276. forduló, 278. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 26. 11h:22'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 7 sáfrányport (700 arany kikiáltási áron), 10 borkonyó bibét (1000 arany kikiáltási áron), 7 csillezsályalevelet (700 arany kikiáltási áron), 5 szárnyas hernyót (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 7 sáfránypor (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany), 7 csillezsályalevél (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany), 5 szárnyas hernyó (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+12 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. A lottó 751. hetének nyerőszámai: 22, 9, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy bronz fejpánt elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 641.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 640.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 635.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 635.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 630.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 620.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 610.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-17 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 600.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[97,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,98] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy phua-kúpot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

[20 pontot használtál fel, van még 580.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Az embereknél az istenek ajándéka,
A tárgyaknál az embereké.
Birtokolhatja bárki és bármi,
De nem rokon azzal, hogy okosnak lenni.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a massza szőrös fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Marásokat ejt rajtad a massza. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy csodálatos moa katalizátor! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [70 pontot használtál fel, van még 510.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[95,98] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 274 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 mutáns csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +118 életerő.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy elhagyott bánya van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [95,97] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy fémbontó szójer!

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő egykezes súlyzó felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Ez egy renegát törpe!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 33 életpontot sebeztél. Rövid karddal kicsit megvágod a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mallon botjával eltalálod a renegát törpe bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a renegát törpe testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A renegát törpe néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 1 galachmitot. (ld. enc.) Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [96,97] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

[82 pontot használtál fel, van még 428.]

m 2 mozogsz keletre
[97,97] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal súrolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 1834 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.)


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 403.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 323 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 400.]

m 2 mozogsz keletre
[98,97] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Messze földről jött egy alak,
A ruhája ezer darab,
Csont a szája,
Hús szakálla -
Ha még mindig nem tudod,
Jobb, ha nem találgatod!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah templom van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 385.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza zsezsgő csonkját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza zsezsgő csonkját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a massza duzzadt hólyagját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a massza zsezsgő csonkját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a massza jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 pular kristályt. 3383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy mesés moa obszidián! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [70 pontot használtál fel, van még 315.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[99,97] A dombság átmegy hegységbe. Találsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a púpos burástya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvágod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 távcsövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Leah templom van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [100,97] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [101,97] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az emberevő bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
403 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy elhagyott bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy fémbontó szójer!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő óndarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy bányarém!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bányarém bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bányarém árnyéktestét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a bányarém testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bányarém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 6 ezüstdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett tüskét. Ügyességed TF-elődött. [83 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 192.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 152.]

bb 50 5000 beraksz a bankba az 50. tárgyat (5000 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 260. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 152.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 6 vizet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 3 sallank karmot kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 149.]

* 4. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 119.]

* 5. BP: használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [6 pontot használtál fel, van még 113.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 112.]
Egyre szomjasabb vagy. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 27, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a goldugar. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 112 pontod maradt, ebből a következő körre 112 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY)
A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled.

MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY)
Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 47 (61) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (52) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 38 (40) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 22/24 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 353/280 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (46) Varázspont: 538/23 Pénz: 12294 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/22 Pszi pont: 128/38 EFejl: 32
Eddig összesen 1460 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14181 TP-t kaptál. Jelenleg 660234 TP-d van. A következő szinthez még 139766 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, vadász quwarg, ongóliant. A 256. fordulódban 5149 arany került a bankszámládra. 5689 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/3 (+32%) szúrófegyverek: 19/70 vágófegyverek: 18/61 (+11%)
ütőfegyverek: 25/54 (+9%) lőfegyverek: 22/90 (+10%) dobófegyverek: 1/80

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/69 2. nyomkövetés: 48/92 (+14%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 12/53 (+10%) 5. csapdakészítés: 13/23 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/78
7. gyógyítás: 56/45 8. titkosírás: 16/72 (+65%) 9. felderítés: 21/81 (+6%)
10. szörnyidomítás: 4/19 11. teológia: 32/21 (+31%) 12. taumaturgia: 24/15 (+17%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 7/81 (+9%) 15. zene: 22/98 (+34%)
16. szörnyismeret: 16/2 17. pszi: 11/47 (+20%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 17/71 20. bányászat: 30/35 (+7%) 21. testépítés: 47/2
22. főzés: 8/67 (+11%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot, csak egyszer)
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 egykezes súlyzó (#483) 1 gyenge méreg (#26)
4 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 1 óndarab (#85)
1 vashegyű nyíl (#176) 17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 6 ezüstdarab (#326) 1 galachmit (#310)
1 gólem talizmán (#811) 5 isteni könnycsepp (#260) 10 mákrózsa virág (#56)
1 moa katalizátor (#386) 1 moa obszidián (#380) 1 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 1 pular kristály (#239) 3 sallank karom (#128)
1 spiritusz (#170) 1 távcső (#42) 1 téfea-agy (#172)
4 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138) 6 ugh méreg (#166)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,97) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(95,98) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(96,97) vaskohó (#155), 33. jellempróba, érclelőhely
(96,98) phua-kúp (#372), 22. jellempróba, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, massza (#217)
(97,97) Tharr rúnaköve, smaragdgólem (#417)
(97,98) Fairlight oltár, 21. jellempróba, arató csattanat (#144)
(98,97) phua-kúp (#372), tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), massza (#217)
(99,97) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(101,97) emberevő (#119), elhagyott bánya (#1685), művészi porolit (#720), fémbontó szójer (#150), bányarém (#7083), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek