Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 22. 12h:32' EZ A 1165. JÁTÉKHETED, 278. FORDULÓD 1166. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2067 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 224 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 227 157 188 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: hh 1253 1618 1269 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 6. KP: hh 841 1133 1546 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
hu 662 | hulladék: 662 |
vv 69 73 73 | elmormolod a 69. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 14, gyógyulás: 28, összesen: +14 ÉP}
kb 475 1 518 | kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot) |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
t 252 | támadod a 252. szörnyet |
lm 36 40 905 | mozogsz 36 40 905 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr jobb lábát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 6, gyógyulás: 30, összesen: +24 ÉP}
lm 44 900 47 | mozogsz 44 900 47 |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
lm 48 19 20 | mozogsz 48 19 20 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem jobb oldalát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 8, gyógyulás: 20, összesen: +12 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 20, gyógyulás: 17, összesen: -3 ÉP}
lm 16 17 15 | mozogsz 16 17 15 |
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem jobb oldalát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 13, gyógyulás: 19, összesen: +6 ÉP}
lm 13 23 22 | mozogsz 13 23 22 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester bal oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidércúr jobb karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr jobb karját. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
lm 8 905 6 | mozogsz 8 905 6 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a lidércúr jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
vv 188 | elmormolod a 188. varázslatot |
lm 900 21 4 | mozogsz 900 21 4 |
lm 905 3 900 | mozogsz 905 3 900 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércúr jobb lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a lidércúr nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}
lm 20 24 24 | mozogsz 20 24 24 |
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 144 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az élőholt ősmágus jobb karját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt ősmágus bal karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-52 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az élőholt ősmágus törékeny testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-49 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 460, gyógyulás: 103, összesen: -357 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 137 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-50 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-40 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 349, gyógyulás: 110, összesen: -239 ÉP}
lm 24 25 | mozogsz 24 25 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az élőholt ősmágus bal karját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az élőholt ősmágus fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-41 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-39 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 335, gyógyulás: 111, összesen: -224 ÉP}
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
bb 475 11 518 | beraksz a bankba a 475. tárgyat (11 darabot) |
ef 24 514 | energia fejlesztése 24 |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT) Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
Erő: | 52 (57) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 29 (46) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 31 (46) | Védekezés: | 74 (78) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/29 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 526/413 | Jellem: | gonosz (401) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 30 (38) | Varázspont: | 647/201 | Pénz: | 16749 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 24/24 | Pszi pont: | 423/145 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/20 | ökölvívás: | *19/103 (+10%) | szúrófegyverek: | 25/24 (+2%) |
vágófegyverek: | 16/40 | ütőfegyverek: | 9/12 | lőfegyverek: | 8/86 |
dobófegyverek: | *27/100 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 3. szinten, 7. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 88 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/60 | 2. nyomkövetés: | 56/13 | 3. lopás: | 27/8 |
4. mászás: | 7/31 | 5. csapdakészítés: | 23/44 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 25/1 (+18%) |
7. gyógyítás: | 33/38 (+3%) | 8. titkosírás: | 4/26 | 9. felderítés: | 13/12 (+48%) |
10. szörnyidomítás: | 5/65 | 11. teológia: | 32/8 (+22%) | 12. taumaturgia: | 44/56 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 3/13 | 14. versengés: | 8/31 | 15. harcművészetek: | 17/4 |
16. zene: | 25/29 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 24/12 | 18. pszi: | 39/31 (+12%) |
19. zárnyitás: | 10/63 | 20. vadászat: | 15/57 | 21. vitalitás: | 3/15 (+84%) |
22. bányászat: | 19/36 | 23. testépítés: | 35/73 | 24. úszás: | 1/83 |
25. főzés: | 9/53 | 26. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), élőholt mágus (#175) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Éjharcosok (#9131) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9761,10) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szubreális vámpír (#223) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 80. labirintus (164,55). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 83 (limit: 1245), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8380. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
átcsoportosítás (189) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 628 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
2 | katonai kötszer (#1508) | 1 | kholden kulcs (#470) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
300 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 4 | manakristály (#500) | 1 | szent kehely (#257) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) |
163 | 164 | 165 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|