Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 20. 9h:10' EZ A 632. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD 633. játékheted kezdete: szept. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 26 1548 7 | átadod a 26. tárgyat az 1548. kalandozónak (7 darabot) |
a 268 1548 7 | átadod a 268. tárgyat az 1548. kalandozónak (7 darabot) |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [-16,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát.
(Továbbmész...) [-16,9] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [-16,7] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Raptor szablyával kilukasztod a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [-16,6] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Raptor szablyával kilukasztod a khór darázs bal középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Raptor szablyával megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [-16,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [-16,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával megdöföd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [22 pontot használtál fel, van még 131.]
a 32 1548 1 | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
im 1 | imádkozol |
in 4144 189 482 | leírod a 4144. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat |
in 3796 189 482 | leírod a 3796. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat |
in 3070 189 482 | leírod a 3070. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat |
in 4102 189 482 | leírod a 4102. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 86 pontért |
* 5. BP: | keresed a 43. szörnyet az 55. szörnyet a 91. szörnyet |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
Erő: | 36 | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 108/108 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 335/222 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (35) | Varázspont: | 884/787 | Pénz: | 74 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/0 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 14/83 (+15%) |
vágófegyverek: | *19/100 (+4%) | ütőfegyverek: | 27/70 | lőfegyverek: | 27/73 |
dobófegyverek: | 18/75 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (20 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/39 | 2. nyomkövetés: | 78/51 (+12%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 12/77 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 30/8 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/24 |
7. gyógyítás: | 25/79 | 8. titkosírás: | 12/25 | 9. felderítés: | 30/52 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 13/19 | 11. teológia: | 40/50 (+13%) | 12. taumaturgia: | 38/68 (+1%) |
13. versengés: | 1/47 | 14. zene: | 14/98 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 15/36 |
16. zárnyitás: | 1/9 | 17. vadászat: | 7/93 | 18. bányászat: | 12/2 |
19. úszás: | 14/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
Összsúly: 91.28 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | gromak bőr (#268) | 7 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 2 | darázsszárny (#652) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) |