Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 4. 9h:05' EZ A 492. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD 493. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
bb 313 3 | beraksz a bankba a 313. tárgyat (3 darabot) |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
t 70 | támadod a 70. szörnyet |
m 5 2 2 | mozogsz délnyugatra, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll jobb karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [101,98] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [102,98] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
f 1167 56 | kísérletezel az 1167. tárggyal az 56. tárggyal |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,100] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar falut. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [100,100] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fémbontó szójer. Itt csata lesz.
Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 739 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [101,101] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar bajnok. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 nyílvesszőt. **) 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a khór darázs testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Rövid karddal végigvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 1140 | bemész az 1140. épületbe |
kb 1113 25 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (25 darabot) |
be 1140 | bemész az 1140. épületbe |
be 1208 | bemész az 1208. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 31 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar kósza vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 974 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
szk 347 | keresed a 347. szörnyet |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 25 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért |
BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT) Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.] |
Erő: | 47 (61) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 38 (40) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/24 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 353/232 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (46) | Varázspont: | 538/15 | Pénz: | 12305 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 25/24 | Pszi pont: | 128/42 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/45 (+42%) | szúrófegyverek: | 19/70 | vágófegyverek: | 18/70 (+9%) |
ütőfegyverek: | 25/63 (+9%) | lőfegyverek: | *22/100 (+10%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/69 | 2. nyomkövetés: | 49/28 (+36%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 12/53 | 5. csapdakészítés: | 13/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/78 |
7. gyógyítás: | 56/45 | 8. titkosírás: | 16/72 | 9. felderítés: | 21/85 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 32/46 (+25%) | 12. taumaturgia: | 24/37 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 7/90 (+9%) | 15. zene: | 23/32 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 16/2 | 17. pszi: | 11/67 (+20%) | 18. zárnyitás: | 1/19 |
19. vadászat: | 17/71 | 20. bányászat: | 30/40 (+5%) | 21. testépítés: | 47/2 |
22. főzés: | 8/78 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | Kaldor varázspora (#1272) | 4 | madártoll (#112) | 19 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | spiritusz (#170) | 5 | tinta (#101) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
8 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) | 26 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vassisak (#160) | 257 | víz (#27) |