Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 8. 15h:03' EZ A 579. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD 580. játékheted kezdete: jún. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával végigmetszed a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
* 6. KP: v 72 0 0 | elmormolod a 72. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 1 10 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
ba 1949 | nem támadod az 1949. kalandozót |
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 4 | lopsz a 4. fajúaktól |
ef 10 513 | energia fejlesztése 10 |
kf 690 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat |
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 21 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 40, gyógyulás: 41, összesen: +1 ÉP}
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza dermedt torát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal tökéletesen perforálod a massza bal középső lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy nagy vaskulcs. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 139, gyógyulás: 71, összesen: -68 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a gorombilla jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,82] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc nyakát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal tökéletesen perforálod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-2 varázspont.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 57, gyógyulás: 106, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester! {támadása: 30.}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 61, gyógyulás: 14, összesen: -47 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a pordémon portestét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [116,82] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Észreveszel egy halálbokort. Találsz egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Roxxon előtt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. {max. életpontja: 119-130.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az élőholt sullár zörgő csontjait. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával megcsapod az élőholt sullár bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt sullár jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 67, gyógyulás: 16, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
ef 10 513 | energia fejlesztése 10 |
szk 190 22 99 | keresed a 190. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY) Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled. |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 25 (27) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/163 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 343/219 | Jellem: | gonosz (540) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 465/38 | Pénz: | 3026 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 45/26 | Pszi pont: | 127/98 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 23/51 (+4%) | vágófegyverek: | *27/100 (+1%) |
ütőfegyverek: | 16/71 | lőfegyverek: | 23/37 (+2%) | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
114,83 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/41 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 72/0 (+39%) | 3. lopás: | 5/95 (+13%) |
4. mászás: | 14/34 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 24/42 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 21/29 (+6%) |
7. gyógyítás: | 26/92 | 8. titkosírás: | 17/9 (+16%) | 9. felderítés: | 17/3 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 9/20 | 11. teológia: | 33/25 (+14%) | 12. taumaturgia: | 21/37 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 1/80 | 14. versengés: | 10/8 | 15. zene: | 18/24 |
16. szörnyismeret: | 41/59 (+33%) | 17. pszi: | 15/21 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/80 |
19. vadászat: | 24/45 | 20. bányászat: | 26/25 | 21. főzés: | 13/35 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az elfektől (2) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
pszi elementál (#221), High Density (#1949) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs II (#63) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
mutáns pók (#117) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 99 (limit: 715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10545. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 292 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 123.37 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
3 | ragasztó (#83) | 3 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 6 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | bomló esszencia (#2367) | |||
6 | drótszőr (#37) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | magszim bél (#103) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | ormánygőte csont (#21) |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|