Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 11. 9h:09' EZ A 665. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD 666. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
hh 1629 1133 396 | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 16 2 | képesség-növelés 16 |
ba 9141 | nem támadod a 9141. KT tagjait |
im 0 2 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 61 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal súrolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany, ezenkívül 1 ryuku vadászing (ld. enc.). 1597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [139,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [138,67] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [136,66] Síkság, továbbra is csak síkság.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [136,67] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült vadász quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 764 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [136,69] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [134,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
tim 130 | titkosírás megfejtése 130 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a massza karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A massza feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 tigroszlán fogat. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
szk 765 345 | keresed a 765. szörnyet a 345. szörnyet |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY) A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek. |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
Erő: | 29 (33) | Szint: | 23 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 28 (47) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 26 (30) | Életpont: | 329/289 | Jellem: | jó (488) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 531/197 | Pénz: | 10138 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 27/16 | Pszi pont: | 106/66 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/66 (+18%) | ökölvívás: | *22/100 (+16%) | szúrófegyverek: | 22/80 |
vágófegyverek: | 23/40 (+1%) | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 23/18 (+2%) |
dobófegyverek: | 25/32 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) << varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 .); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/41 | 2. nyomkövetés: | 70/10 (+32%) | 3. mászás: | 8/84 |
4. csapdakészítés: | 16/90 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/94 (+600%) | 6. gyógyítás: | 61/42 |
7. titkosírás: | 3/92 (+65%) | 8. felderítés: | 17/90 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 10/5 |
10. teológia: | 34/60 (+45%) | 11. taumaturgia: | 31/49 (+12%) | 12. versengés: | 8/47 |
13. harcművészetek: | 11/61 | 14. zene: | 10/35 | 15. szörnyismeret: | 28/51 (+20%) |
16. pszi: | 9/87 (+233%) | 17. zárnyitás: | 5/49 | 18. vadászat: | 10/29 |
19. bányászat: | 31/33 | 20. úszás: | 7/25 (+33%) | 21. főzés: | 8/66 (+11%) |
22. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csapdaészlelés (#222) |
szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kerek kő (#19) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 3 | bumeráng (#249) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 13 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rájabőr (#404) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 5 | spiritusz (#170) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 11 | tigroszlán fog (#63) |