Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 20. 9h:03' EZ A 286. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD 287. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a bolyongó lidérc nyakát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Egy cseppnyi tudást sikerült visszaszerezned az elveszett titkok tengeréből (+1 TNO, +1 KNO). Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 131, gyógyulás: 27, összesen: -104 ÉP}
* 5. KP: v 1 25 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 405 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az animált hókutya testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az animált hókutya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 120, gyógyulás: 54, összesen: -66 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a lidércúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 9, gyógyulás: 65, összesen: +56 ÉP}
A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich jobb első lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! {GYD:} Agyartőrrel megbököd a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 87, gyógyulás: 12, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [173,104] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Találsz egy amniosz-fát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy barátság szent tüzét. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 20, gyógyulás: 52, összesen: +32 ÉP}
Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 409 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [172,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 30, gyógyulás: 44, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [170,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem fejét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a smaragdgólem fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Din cséphadarójával többször eltalálod a smaragdgólem jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 5 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 292, gyógyulás: 181, összesen: -111 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 14, gyógyulás: 54, összesen: +40 ÉP}
Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 409 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg szellem jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 154, gyógyulás: 36, összesen: -118 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 405 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya bal lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az animált hókutya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 100, gyógyulás: 61, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [169,105] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat q. rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 60, gyógyulás: 80, összesen: +20 ÉP}
Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 401 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg szellem fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 174, gyógyulás: 44, összesen: -130 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem testét. (7 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a csontgólem testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a csontgólem fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 4 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 295, gyógyulás: 169, összesen: -126 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a woorgard testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 33, gyógyulás: 158, összesen: +125 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 411 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg szellem testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megbököd a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 166, gyógyulás: 39, összesen: -127 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich jobb első lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 94, gyógyulás: 13, összesen: -81 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bébi bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi lába tövét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 35, gyógyulás: 46, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [167,105] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sonchus Arvensis előtt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 19, gyógyulás: 50, összesen: +31 ÉP}
A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt nyakát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 57, gyógyulás: 69, összesen: +12 ÉP}
ek 7 5 20 | t. energia kisütése: 7 5 20 |
be 70 | bemész a 70. titkos labirintusba |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
lm 2 4 6 | mozogsz 2 4 6 |
lm 11 13 17 | mozogsz 11 13 17 |
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az agyagelementál bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az agyagelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 25, gyógyulás: 45, összesen: +20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál jobb oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az agyagelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az agyagelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 34, gyógyulás: 44, összesen: +10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bazaltelementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 291 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 31, gyógyulás: 55, összesen: +24 ÉP}
lm 18 20 28 | mozogsz 18 20 28 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 76 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 291 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 49, gyógyulás: 58, összesen: +9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mancsával az agyagelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 41, összesen: +30 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
588 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 11, gyógyulás: 22, összesen: +11 ÉP}
lm 29 30 31 | mozogsz 29 30 31 |
lm 33 37 39 | mozogsz 33 37 39 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
MOA GYÖNGY (378. TÁRGY) Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád. |
Erő: | 28 (55) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 52 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/275 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 698/777 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 32 (45) | Varázspont: | 957/359 | Pénz: | 15201 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 60/8 | Pszi pont: | 174/105 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 26/5 (+2%) | szúrófegyverek: | 26/18 (+10%) |
vágófegyverek: | 25/60 (+2%) | ütőfegyverek: | 27/56 (+23%) | lőfegyverek: | 28/36 (+4%) |
dobófegyverek: | 16/11 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); hajító csillag (#939) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
167,105 mezőn táborozol, a 70. labirintusban, 1. szinten, 22. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 147/63 (+68%) | 2. nyomkövetés: | 47/40 | 3. mászás: | 16/51 |
4. csapdakészítés: | 32/31 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/65 (+20%) | 6. gyógyítás: | 38/52 |
7. titkosírás: | 9/22 | 8. felderítés: | 21/76 (+24%) | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 49/40 (+36%) | 11. taumaturgia: | 49/10 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 12/86 (+9%) | 14. harcművészetek: | 30/21 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/52 | 17. pszi: | 19/24 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/49 | 20. vitalitás: | 7/93 (+11%) | 21. bányászat: | 32/27 (+8%) |
22. testépítés: | 15/33 | 23. úszás: | 15/75 | 24. főzés: | 18/75 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) (2,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1305 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 114747. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 493 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | sáfránykő (#979) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 2 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
11 | bordacsont (#16) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | kvazár (#244) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
4 | moa üveggömb (#383) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | varázskő (#305) | |||
2 | vasérc (#152) |
166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|