Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 5. 9h:11' EZ A 291. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD 292. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 148 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronoelementál testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronoelementál gigantikus testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a kronoelementál gigantikus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a kronoelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). Teriád pöröllyel többször eltalálod a kronoelementál testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a kronoelementál jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 314, gyógyulás: 2, összesen: -312 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 8. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
h 830 | használod a 830. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
fku 135 | felt. kutatás 135 |
fm | feltételes mászás |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel súrolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 6673 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 90, gyógyulás: 182, összesen: +92 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr testét. (4 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával megütöd a csontváz hadúr sárga koponyáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 110, gyógyulás: 79, összesen: -31 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 31, gyógyulás: 120, összesen: +89 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor nyakát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 36, gyógyulás: 125, összesen: +89 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 31, gyógyulás: 121, összesen: +90 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 59 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 71 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 122, gyógyulás: 43, összesen: -79 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Kaszás Ubaron fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jéghalál varázslat. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 473, gyógyulás: 4, összesen: -469 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jéghalál varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled jéghalál varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Egy káoszcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Kaszás Ubaron testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kaszás Ubaron testét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Kaszás Ubaron testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (5 életpontot sebezve). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A Kaszás Ubaron összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 246, gyógyulás: 4, összesen: -242 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[202,117] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével alaposan megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 32, gyógyulás: 28, összesen: -4 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 1828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával megütöd a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kilukasztod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranytű. 2007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 21, gyógyulás: 28, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [200,117] A terep továbbra is ritka erdő. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar vajákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos bal oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar vajákos bal lábát. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször eltalálod a varkaudar vajákos bal karját. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél.
A varkaudar vajákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 363, gyógyulás: 196, összesen: -167 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig az erdőben vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő zoloboo sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 70 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar katona testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar katona jobb lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel többször eltalálod a varkaudar katona bal lábát. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával súrolod a varkaudar katona jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1239, sebződés: 155, gyógyulás: 219, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 1.]
szk 287 | keresed a 287. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal |
VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
HOLTAK AKARATA (1604. TÁRGY) Ezt a miniatűr kristálykoponyát a feljegyzések szerint maga Kaszás Ubaron, a világuralmi terveket dédelgető nekromanta alkotta meg. Nem tudni miből készült, mert semmilyen általad ismert anyagra nem hasonlít ez a némileg áttetsző, szürkés színű, jéghideg tapintású kő. Sajnos fogalmad sincs, Ubaron hogyan volt képes a segítségével sereget alkotni a holtak testéből, te ezt nem tudod megcselekedni, viszont egyéb hatásait azért te is tapasztalni fogod! Ezentúl, ha bármikor megölsz egy nem élőholt lényt, a normál Tapasztalati Pont helyett +3%-ot kapsz majd! Ráadásul minden elfogott és beidomított, élőholt szörnyedre varázslatos hatással van a kristály. A hátasod +1 védettséget ad, és -1 TVP-ért lép (de a költség nem csökken 6 TVP alá); a málhás +10 kg-nyi tárgyat cipel helyetted; az őrző +8-at ad a próbálkozó tolvajok ellen; a vadászó +2 kajával lát el; az építő +10%-kal hatékonyabban dolgozik; és az ásó szörny -2 TVP segítséget nyújt neked a bányászatban. A Holtak Akaratát nem kell KF-elned, és nem adhatod át másnak. |
Erő: | 50 (71) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 50 (58) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 46 (61) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/151 év |
Egészség: | 48 (60) | Életpont: | 1015/1056 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 48 (71) | Varázspont: | 1557/861 | Pénz: | 4769 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 407/165 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 29/7 (+7%) | ütőfegyverek: | 38/32 (+13%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 32/47 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (190%) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/21 | 2. nyomkövetés: | 65/30 (+29%) | 3. mászás: | 20/21 |
4. csapdakészítés: | 19/43 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/83 (+12%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 (+11%) | 8. felderítés: | 23/15 (-395%) | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 111/84 (+64%) | 11. taumaturgia: | 96/35 (-328%) | 12. szerencsejáték: | 2/53 (+11%) |
13. versengés: | 16/63 (+40%) | 14. harcművészetek: | 3/63 | 15. zene: | 15/46 |
16. szörnyismeret: | 34/25 (+30%) | 17. pszi: | 23/6 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/28 (+11%) | 20. vitalitás: | 2/64 | 21. bányászat: | 32/53 |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 13/73 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), térfaló (#783), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +26 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
állatvédelem (#192) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse II (#24) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
puha ütés (#60) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | villámcsapás (#50) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 5 | aurach fog (#657) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 5 | deus ex machina (#1) | 2 | ében dobónyíl (#849) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | Huddens elixírje (#830) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mammutbőr (#1078) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | 8 | víz (#27) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
514 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 3 | dentor bőr (#551) | |||
4 | ében toboz (#578) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) |