5 23 felt. lőfegyver haszn. 5 a 23. tárggyal
Ok, FLH 5 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

flh 8 108 felt. lőfegyver haszn. 8 a 108. tárggyal
Ok, FLH 8 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

kno 6 1 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Kabal-Sújtás technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[32,-10] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. Kimetszel magadnak egy megfelelő sünmedve trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [33,-9] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [33,-8] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megitatod a szerencsétlent. Miután mohón kortyolt a kulacsodból, mindjárt magához tér. Elmagyarázod neki, hogy hol talál még vizet. Mosolyogva megköszöni, és azt mondja, hogy már boldogulni fog. A szomjhaláltól mentetted meg! (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy acéldarázs. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. Messze hajítod a vacak kis sünmedve trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes acéldarázs trófeát. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [38 pontot használtál fel, van még 105.]

al 100 112 119 áldozol: a 100. tárgyat a 112. tárgyat a 119. tárgyat
Ezen a helyszínen nincs alkalmas rúnakő, így áldozatot sem tudsz bemutatni. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+15 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[33,-7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett húsevő magszim. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a húsevő magszim egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy drótszőrű pincsi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [33,-6] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a süvítő rája farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült drótszőrű pincsi. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,-5] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 43.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[32,-4] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 33.]

al 100 112 119 áldozol: a 100. tárgyat a 112. tárgyat a 119. tárgyat
Ezen a helyszínen nincs alkalmas rúnakő, így áldozatot sem tudsz bemutatni. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.]

[30 pontot használtál fel, van még 3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 172 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KABAL-SÚJTÁS
Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd).

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

KARAKTERLAP

Elevendula, egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 28. fordulód.

Erő: 20 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 12 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 7 Menekülés: 50 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 15 Életpont: 123/123 Jellem: jó (12) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 150 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 367 TP-t kaptál. Jelenleg 7 904 TP-d van. A következő szinthez még 4 096 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, alpesi tehén, acéldarázs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 lőfegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
32,105 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 12
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 2 6. harcművészetek: 9 (+1)
7. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 62.46 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 smirglilevél (#29) 4 tüske (#22)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 10 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 rövid íj (#107) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32 33 34
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
(32,-10) Sheran oltár, sünmedve (#33)
(32,-4) Raia oltár
(33,-9) 5. jellempróba, manifesztátor (#124)
(33,-8) Raia oltár, 6. jellempróba, acéldarázs (#140)
(33,-7) Raia oltár, húsevő magszim (#67), drótszőrű pincsi (#22)
(33,-6) süvítő rája (#113), drótszőrű pincsi (#22)
(33,-5) evaporőr (#69), 5. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek