278. forduló, 280. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 20. 9h:10'
EZ A 632. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
633. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-16,12] koordinátán.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked 2 tigroszlán fogat.
NépekMindenSzigete, amikor találkoztál vele, adott neked 4 csillezsályalevelet és 3 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+58 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 676. hetének nyerőszámai: 2, 16, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 370.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 355.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 325.]

a 26 1548 7 átadod a 26. tárgyat az 1548. kalandozónak (7 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 7 gyenge mérget NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

a 268 1548 7 átadod a 268. tárgyat az 1548. kalandozónak (7 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bőrt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 285.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[-16,11] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-16,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát.


Összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Elenios kisebb papja. Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Sötét fellegen áttörő dicsfényt körbeálló alakok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dirten. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [-16,9] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve.

[24 pontot használtál fel, van még 261.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 241.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[-16,8] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-16,7] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Raptor szablyával kilukasztod a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [-16,6] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Raptor szablyával kilukasztod a khór darázs bal középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 217.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 197.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[-16,5] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Raptor szablyával megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [-16,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [-16,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 173.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 153.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[-16,2] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával megdöföd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 7 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [22 pontot használtál fel, van még 131.]

a 32 1548 1 átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

ef 17 energia fejlesztése 17
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 3684 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 101.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 12 mérföldre (4 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 101.]

in 4144 189 482 leírod a 4144. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar behemót. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

in 3796 189 482 leírod a 3796. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar behemót. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

in 3070 189 482 leírod a 3070. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar behemót. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

in 4102 189 482 leírod a 4102. kalandozónak a 189. szörnyet a 482. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar behemót. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 96.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 86 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 5. BP: keresed a 43. szörnyet az 55. szörnyet a 91. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tigroszlánt. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 23, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 86 pontod maradt, ebből a következő körre 86 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következő körben tehát 506 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 36 Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 123 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 34 Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 108/108 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 335/222 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (35) Varázspont: 884/787 Pénz: 74 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 EFejl: 16
Eddig összesen 1957 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4619 TP-t kaptál. Jelenleg 1024224 TP-d van. A következő szinthez még 175776 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, hordóagyú mameluk, trikornis herceg. A 275. fordulódban 5561 arany került a bankszámládra. 5672 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/35 ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 14/83 (+15%)
vágófegyverek: *19/100 (+4%) ütőfegyverek: 27/70 lőfegyverek: 27/73
dobófegyverek: 18/75

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << raptor szablya (#482) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (20 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/39 2. nyomkövetés: 78/51 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 12/77 (+1%) 5. csapdakészítés: 30/8 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/24
7. gyógyítás: 25/79 8. titkosírás: 12/25 9. felderítés: 30/52 (+30%)
10. szörnyidomítás: 13/19 11. teológia: 40/50 (+13%) 12. taumaturgia: 38/68 (+1%)
13. versengés: 1/47 14. zene: 14/98 (+30%) 15. szörnyismeret: 15/36
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 7/93 18. bányászat: 12/2
19. úszás: 14/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 10 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) ketrec-csapdával (#218), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

Összsúly: 91.28 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 7 gyenge méreg (#26)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 2 darázsszárny (#652) 2 fülemüle agyar (#267)
5 gyöngymangó (#135) 4 ragasztó (#83) 1 rinóbőr (#651)
7 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-16,2) törpemammut (#115), mély kút (#93), 36. jellempróba, Tharr oltár, százfogú (#53)
(-16,3) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, kérődző etra (#368)
(-16,4) Sheran oltár, szürke rinocérosz (#346)
(-16,5) oltár, epokitféreg (#147)
(-16,6) khór darázs (#348), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Leah oltár, szent tölgyfa (#393)
(-16,7) khór darázs (#348)
(-16,8) kardfogú fülemüle (#146)
(-16,9) Fairlight rúnaköve
(-16,10) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Dirten (1729. kalandozó)
(-16,11) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 28. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.
* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.

Üzenet küldése a karakternek