27. forduló, 29. forduló, Elfroppantó Lice összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 8. 22h:32'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2981
SZÁMLA : XXXX

ELFROPPANTÓ LICE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-46] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

ea 176 2 eladod a 176. tárgyat 2
Eladtál 2 vashegyű nyilat. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ea 6 2 eladod a 6. tárgyat 2
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 mozogsz keletre
[47,-46] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vadtroll bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vadtroll testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiszedsz egy vadtroll trófeát. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 157.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 149.]

tf 2 13 fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[46,-45] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy móricserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nathan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges vadtroll trófeát, és diadalmasan beszerzel egy uzbány trófeát. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+30 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Egyre éhesebb vagy. [52 pontot használtál fel, van még 84.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 54.]

be 53 bemész az 53. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 11 11 mozogsz 11 11
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Valamilyen fegyver van nála. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a varkaudar fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összeakadsz egy göndör ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy ametiszt medált, egy borostyán függőt, egy bőrsisakot, egy ezüst karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy tatu ködmönt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy garokk trófea, egy tintacsiga trófea és egy varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Összeismerkedtek. Az ő neve Púpos Mó a házaló. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [48 pontot használtál fel, van még 1.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

KARAKTERLAP

Elfroppantó Lice, egy copfos ősz hajú, félszemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Ez a 28. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 6/6 Magasság: 257 cm
IQ: 9 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 496 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 14 Életpont: 131/61 Jellem: gonosz (7) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 162 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 140 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 734 TP-t kaptál. Jelenleg 8 107 TP-d van. A következő szinthez még 3 893 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, varkaudar kölyök, uzbány. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 12 dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -8.); dárda (#10) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 11 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 2 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 17, 18, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 2 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzpenge (#126) 1 bunkó (#5) 1 csontkés (#11)
4 csontszablya (#64) 4 dárda (#10) 1 * kőkalapács (#13)
3 kőkés (#6) 1 nyu-shuriken (#157) 1 * szöges bunkó (#8)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 5 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 17 drótszőr (#37)
2 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 6 madártoll (#112)
1 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239)
3 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 6 smirglilevél (#29)
5 sünmedve tüske (#14) 1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
4 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 57.48 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 vashegyű nyíl (#176) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48
-47
-46
-45
-44
(46,-46) fegyverbolt (#546)
(46,-45) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), uzbány (#102), varkaudar (#64), Púpos Mó a házaló (3638. kalandozó)
(47,-46) vadtroll (#70), világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek