Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 11. 9h:10' EZ A 305. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD 306. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3485 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (5 életpontot sebezve). A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a trosnyogó szakóca bal első lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elektromos angolna testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rövid karddal végigmetszed az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (5 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,67] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
(Továbbmész...) [136,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trosnyogó szakóca jobb középső lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 5 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [137,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (5 életpontot sebezve). A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [138,62] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (5 életpontot sebezve). A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [140,61] Folytatod sétádat a házak közt. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözlünk Biztosrévben, az első szabad városban, Kalandozó! A Sheran Múmiák. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 550 TVP épült bele.)
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
a 480 4194 1 | átadod a 480. tárgyat a 4194. kalandozónak (1 darabot) |
aa 291 276 277 | átadod a 291. tárgyat a 276. tárgyat a 277. tárgyat |
aa 214 391 | átadod a 214. tárgyat a 391. tárgyat |
ea 164 1 | eladod a 164. tárgyat 1 |
ee 188 338 307 | eladod a 188. tárgyat a 338. tárgyat a 307. tárgyat |
ee 153 239 102 | eladod a 153. tárgyat a 239. tárgyat a 102. tárgyat |
ee 298 122 103 | eladod a 298. tárgyat a 122. tárgyat a 103. tárgyat |
ee 85 269 70 | eladod a 85. tárgyat a 269. tárgyat a 70. tárgyat |
be 376 | bemész a szentélybe |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | alakváltás 10 |
* 3. BP: | keresed a 361. szörnyet |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 31 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 32 (34) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 31 (35) | Életpont: | 312/185 | Jellem: | jó (500) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 461/3 | Pénz: | 3740 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/3 | Pszi pont: | 99/47 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 (+19%) | ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 7/96 (+10%) |
vágófegyverek: | 22/56 | ütőfegyverek: | 25/68 (+4%) | lőfegyverek: | 22/50 (+4%) |
dobófegyverek: | 6/59 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/91 | 2. nyomkövetés: | 46/89 (+20%) | 3. mászás: | 8/47 |
4. csapdakészítés: | 13/18 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/69 | 6. gyógyítás: | 82/5 (+10%) |
7. titkosírás: | 4/6 | 8. felderítés: | 21/39 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 6/51 |
10. teológia: | 28/73 (+3%) | 11. taumaturgia: | 27/82 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 4/74 |
13. versengés: | 7/30 | 14. zene: | 25/88 | 15. szörnyismeret: | 12/79 (+30%) |
16. pszi: | 11/39 (+17%) | 17. zárnyitás: | 2/70 | 18. vadászat: | 19/2 |
19. bányászat: | 27/73 | 20. úszás: | 10/50 (+20%) | 21. főzés: | 2/13 |
22. csapatmunka: | 2/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 3879. karakternek |
kutatsz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | sötét gnóm (#132) | |
agyroppantás (#91) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | férfiak (#998) | |
tisztítótűz (#44) | >> | 13. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nők (#999) | tüskepajzs (#30) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Más istenek követői már rég túl vannak ezen a mérhetetlenül egyszerű feladaton: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 109.86 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | cápaölő tőr (#480) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | királyi korona (#338) | |||
4 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
7 | nyílvessző (#108) | 14 | óndarab (#85) | 10 | pirkit (#153) | |||
36 | polip szívóka (#391) | 5 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 19 | rézdarab (#70) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | vasvért (#164) | 6 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
473 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
2 | víz (#27) |